--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Interfejs diagnostyczny OP-COM

ODPOWIEDZ
potifar
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 9 paź 2017, o 13:07
Auto: insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: potifar » 17 lip 2018, o 12:53

Witam. Chcę zakupić jakiś interfejs diagnostyczny do insignia 2010r. Zastanawiam się nad maxiecu i op-comem. Co bardziej opłaca się wybrać. Chciał bym żeby można było rozszerzyć funkcje zegarów, programować czujniki, odczytywać błędy, resetować czujniki np. dpf

Awatar użytkownika
profek
Użytkownik
Posty: 821
Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: profek » 19 lip 2018, o 18:24

Nie wiem czy to dobry dział,jeśli nie to proszę o przeniesienie.
Do rzeczy: mam Op coma klona żeby nie było wątpliwości i dziś przy jego pomocą chciałem podejrzeć korekcje wtryskiwaczy w CDTI. I tu zaskoczenie bo pokazywał 0 i to właściwie czy pod obciążeniem czy na luzie. Większym zaskoczeniem było to że w dwóch różnych samochodach z różnych roczników i w dodatku dwu różnych modelach. Co ciekawe to kiedyś z ciekawości kiedyś podglądałem u siebie i pokazywał korekcje wartości nie pamiętam ale na pewno były różne od 0.Pytanie czy to możliwe żeby korekcje były zerowe,lub co gorsza interfejs padł,chociaż resztę parametrów pokazuje prawidłowo. Od dwóch lat używam Mozola jako dodatek do paliwa,ale jakoś nie chce mi się wierzyć żeby aż tak wpłynął na kondycję wtrysków.

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2347
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: dare50 » 19 lip 2018, o 18:31

coś padło , wystarczy włączyć klimę i korekty się zmienią , u mnie też mam same zera po laniu LM 1052 , a zanim zacząłem stosować LM to korekty były różne

Awatar użytkownika
Ping
Klubowicz
Posty: 2825
Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
Auto: Insignia ST / MY2011
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: W-wa
Otrzymał  piwo: 141 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Ping » 19 lip 2018, o 18:57

Patrzyłeś na korekty wtryskow, czy na ciśnienie spalania? Przy tym drugim jeżeli nie ma się świec z czujnikiem to właśnie jest 0

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
profek
Użytkownik
Posty: 821
Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: profek » 19 lip 2018, o 19:15

No zdecydowanie korekcje,ja akurat nie mam świec z czujnikami,ale to drugie auto miało wszystkie 4 i tam wartości oscylowały w granicach 4800

djshrek
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 24 lip 2018, o 09:37
Auto: VectrA
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: djshrek » 24 lip 2018, o 14:01

P405 pisze:
25 kwie 2018, o 14:55
Na płycie dostałeś pewnie 2. Zainstaluj ten drugi, albo wyślij mi adres email.

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Z góry przepraszam za post nie w temacie, ale próbowałem się z Tobą skontaktować na PW, ale nie mam takiej możliwości (nie ma żadnego łącza).
Przechodząc do rzeczy czy masz może jeszcze jakiś OP COM na sprzedaż? Chłopaki z forum Vectry polecają, stąd mój post.

tomeck
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: 30 lis 2017, o 22:23
Auto: Insignia 2.0 ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: tomeck » 1 sie 2018, o 11:13

Cześć,

Może ktoś podać linka do aliexpress ze sprawdzonym / przetestowanym op-comem?
Zakupiłem jakiś czas temu z chin ale niestety nie hula z Insignią

Awatar użytkownika
exs77
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 4 sie 2015, o 10:40
Auto: 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Bydgoszcz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: exs77 » 1 sie 2018, o 13:50

tomeck pisze:
1 sie 2018, o 11:13
edit
Czasami nie odpalasz przez china clone 2010.08 :) zamiast vauxcom-em
Ostatnio zmieniony 1 sie 2018, o 14:20 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

tomeck
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: 30 lis 2017, o 22:23
Auto: Insignia 2.0 ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: tomeck » 1 sie 2018, o 14:16

testowane china clone / vaux-com, łączy się i wali kontrolkami, awaria pojazdu, AFL, ESP itp także raczej fejs uwalony

Awatar użytkownika
Ping
Klubowicz
Posty: 2825
Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
Auto: Insignia ST / MY2011
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: W-wa
Otrzymał  piwo: 141 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Ping » 1 sie 2018, o 14:49

Fejs walniety

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


tomeck
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: 30 lis 2017, o 22:23
Auto: Insignia 2.0 ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: tomeck » 2 sie 2018, o 20:50

Macie jakieś sprawdzone linki do ali?

qlawy10
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 26 sie 2017, o 00:16
Auto: astra j
Kod silnika: A14NET
Rok produkcji: 2014
Miasto: Zielona

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: qlawy10 » 3 sie 2018, o 20:14

Panowie jaki to jest kabel op-com HQ clone ? bo juz zgłupiałem ja mam wersje v5 z 2007 roku oryginalny pic i fi czy to jest HQ ?

xul
Klubowicz
Posty: 1872
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: xul » 3 sie 2018, o 21:01

HQ to pewnie skrót od High Quality

qlawy10
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 26 sie 2017, o 00:16
Auto: astra j
Kod silnika: A14NET
Rok produkcji: 2014
Miasto: Zielona

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: qlawy10 » 5 sie 2018, o 09:39

op-com 150406b przy dodaniu funkcji bc licznika wywala błąd DID: 0XA3:00,06 astra j 2011 co trzeba zrobić fejs 1.64v ?

furmonter
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 30 lip 2018, o 13:44
Auto: Insingia 4x4
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: furmonter » 21 sie 2018, o 10:07

Cześć,
Możecie mi poradzić jakie oprogramowanie będzie najbardziej odpowiednie do Iśki 4x4 2010 r, 2.0 ?
Głównie chodzi o sprawdzanie błędów. Jaka wersja oprogramowanie będzie najlepsza?

Jestem zielony w tym temacie kompletnie. Dzięki za wyrozumiałość.

Awatar użytkownika
szymek1976
Użytkownik
Posty: 837
Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
Auto: Insignia 2.0 Elite
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: UK.
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: szymek1976 » 21 sie 2018, o 12:03

Wszystko zależy co cię interesuje i ile kasy chcesz przeznaczyć ....masz wybór GDS2 ,GM-MDI , OP-COM lub VAUX-COM.
Do odczytu błędów wystarczy VAUX-COM
Moja czarna

Wlodarski1

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Wlodarski1 » 21 sie 2018, o 13:44

GDS2 to nie interfejs tylko oprogramowanie współpracujące z MDI :D

Awatar użytkownika
szymek1976
Użytkownik
Posty: 837
Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
Auto: Insignia 2.0 Elite
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: UK.
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: szymek1976 » 21 sie 2018, o 13:58

@Wlodarski1 A kto pisał o interfejsie chyba nie ja....Jak bedziesz miał Gds2 to on wspópracuje z gm vxdiag a to interfejs :roll:
vAUX-COM I OP-COM to też oprogramowanie... nie tylko GDS2
Moja czarna

Awatar użytkownika
Ping
Klubowicz
Posty: 2825
Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
Auto: Insignia ST / MY2011
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: W-wa
Otrzymał  piwo: 141 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Ping » 21 sie 2018, o 14:53

A propo GDS2 to współpracuje z różnymi interfejsami w standardzie J2534-2 PassThrou.

Jotka
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 17 sie 2018, o 07:48
Auto: Opel Astra J
Kod silnika: A14NET
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 5 razy

Initializing ECU... OP-COM

Post autor: Jotka » 26 sie 2018, o 18:37

Cześć,

posiadam taki kabelek,
Obrazek

Kabel w pełni sprawny w aucie Opel Astra H, natomiast w J 2010 1.4 Turbo mam problemy.
Dostęp do większości funkcji jest niemożliwy wydaje mi się że ze względu na problem z ECU.
Na filmikach widzialem że ludzie mieli dostęp do wielu modułów, np REC, UEC, CIM, BCM, u mnie niestety nie ma żadnych z nich.

Poniżej kilka zdjęć,

Macie może jakieś pomysły?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2018, o 18:51 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Post przeniesiony. Nie zakładaj niepotrzebnie nowych tematów. Regulamin Forum.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”