--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Interfejs diagnostyczny OP-COM
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 13:07
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Witam. Chcę zakupić jakiś interfejs diagnostyczny do insignia 2010r. Zastanawiam się nad maxiecu i op-comem. Co bardziej opłaca się wybrać. Chciał bym żeby można było rozszerzyć funkcje zegarów, programować czujniki, odczytywać błędy, resetować czujniki np. dpf
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Nie wiem czy to dobry dział,jeśli nie to proszę o przeniesienie.
Do rzeczy: mam Op coma klona żeby nie było wątpliwości i dziś przy jego pomocą chciałem podejrzeć korekcje wtryskiwaczy w CDTI. I tu zaskoczenie bo pokazywał 0 i to właściwie czy pod obciążeniem czy na luzie. Większym zaskoczeniem było to że w dwóch różnych samochodach z różnych roczników i w dodatku dwu różnych modelach. Co ciekawe to kiedyś z ciekawości kiedyś podglądałem u siebie i pokazywał korekcje wartości nie pamiętam ale na pewno były różne od 0.Pytanie czy to możliwe żeby korekcje były zerowe,lub co gorsza interfejs padł,chociaż resztę parametrów pokazuje prawidłowo. Od dwóch lat używam Mozola jako dodatek do paliwa,ale jakoś nie chce mi się wierzyć żeby aż tak wpłynął na kondycję wtrysków.
Do rzeczy: mam Op coma klona żeby nie było wątpliwości i dziś przy jego pomocą chciałem podejrzeć korekcje wtryskiwaczy w CDTI. I tu zaskoczenie bo pokazywał 0 i to właściwie czy pod obciążeniem czy na luzie. Większym zaskoczeniem było to że w dwóch różnych samochodach z różnych roczników i w dodatku dwu różnych modelach. Co ciekawe to kiedyś z ciekawości kiedyś podglądałem u siebie i pokazywał korekcje wartości nie pamiętam ale na pewno były różne od 0.Pytanie czy to możliwe żeby korekcje były zerowe,lub co gorsza interfejs padł,chociaż resztę parametrów pokazuje prawidłowo. Od dwóch lat używam Mozola jako dodatek do paliwa,ale jakoś nie chce mi się wierzyć żeby aż tak wpłynął na kondycję wtrysków.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
coś padło , wystarczy włączyć klimę i korekty się zmienią , u mnie też mam same zera po laniu LM 1052 , a zanim zacząłem stosować LM to korekty były różne
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Patrzyłeś na korekty wtryskow, czy na ciśnienie spalania? Przy tym drugim jeżeli nie ma się świec z czujnikiem to właśnie jest 0
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
No zdecydowanie korekcje,ja akurat nie mam świec z czujnikami,ale to drugie auto miało wszystkie 4 i tam wartości oscylowały w granicach 4800
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 lip 2018, o 09:37
- Auto: VectrA
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Z góry przepraszam za post nie w temacie, ale próbowałem się z Tobą skontaktować na PW, ale nie mam takiej możliwości (nie ma żadnego łącza).
Przechodząc do rzeczy czy masz może jeszcze jakiś OP COM na sprzedaż? Chłopaki z forum Vectry polecają, stąd mój post.
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 30 lis 2017, o 22:23
- Auto: Insignia 2.0 ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Cześć,
Może ktoś podać linka do aliexpress ze sprawdzonym / przetestowanym op-comem?
Zakupiłem jakiś czas temu z chin ale niestety nie hula z Insignią
Może ktoś podać linka do aliexpress ze sprawdzonym / przetestowanym op-comem?
Zakupiłem jakiś czas temu z chin ale niestety nie hula z Insignią
- exs77
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 sie 2015, o 10:40
- Auto: 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Czasami nie odpalasz przez china clone 2010.08 zamiast vauxcom-em
Ostatnio zmieniony 1 sie 2018, o 14:20 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 30 lis 2017, o 22:23
- Auto: Insignia 2.0 ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
testowane china clone / vaux-com, łączy się i wali kontrolkami, awaria pojazdu, AFL, ESP itp także raczej fejs uwalony
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 30 lis 2017, o 22:23
- Auto: Insignia 2.0 ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 sie 2017, o 00:16
- Auto: astra j
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Zielona
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Panowie jaki to jest kabel op-com HQ clone ? bo juz zgłupiałem ja mam wersje v5 z 2007 roku oryginalny pic i fi czy to jest HQ ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 sie 2017, o 00:16
- Auto: astra j
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Zielona
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
op-com 150406b przy dodaniu funkcji bc licznika wywala błąd DID: 0XA3:00,06 astra j 2011 co trzeba zrobić fejs 1.64v ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 lip 2018, o 13:44
- Auto: Insingia 4x4
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Cześć,
Możecie mi poradzić jakie oprogramowanie będzie najbardziej odpowiednie do Iśki 4x4 2010 r, 2.0 ?
Głównie chodzi o sprawdzanie błędów. Jaka wersja oprogramowanie będzie najlepsza?
Jestem zielony w tym temacie kompletnie. Dzięki za wyrozumiałość.
Możecie mi poradzić jakie oprogramowanie będzie najbardziej odpowiednie do Iśki 4x4 2010 r, 2.0 ?
Głównie chodzi o sprawdzanie błędów. Jaka wersja oprogramowanie będzie najlepsza?
Jestem zielony w tym temacie kompletnie. Dzięki za wyrozumiałość.
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Wszystko zależy co cię interesuje i ile kasy chcesz przeznaczyć ....masz wybór GDS2 ,GM-MDI , OP-COM lub VAUX-COM.
Do odczytu błędów wystarczy VAUX-COM
Do odczytu błędów wystarczy VAUX-COM
Moja czarna
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
@Wlodarski1 A kto pisał o interfejsie chyba nie ja....Jak bedziesz miał Gds2 to on wspópracuje z gm vxdiag a to interfejs
vAUX-COM I OP-COM to też oprogramowanie... nie tylko GDS2
vAUX-COM I OP-COM to też oprogramowanie... nie tylko GDS2
Moja czarna
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
A propo GDS2 to współpracuje z różnymi interfejsami w standardzie J2534-2 PassThrou.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: 17 sie 2018, o 07:48
- Auto: Opel Astra J
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 5 razy
Initializing ECU... OP-COM
Cześć,
posiadam taki kabelek,
Kabel w pełni sprawny w aucie Opel Astra H, natomiast w J 2010 1.4 Turbo mam problemy.
Dostęp do większości funkcji jest niemożliwy wydaje mi się że ze względu na problem z ECU.
Na filmikach widzialem że ludzie mieli dostęp do wielu modułów, np REC, UEC, CIM, BCM, u mnie niestety nie ma żadnych z nich.
Poniżej kilka zdjęć,
Macie może jakieś pomysły?
posiadam taki kabelek,
Kabel w pełni sprawny w aucie Opel Astra H, natomiast w J 2010 1.4 Turbo mam problemy.
Dostęp do większości funkcji jest niemożliwy wydaje mi się że ze względu na problem z ECU.
Na filmikach widzialem że ludzie mieli dostęp do wielu modułów, np REC, UEC, CIM, BCM, u mnie niestety nie ma żadnych z nich.
Poniżej kilka zdjęć,
Macie może jakieś pomysły?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2018, o 18:51 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Post przeniesiony. Nie zakładaj niepotrzebnie nowych tematów. Regulamin Forum.
Powód: Post przeniesiony. Nie zakładaj niepotrzebnie nowych tematów. Regulamin Forum.