--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Interfejs diagnostyczny OP-COM

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2353
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: dare50 » 21 cze 2023, o 20:07

Najnowsza wersja od Fantomela robi cuda

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9030
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 117 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: mazmarcin » 21 cze 2023, o 20:28

Co znaczy cuda ? Robi korektę softu albo co :lol:

Holios
Klubowicz
Posty: 457
Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
Auto: BMW G31
Rok produkcji: 2019
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Holios » 22 cze 2023, o 05:33

dare50 pisze:
21 cze 2023, o 20:07
Najnowsza wersja od Fantomela robi cuda
A jest jakaś najnowsza?

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2353
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: dare50 » 22 cze 2023, o 07:15


Holios
Klubowicz
Posty: 457
Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
Auto: BMW G31
Rok produkcji: 2019
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Holios » 22 cze 2023, o 07:29

Nie wiem z czego masz beke, wiem jaka to jest wersja od Fantomela tylko że wydał ją w marcu 2021 a ty się podniecasz najnowszą wersją.

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2353
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: dare50 » 22 cze 2023, o 09:24

To po co pytasz? żeby posty sobie nabijać i nikt tu się nie podnieca chyba że Ty.

dev4ce
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 12 lip 2022, o 21:04
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: Gdańsk
Postawił piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: dev4ce » 27 cze 2023, o 22:27

Część
Po nieudanej procedurze kodowania kluczyka wyskoczył błąd :
B101E - Electronic Control Unit Software - No Security Code Programmed

BCM przyjmuje każdy kod.
Nie mam oryginalnego kluczyka bo został zniszczony.
Próbowałem do kodować nowy i z niewyjaśnionej przyczyny procedura się nie powiodła.
Po 10 minutach zawiesiło się na "Security code accepted"
Samochód unieruchomiony.

Czy aso poradzi sobie z zaprogramowaniem kluczyka i przywróceniem tego security code.

@Crazy383 pisał że wielokrotnie rozwiązywał ten problem, niestety nie mogę wysłać priv.

Z góry dzięki za pomoc.

Holios
Klubowicz
Posty: 457
Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
Auto: BMW G31
Rok produkcji: 2019
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Holios » 28 cze 2023, o 04:50

Takie są skutki używania chinskich clonów.

ASO powinno sobie z tym poradzić pod warunkiem że BCM się nie uwalił.

Awatar użytkownika
Crazy383
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: 15 lis 2019, o 09:34
Auto: Astra J
Kod silnika: A16LET
Rok produkcji: 2012
Miasto: Rzeszów
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Crazy383 » 28 cze 2023, o 17:50

Tak rozwiązywałem problem ale oryginalnym opcom , na odległość niestety ciężko będzie pomóc

TediPower
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 1 mar 2016, o 20:12
Auto: Astra J Kombi A17DTC
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2012
Miasto: Hannover

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: TediPower » 21 lip 2023, o 09:15

Ktoś jest z Nysy lub okolic z interfejsem by, sprawdzić Astrę J

Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka


mnemonic2
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 27 lip 2017, o 10:25
Auto: sedan
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Wlkp

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: mnemonic2 » 22 gru 2023, o 18:43

Cześć
Mój stary dobry klonik (z ori pic)padł miałem go od 1.39 po zakupie aż do 1.66 (z OP-COM 200603aProf by fantomel) to dość długo więc pewnie był na niego czas. Kupiłem nowy (też z ori pic V5). Obniżyłem Ocflash1.0 z 1.99 do 1.44 i działa na starszych Op-comach ale nie mogę podnieść do 1.66 aby zadziałał jak ten poprzedni (z OP-COM 200603a Prof by fantomel). Macie jakiś pomysł jak to zrobić ?

Toemek
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 15 sty 2024, o 20:49
Auto: Corsa D
Rok produkcji: 2009
Miasto: Mielec

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Toemek » 15 sty 2024, o 21:01

Bogoes pisze:
4 lut 2023, o 15:46
zbychcool pisze:
25 sty 2023, o 21:04
Ma ryzowego z 1.95 wsadem. I oprogramowanie OP-COM 200603a Prof od Fantomela. I nie idzie tego odczytać. Sądzę ze to wina wsady i trzeba by było tam wsadzić 1.67 z oryginalnego interfejsu to może coś więcej tam da się zrobić. Tylko czy jest tam oryginalny PIC to ciul wie. Sprzedający twierdził ze jest i można robić flash.....obawiam się to testować...
Czego się boisz, napisałem Ci wiadomość na maila, jak trzeba sprawdzić, czy możesz flashować, jak zdobyć oryginalne FW 1,67 (Fantomel twierdzi, że to oryginalny FW), nikt do Ciebie nie przyjedzie, żeby oglądać jaką masz płytkę w środku... A nawet jak uwalisz, to świat się nie zawali, kilka dych i masz kolejny. Ja sobie sprawdziłem konto na ali i kurcze w ciągu 6lat kupiłem 6szt. (+ 1szt. od Bułgarów), niektóre poświęcając robiąc różne "doświadczenia". A od Fantomela spróbuj wersję 161001a_advanced, nie patrz, że jest starsza, ale ma większe możliwości (przynajmniej powinna mieć) niż najnowsza wersja professional.
Podeślesz mi też? Dzięki :)

Horalek
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2021, o 11:39
Auto: Insignjap
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2015
Miasto: Warszawa

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Horalek » 31 sty 2024, o 12:32

Witam mam Insignie silnik B16DTJ. Nie mogę znaleźć modelu mojego samochodu w oprogramowaniu op-com, wybierając astrę B16DTH, nie ma żadnych opcji dotyczących DPF. Czy to znaczy że do mojego silnika producent nie przygotował takich opcji? Czy coś źle robię?

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 4203
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 33 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: IBZI » 31 sty 2024, o 14:25

Najlepiej napisać mail bezpośrednio do ADAKO (info@op-com.pl) i dopytać u źródła. Za coś chyba biorą te 3,5 tys. zł?

Bzyk
Klubowicz
Posty: 46
Rejestracja: 13 maja 2023, o 08:25
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Radzyń Chełmińsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Bzyk » 31 sty 2024, o 17:55

Horalek pisze:
31 sty 2024, o 12:32
Witam mam Insignie silnik B16DTJ. Nie mogę znaleźć modelu mojego samochodu w oprogramowaniu op-com, wybierając astrę B16DTH, nie ma żadnych opcji dotyczących DPF. Czy to znaczy że do mojego silnika producent nie przygotował takich opcji? Czy coś źle robię?
A jaki masz program orginał czy HINA-CLONA? W tym drugim jest Insignia do 2014r. Ty kolego masz 2015r i od tego roku jest dopiero ten silnik w insigni.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9030
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 117 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: mazmarcin » 31 sty 2024, o 18:40

Tu się nie pisze o innych niż o tych o których wspomniał moderator post wyżej.

Bzyk
Klubowicz
Posty: 46
Rejestracja: 13 maja 2023, o 08:25
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Radzyń Chełmińsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Bzyk » 31 sty 2024, o 19:51

Po lekturze tego tematu jest mnóstwo wpisów odnośnie tych nie orgi... Ale wiadomo co orginał ADAKO to orginał.

czapeczka50
Forumowicz
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: czapeczka50 » 1 lut 2024, o 10:25

więc rozumiem,że wszyscy koledzy,biorący udział w dyskusji,mają wyłącznie OP-COM, made in Adako. :lol:

Holios
Klubowicz
Posty: 457
Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
Auto: BMW G31
Rok produkcji: 2019
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Holios » 1 lut 2024, o 11:52

Horalek pisze:
31 sty 2024, o 12:32
Witam mam Insignie silnik B16DTJ. Nie mogę znaleźć modelu mojego samochodu w oprogramowaniu op-com, wybierając astrę B16DTH, nie ma żadnych opcji dotyczących DPF. Czy to znaczy że do mojego silnika producent nie przygotował takich opcji? Czy coś źle robię?
Opcom skończył się na insigni z 2009 roku potem przestali to wspierać i nie ważne czy ori czy chinol to się tym nic nie zrobi.

Zainwestuj w VXdiag i GDS to będziesz mieć pełną diagnostykę

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 4203
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 33 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: IBZI » 1 lut 2024, o 17:06

czapeczka50 pisze:
1 lut 2024, o 10:25
więc rozumiem,że wszyscy koledzy,biorący udział w dyskusji,mają wyłącznie OP-COM, made in Adako. :lol:
Wszyscy, którzy wypowiadają się merytorycznie, pewnie tak.
Co w tym dziwnego?
Kiedyś były całkiem fajne cenowo oferty na oryginały...

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”