--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Autoalarm
-
- Użytkownik
- Posty: 312
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 22:13
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Autoalarm
Dla titanium nie chodzi o to żebyś wpiął się w główne obwody napięcia tylko w przewód na którym pojawia się napięcie w pozycji jak załączasz rozrusznik. I ten przewód masz przy stacyjce. On podaje zasilanie na przekaźnik w komorze silnika. Być może jest to ten sam żółty przewód.
-
- Użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 cze 2015, o 21:01
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Autoalarm
A jaki kolega chce zastosować przekaźnik do odcięcia rozrusznika tam jest 600A , wszystko mi znane o rozsądnych gabarytach i cenach może się nie zmieścić.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Autoalarm
chyba nie myślisz że ktoś chce odcinać zasilanie rozrusznika , przecież tu chodzi o sterowanie
-
- Użytkownik
- Posty: 312
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 22:13
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Autoalarm
Szczerze mówiąc nie wiem czy jest sens odcinać rozrusznik jako zabezpieczenie. Bo powiedzmy sobie wprost to ma za zadanie chronić przed kradzieżą. Natomiast jeśli złodziej wejdzie do samochodu i uruchomi moduły i ecu to rozrusznik to już czysta formalność. Kawałek przewodu dł. 10 cm i nawet najgorszy i najmniej doświadczony złodziej połączy zasilanie z bendyksem i silnik odpalony. Ja bym się zastanowił nad czymś innym. Już chyba odcięcie pompy było by lepsze bo przynajmniej nie odjedzie. Ale to już kwestia fantazji, każdy sobie odetnie co zechce
-
- Użytkownik
- Posty: 215
- Rejestracja: 29 wrz 2015, o 08:41
- Auto: Chevi Orlando
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Opole
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Autoalarm
No chyba że auto ma lpg. Wtedy wystarczy odpalić awaryjnie właśnie na LPG. Ja tak przez przypadek sobie auto ukradłem. Miałem wyłączoną syrenę i nie zauważyłem migających kierunków. Odpaliłem auto na LPG i od jechałem.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
- Stoye
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 18 lut 2018, o 22:50
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Autoalarm
Mam alarm meta system i dzisiaj go trochę potestowałem. Co mnie zdziwiło, zamykam auto pilotem z otwartymi szybami, podczas aktywowania alarmu a to trwa około 40s macham ręką przed czujnikami ruchu. Rozumiem że alarm się nie włączy bo trwa aktywacja ale dlaczego podczas zbliżania ręki do czujnika (nie ważne czy lewy czy prawy) miga tylny prawy kierunkowskaz? Prócz tego 2x w ciągu ostatniego miesiąca wyskoczył błąd B3951 04 od obwodu tylnego prawego kierunku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 6 lis 2017, o 14:37
- Auto: Insignia
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Autoalarm
Witam,
Mam w swojej Insigni alarm Logic Can Mini. Po wczorajszej ulewie (jechałem kilka kilometrów i zaliczyłem kilka dużych kałuż) alarm nie reaguje - po wciśnięciu w pilocie centralnego zamka i kolejnym naciśnięciu nie pika a dioda od alarmu nie świeci się zupełnie. Czy mogę jakoś sobie poradzić z tym problemem samodzielnie?
Mam w swojej Insigni alarm Logic Can Mini. Po wczorajszej ulewie (jechałem kilka kilometrów i zaliczyłem kilka dużych kałuż) alarm nie reaguje - po wciśnięciu w pilocie centralnego zamka i kolejnym naciśnięciu nie pika a dioda od alarmu nie świeci się zupełnie. Czy mogę jakoś sobie poradzić z tym problemem samodzielnie?
- pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Autoalarm
Ja też posiadam Logic can mini.
Od niedawna jak zrobiło się więcej słońca, auto gdy się nagrzeje, alarm zaczyna wyć. Dioda sygnalizuje wzbudzenie wewnętrznego czujnika ruchu. Niestety nie potrafię zlokalizować gdzie ów czujnik się znajduje. Wydawało mi się że powinien wyglądać jak mały mikrofon, ale nie widzę nic takiego.
Potrafi ktoś podpowiedzieć czego i gdzie szukać?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Od niedawna jak zrobiło się więcej słońca, auto gdy się nagrzeje, alarm zaczyna wyć. Dioda sygnalizuje wzbudzenie wewnętrznego czujnika ruchu. Niestety nie potrafię zlokalizować gdzie ów czujnik się znajduje. Wydawało mi się że powinien wyglądać jak mały mikrofon, ale nie widzę nic takiego.
Potrafi ktoś podpowiedzieć czego i gdzie szukać?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- Art18
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 21 cze 2020, o 08:49
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Ruda Śląska
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Autoalarm
Mam pytanie, czy ktoś zazbroił swoją Insignię w alarm Tytan DS-512. We wcześniejszych postach były osoby, które deklarowały chęć montażu DS-512. Jak sprawuje się ten model Tytana. Opinie w sieci są bardzo pozytywne, na różnych forach samochodowych i nie tylko.
- pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Autoalarm
Byłem u alarmiarza i powiedział, że to pewnie płytka ultradźwiękowa i trzeba by ją odłączyć od centralki.
Wydaje mi się ze znalazłem centralkę w schowku kierowcy, pod bezpiecznikami (zaznaczona na zdjęciu).
Czy ktoś może potwierdzić, że to bedzie centralka? Oglądałem inne zdjęcia na forum i nie widziałem czegoś podobnego. W aso, w którym montowali alarm też powiedzieli żeby szukać centralki właśnie tam.
Oraz pytanie czy można po prostu odpiąć centralkę i w ten sposób zupełnie alarm wyłączyć? Zwykłej Insigni przecież i tak nikt nie kradnie Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wydaje mi się ze znalazłem centralkę w schowku kierowcy, pod bezpiecznikami (zaznaczona na zdjęciu).
Czy ktoś może potwierdzić, że to bedzie centralka? Oglądałem inne zdjęcia na forum i nie widziałem czegoś podobnego. W aso, w którym montowali alarm też powiedzieli żeby szukać centralki właśnie tam.
Oraz pytanie czy można po prostu odpiąć centralkę i w ten sposób zupełnie alarm wyłączyć? Zwykłej Insigni przecież i tak nikt nie kradnie Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Autoalarm
Problem rozwiązany, może komuś się przyda:
Dioda alarmu nieprawidłowo (względem instrukcji) sygnalizowała element uaktywniający alarm. Okazało się że winowajcą nie był żaden wewnętrzny czujnik ultradźwiękowy, ale poluzowany czujnik domknięcia maski.
Dokręciłem i od tego momentu spokój.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Dioda alarmu nieprawidłowo (względem instrukcji) sygnalizowała element uaktywniający alarm. Okazało się że winowajcą nie był żaden wewnętrzny czujnik ultradźwiękowy, ale poluzowany czujnik domknięcia maski.
Dokręciłem i od tego momentu spokój.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 gru 2020, o 13:30
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
Re: Autoalarm
U mnie problem z MOP4A pojawił się po dołożeniu kamery cofania. Problem polega na tym, że w czasie jazdy pika tak jakby chciał się uzbroić, ale miał któreś z drzwi nie zamknięte i mruga awaryjnymi. Ma ktoś jakieś pomysły na rozwiązanie tego problemu?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 lip 2021, o 22:05
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Suchedniów
Re: Autoalarm
Panowie i panie! Potrzrbuje pomocy.
Po zamknieciu samochodu nie dziala alarm, dioda nie mryga. Bezpieczniki w bagazniku nr. 22(5A) 23(10a) sa cale. Insignia kombi 2014.
Niby nic/, ale jak jest to niech dziala :/
Po zamknieciu samochodu nie dziala alarm, dioda nie mryga. Bezpieczniki w bagazniku nr. 22(5A) 23(10a) sa cale. Insignia kombi 2014.
Niby nic/, ale jak jest to niech dziala :/
Ostatnio zmieniony 27 sie 2021, o 22:28 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin Forum.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin Forum.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 gru 2021, o 10:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
Re: Autoalarm
Czy z jakiś przyczyn idzie odłączyć alarm ? lub jak sprawdzić czy aby moje auto go ma lub nie?
Czytając różne Wasze opisy mam dylemat gdyż moje autko posiada ten "cycek" na środku przy podszybiu- niestety nic nie świeci i nie mruga. Mam też jakiś czujnik w podsufitce przy oświetleniu.
Auto zamykam z pilota i otwieram manualnie kluczem drzwi-nic sie nie dzieje.
Czytając różne Wasze opisy mam dylemat gdyż moje autko posiada ten "cycek" na środku przy podszybiu- niestety nic nie świeci i nie mruga. Mam też jakiś czujnik w podsufitce przy oświetleniu.
Auto zamykam z pilota i otwieram manualnie kluczem drzwi-nic sie nie dzieje.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 maja 2019, o 10:53
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Łódź
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: 12 gru 2017, o 07:23
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Autoalarm
Syreny alarmu jest przymocowana pod podszybiem z lewej strony. Trzeba odpiąć spinki i odchylić podszybie. Jeżeli nie ma syreny to będą tylko dwie szpilki do mocowania. W tym poście masz zdjęcia: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=43&t=9085
-
- Klubowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 16 lut 2022, o 13:59
- Auto: Insignia opc
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Pruszków
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Autoalarm
Panowie czy jest możliwość akustycznej sygnalizacji załączenia i wyłączenia fabrycznego alarmu?
Prościej: chodzi o piknięcie syreną przy włączaniu lub wyłączaniu pilotem alarmu.
Moja insignia to 2010r. Alarm fabryczny, podwójne ryglowanie zamków.
Prościej: chodzi o piknięcie syreną przy włączaniu lub wyłączaniu pilotem alarmu.
Moja insignia to 2010r. Alarm fabryczny, podwójne ryglowanie zamków.
-
- Klubowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 16 lut 2022, o 13:59
- Auto: Insignia opc
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Pruszków
- Otrzymał piwo: 3 razy