--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Interfejs diagnostyczny OP-COM
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
nie albo mam modul padniety w samochodzie albo cos z jednym z przekaznikow w moim chinczyku programik bajera faktycznie troszke tnie mam lepsza wersje nie zacina jest update do 1,59 podeslac dopadlem schemat z op coma i przekaznik nie dziala na tym porcie jeszcze jutro sprubuje na innej isi
-- 9 lut 2015, o 12:18 --
Witam znalazlem problem z tymi chinolami op comem problem jest z przekaznikiem nr 6 specialnie obcinaja jedna noge w przekazniku i zalutowuja dlatego sw can nie dziala po wymiance na nowy przekaznik wszystko smiga
-- 9 lut 2015, o 12:18 --
Witam znalazlem problem z tymi chinolami op comem problem jest z przekaznikiem nr 6 specialnie obcinaja jedna noge w przekazniku i zalutowuja dlatego sw can nie dziala po wymiance na nowy przekaznik wszystko smiga
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6061
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
A po co to blokują sw can?
Wysłane z Xperii Z2
Wysłane z Xperii Z2
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 20 kwie 2014, o 19:46
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Rybnik
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
A ten to nie ten sam tak czasem co kiedyś wydali tylko dopisali ze do 2013 r
http://www.ebay.pl/itm/Opel-Vauxhall-OP ... 4634c637fb
http://www.ebay.pl/itm/Opel-Vauxhall-OP ... 4634c637fb
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 07:13
- Auto: sport tourer 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
"a prawda was wyzwoli" Jocker, jak to rozgryłeś to jesteś wielk . Podrzuć co da się takim poprawionym autku przekazać, co autko więcej powie. tylko otwierać servis wimiany przekaźników i wio. możesz też uczynnie srobić zdjęcia i pokazać paluszkiem.jocker0904 pisze:
-- 9 lut 2015, o 12:18 --
Witam znalazlem problem z tymi chinolami op comem problem jest z przekaznikiem nr 6 specialnie obcinaja jedna noge w przekazniku i zalutowuja dlatego sw can nie dziala po wymiance na nowy przekaznik wszystko smiga
a tak bardziej poważnie, czy ktoś bawił się glębiej wersją 1.59, czy warto ryzykować z fejsem ?
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Nie za bardzo wiem gdzie to ryzyko - skoro masz oryginalny PIC w środku to niczym nie ryzykujesz (no chyba ze się komp zawiesi podczas upgrade). Ja zmieniałem z 1.45 i wszystko śmiga aż milo ale jaka różnica względem starszej wersji to nie wiem bo nie wiem jakie możliwości miał 1.45.frembud pisze:czy warto ryzykować z fejsem ?
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Główna spraw czy fejs obsługuje program. A czy 1.45 czy 1.59 to jest jak windows xp, 7 czy 8. Jednemu lepiej chodzi program lepiej na xp innemu na 8. Tak samo jest z fejsem. Ktoś musiałby porównać 2 szt. Różnica będzie raczej minmalna, a przypuszczam, że w programie nowe funkcje się nie uaktywnią.
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Gdzieś na forum zagranicznym czytałem że jest wersja 1.62 (albo 1.61 - nie pamiętam dokładnie) i daje więcej możliwości niż 1.45 czy 1.59. Tak bynajmniej było napisane. Jak się kiedyś się natknę na to forum z tym tematem to podrzucę link
-
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 6 maja 2014, o 20:56
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Czy dobrze rozumiem?wystarczy podmienić przekażnik i będę mógł chinolem programować?
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 07:13
- Auto: sport tourer 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
normalnie skośnookim możesz programować zegary, sprawdzać i kasować błędy, przeglądać niektóre bloki diagnostyczne, w tym DPF.
pytałem się kolegi jockera i na forum i na PW o co biega, który to przekaźnik i co to daje, ale milczy, tak że to chyba lep i ściema
pytałem się kolegi jockera i na forum i na PW o co biega, który to przekaźnik i co to daje, ale milczy, tak że to chyba lep i ściema
-
- Użytkownik
- Posty: 127
- Rejestracja: 5 mar 2015, o 23:19
- Auto: Ins ST Sport
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Witam wszystkich bo to mój pierwszy wpis...Engine1992 pisze:Gdzieś na forum zagranicznym czytałem że jest wersja 1.62 (albo 1.61 - nie pamiętam dokładnie) i daje więcej możliwości niż 1.45 czy 1.59. Tak bynajmniej było napisane. Jak się kiedyś się natknę na to forum z tym tematem to podrzucę link
Jeżeli chodzi osprzęt "op-com" pracujący na bazie 1.60 to jest coś takiego :
http://diag.lauter-bg.com/diagnostic-eq ... ry=6816763
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6061
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Tak, niby od 2014 ale jak popatrzeć na listę obsługiwanych samochodów to do 2013. Zastem co jest nowe w tej wersji?
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 127
- Rejestracja: 5 mar 2015, o 23:19
- Auto: Ins ST Sport
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
No cóż, nowy jest nr softu i "oficjalnie" dostępny.
Niestety, tak jak zauważyłeś ograniczenie jest do MY13
Niestety, tak jak zauważyłeś ograniczenie jest do MY13
-
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 6 maja 2014, o 20:56
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Panowie jak rozumiem skośnookim mogię programować zegary? czyli rozszerze komputer o pokazywanie stanu akumulatora i temperaturę cieczy chłodzącej?
-
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 6 maja 2014, o 20:56
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
I dzięki wielkie za odpowiedz Engine o to mi chodziło,po co płacić 50 dyszek za podłączenie i następne rozszerzenia jak można kupić chinola.pozdrawiam
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Nie ma sprawy. W wątku wszystko jest opisane jak zrobić
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk