--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd U1512 magistrala danych LIN1
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Pewnie sa magicy ze na aucie zrobią ale ja wolałem wyjąć lepiej widać.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 11 mar 2021, o 20:05
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Skrzeszew
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Ok a dużo zachodu aby wyjąć lampy? Da się to zrobić bez ściągania zderzaka?
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Dużo zachodu to jest z wymianą klosza
Zderzak łatwo zchodzi (30min jak 1szy raz robisz), a jak juz zderzak masz zdjęty to odkręcenie 4 śrubek i wyjecie lampy to kwestja 5min.
Wyjąłem i spsikalem conector sprayem też te wtyczki od modułu w lampie od strony klosza ale to nic nie pomaga nadal sporadycznie wywali u1511 i u1512
Najwyraźniej u mnie problem leży gdzies indziej niż we wtyczkach.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
O tej jeszcze nie odpinalem
Zderzak łatwo zchodzi (30min jak 1szy raz robisz), a jak juz zderzak masz zdjęty to odkręcenie 4 śrubek i wyjecie lampy to kwestja 5min.
Wyjąłem i spsikalem conector sprayem też te wtyczki od modułu w lampie od strony klosza ale to nic nie pomaga nadal sporadycznie wywali u1511 i u1512
Najwyraźniej u mnie problem leży gdzies indziej niż we wtyczkach.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
O tej jeszcze nie odpinalem
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 5 sie 2021, o 05:54
- Auto: Insignia Sport Tour
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Panowie, problem jest w wodzie.
Lampy się rozszczelniają i przez wilgoć gnije moduł sterowania.
U mnie to był zakup modułu sterowania Allegro (200-500zl) i koszt regeneracji lampy, czy tez uszczelnienia 100zl.
Pozdro
Lampy się rozszczelniają i przez wilgoć gnije moduł sterowania.
U mnie to był zakup modułu sterowania Allegro (200-500zl) i koszt regeneracji lampy, czy tez uszczelnienia 100zl.
Pozdro
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Ja juz naprawiłem, okazalo się że blaszka poziomowania z przodu się urwała i czujnik łapał poziom z oslony pod silnikiem i dawal u1511 albo u1512, dorobilem plytke z blaszki, zrobilem adaptacje afl i bangla jak ta lala (nawet w drszczu )
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 lis 2021, o 07:22
- Auto: Insignia 2.0 160 Km
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ketrzyn
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Witam mam problem dalej wymieniłem lewa lampe i problem z adaptacja świateł w lewej zginął błędy wykasowane ijest Ok przy włączaniu świateł auto znów niema długich i wyskakuje błąd zerwane połączenie lin2 pomóżcie proszę z góry dziekuje
- pondek91
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 25 maja 2019, o 21:54
- Auto: Opel Insignia COSMO
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Chorzów
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Możecie potwierdzić, że błędy U1522 i U1512 dotyczą tylko LEWEJ lampy ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 09:04
- Auto: Vectra
- Rok produkcji: 2018
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Blaszki są po lewej i prawej stronie w przednich nadkolach ?Dan pisze: ↑2 wrz 2021, o 19:29Ja juz naprawiłem, okazalo się że blaszka poziomowania z przodu się urwała i czujnik łapał poziom z oslony pod silnikiem i dawal u1511 albo u1512, dorobilem plytke z blaszki, zrobilem adaptacje afl i bangla jak ta lala (nawet w drszczu )
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
- M i S i E k
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 11:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: TELFORD
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Czy blaszka od poziomowania powinna dotykać Sensor?
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Z tego co pamiętam jak wymieniałem u siebie to chyba nie dotykała była jakaś mała przerwa. Niech się wypowie ktoś kto to w ostatnim czasie wymieniał żeby nie było że wprowadzam w błąd :)Swoją drogą zastanawiam się dlaczego one się w tym miejscu łamią moja podobnie była uszkodzona.
- M i S i E k
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 11:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: TELFORD
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Ta płytkę ułamałem z ciekawości. Wymieniłem na nową ale dzieje się dokładnie to samo co ze starą. Wywala mi błąd co kilka sekund i strasznie mnie to irytuje.
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
To może wina czujnika jeśli po wymianie nadal dzieje się to samo, najlepiej by było szarpnąć od kogoś sprawny na podmiankę w celach doświadczalno edukacyjnych .
- M i S i E k
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 11:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: TELFORD
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Nie znam nikogo w UK kto miałby takie piękne auto jak ja . Tak więc podmianka odpada. Czy zawieszenie mogło się na tyle ubić, że wahacz (blaszka) dobija do sensora?
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Jak byś trochę podniósł auto na lewarku żeby zrobiła się przerwa po między czujnikiem a blaszką i sprawdził czy wtedy pokaże się błąd ?
- M i S i E k
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 11:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: TELFORD
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Po każdym podniesieniu auta błędu brak. Dopiero po przejechaniu kilku set metrów łapie błąd.
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
No to bym szukał przyczyna w zawiasie możliwe że guma sparciała w kielichu ale mogła strzelić sprężyna albo życie skończył amor.
- M i S i E k
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 11:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: TELFORD
Re: Błąd U1512 magistrala danych LIN1
Sprężyna jak i amor jest ok. Faktycznie może coś być z poduchami pod kielichem bo dziwny dźwięk się wydobywa jadąc przez spowalniacze tak jakby z podszybia.
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 gru 2022, o 10:29
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: ŁAZISKA GÓRNE