--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Interfejs diagnostyczny OP-COM
-
- Klubowicz
- Posty: 457
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: BMW G31
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Nie wiem z czego masz beke, wiem jaka to jest wersja od Fantomela tylko że wydał ją w marcu 2021 a ty się podniecasz najnowszą wersją.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2353
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
To po co pytasz? żeby posty sobie nabijać i nikt tu się nie podnieca chyba że Ty.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 lip 2022, o 21:04
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Część
Po nieudanej procedurze kodowania kluczyka wyskoczył błąd :
B101E - Electronic Control Unit Software - No Security Code Programmed
BCM przyjmuje każdy kod.
Nie mam oryginalnego kluczyka bo został zniszczony.
Próbowałem do kodować nowy i z niewyjaśnionej przyczyny procedura się nie powiodła.
Po 10 minutach zawiesiło się na "Security code accepted"
Samochód unieruchomiony.
Czy aso poradzi sobie z zaprogramowaniem kluczyka i przywróceniem tego security code.
@Crazy383 pisał że wielokrotnie rozwiązywał ten problem, niestety nie mogę wysłać priv.
Z góry dzięki za pomoc.
Po nieudanej procedurze kodowania kluczyka wyskoczył błąd :
B101E - Electronic Control Unit Software - No Security Code Programmed
BCM przyjmuje każdy kod.
Nie mam oryginalnego kluczyka bo został zniszczony.
Próbowałem do kodować nowy i z niewyjaśnionej przyczyny procedura się nie powiodła.
Po 10 minutach zawiesiło się na "Security code accepted"
Samochód unieruchomiony.
Czy aso poradzi sobie z zaprogramowaniem kluczyka i przywróceniem tego security code.
@Crazy383 pisał że wielokrotnie rozwiązywał ten problem, niestety nie mogę wysłać priv.
Z góry dzięki za pomoc.
-
- Klubowicz
- Posty: 457
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: BMW G31
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Takie są skutki używania chinskich clonów.
ASO powinno sobie z tym poradzić pod warunkiem że BCM się nie uwalił.
ASO powinno sobie z tym poradzić pod warunkiem że BCM się nie uwalił.
- Crazy383
- Użytkownik
- Posty: 393
- Rejestracja: 15 lis 2019, o 09:34
- Auto: Astra J
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Rzeszów
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 13 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Tak rozwiązywałem problem ale oryginalnym opcom , na odległość niestety ciężko będzie pomóc
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 1 mar 2016, o 20:12
- Auto: Astra J Kombi A17DTC
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Hannover
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Ktoś jest z Nysy lub okolic z interfejsem by, sprawdzić Astrę J
Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lip 2017, o 10:25
- Auto: sedan
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wlkp
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Cześć
Mój stary dobry klonik (z ori pic)padł miałem go od 1.39 po zakupie aż do 1.66 (z OP-COM 200603aProf by fantomel) to dość długo więc pewnie był na niego czas. Kupiłem nowy (też z ori pic V5). Obniżyłem Ocflash1.0 z 1.99 do 1.44 i działa na starszych Op-comach ale nie mogę podnieść do 1.66 aby zadziałał jak ten poprzedni (z OP-COM 200603a Prof by fantomel). Macie jakiś pomysł jak to zrobić ?
Mój stary dobry klonik (z ori pic)padł miałem go od 1.39 po zakupie aż do 1.66 (z OP-COM 200603aProf by fantomel) to dość długo więc pewnie był na niego czas. Kupiłem nowy (też z ori pic V5). Obniżyłem Ocflash1.0 z 1.99 do 1.44 i działa na starszych Op-comach ale nie mogę podnieść do 1.66 aby zadziałał jak ten poprzedni (z OP-COM 200603a Prof by fantomel). Macie jakiś pomysł jak to zrobić ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 sty 2024, o 20:49
- Auto: Corsa D
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Mielec
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Podeślesz mi też? DziękiBogoes pisze: ↑4 lut 2023, o 15:46Czego się boisz, napisałem Ci wiadomość na maila, jak trzeba sprawdzić, czy możesz flashować, jak zdobyć oryginalne FW 1,67 (Fantomel twierdzi, że to oryginalny FW), nikt do Ciebie nie przyjedzie, żeby oglądać jaką masz płytkę w środku... A nawet jak uwalisz, to świat się nie zawali, kilka dych i masz kolejny. Ja sobie sprawdziłem konto na ali i kurcze w ciągu 6lat kupiłem 6szt. (+ 1szt. od Bułgarów), niektóre poświęcając robiąc różne "doświadczenia". A od Fantomela spróbuj wersję 161001a_advanced, nie patrz, że jest starsza, ale ma większe możliwości (przynajmniej powinna mieć) niż najnowsza wersja professional.zbychcool pisze: ↑25 sty 2023, o 21:04Ma ryzowego z 1.95 wsadem. I oprogramowanie OP-COM 200603a Prof od Fantomela. I nie idzie tego odczytać. Sądzę ze to wina wsady i trzeba by było tam wsadzić 1.67 z oryginalnego interfejsu to może coś więcej tam da się zrobić. Tylko czy jest tam oryginalny PIC to ciul wie. Sprzedający twierdził ze jest i można robić flash.....obawiam się to testować...
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 wrz 2021, o 11:39
- Auto: Insignjap
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Warszawa
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Witam mam Insignie silnik B16DTJ. Nie mogę znaleźć modelu mojego samochodu w oprogramowaniu op-com, wybierając astrę B16DTH, nie ma żadnych opcji dotyczących DPF. Czy to znaczy że do mojego silnika producent nie przygotował takich opcji? Czy coś źle robię?
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4203
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Najlepiej napisać mail bezpośrednio do ADAKO (info@op-com.pl) i dopytać u źródła. Za coś chyba biorą te 3,5 tys. zł?
-
- Klubowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 13 maja 2023, o 08:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Radzyń Chełmińsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
A jaki masz program orginał czy HINA-CLONA? W tym drugim jest Insignia do 2014r. Ty kolego masz 2015r i od tego roku jest dopiero ten silnik w insigni.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9030
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Tu się nie pisze o innych niż o tych o których wspomniał moderator post wyżej.
-
- Klubowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 13 maja 2023, o 08:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Radzyń Chełmińsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Po lekturze tego tematu jest mnóstwo wpisów odnośnie tych nie orgi... Ale wiadomo co orginał ADAKO to orginał.
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
więc rozumiem,że wszyscy koledzy,biorący udział w dyskusji,mają wyłącznie OP-COM, made in Adako.
-
- Klubowicz
- Posty: 457
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: BMW G31
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Opcom skończył się na insigni z 2009 roku potem przestali to wspierać i nie ważne czy ori czy chinol to się tym nic nie zrobi.
Zainwestuj w VXdiag i GDS to będziesz mieć pełną diagnostykę
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4203
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Wszyscy, którzy wypowiadają się merytorycznie, pewnie tak.czapeczka50 pisze: ↑1 lut 2024, o 10:25więc rozumiem,że wszyscy koledzy,biorący udział w dyskusji,mają wyłącznie OP-COM, made in Adako.
Co w tym dziwnego?
Kiedyś były całkiem fajne cenowo oferty na oryginały...