------------------- . .

--------------------------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek

Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: 2.0 automat
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: DZA
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: Zbyszek01 » 12 mar 2018, o 07:51

Podłączył bym ładowarkę a potem obserwował poprzez aplikację kol Ping co tam wskazuje. Kupić to nie problem ale jak dobry ?


Wysłane z iPhone 7+

Awatar użytkownika
Bodex
Klubowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 8 sty 2015, o 21:32
Auto: insignia HB
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: Bodex » 13 mar 2018, o 00:12

Naładuj go na full i sprawdź gęstość elektrolitu , jeśli mała to dostał wiele mikrozwarć i to proces nie odwracalny tzw zasiarczenie , można go ożywić trochę dolewając elektrolitu.
Teraz sa aku na 2 lata i nowy.
Fabryce musi rosnąć sprzedaż , nie ?

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
yerry
V-ce Prezes ds finansowych
Posty: 4146
Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
Auto: Insignia 2.0T 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: Kraków
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 12 razy
Kontakt:

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: yerry » 13 mar 2018, o 09:51

Dobrze radzicie, też najpierw naładować sugerował gość w sklepie. Ale po tym jak znów musiałem wzywać pomoc i tym razem nie odbyło się za pomocą samego boostera (trzeba było zrobić równoległy układ booster+kable) , czara goryczy się przelała. Jak tylko uruchomiłem autko to zajechałem po nowy (Varta Blue Dynamic E43)

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: 2.0 automat
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: DZA
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: Zbyszek01 » 13 mar 2018, o 09:53

U mnie 2 lata i dwa miesiące, padł od razu jak rano jechałem do pracy było ok a z pracy kable.


Wysłane z iPhone 7+

Awatar użytkownika
grzegorz13
Użytkownik
Posty: 574
Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
Auto: Insignia 4x4 v6
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Lubin
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: grzegorz13 » 13 mar 2018, o 21:35

jeśli mała to dostał wiele mikrozwarć i to proces nie odwracalny tzw zasiarczenie
Możesz uściślić co masz na myśli ? mikrozwarcie prowadzi zawsze go rozerwania akumulatora i nie ma nic wspólnego z zasiarczeniem ! to dwa różne zjawiska ! Ale może się nie znam ! dlatego wyjaśnij mi to !

Awatar użytkownika
barzyk55@gmail.com
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 24 paź 2016, o 09:13
Auto: opel
Rok produkcji: 2013
Lokalizacja: Kluczbork

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: barzyk55@gmail.com » 17 cze 2018, o 08:54

Witam.
Mam ostatnio problem z silnikiem 1.4 turbo auto jest w gazie nie fabrycznym.Była rok temu wgrana nowa mapa zwieszającą moc silnika. Auto sprawowało sie super.Od jakiegoś czasu swiruje to znaczy spadek mocy, czasami wchodzi w tryb awaryjny i też jest odczuwalny spadek.na wyższych obrotach zarywa później przymula. Wymieniłem już
Elektrozawór Turbo
Elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa
Czujnik podciśnienia kolektora ssącego
Swiece
Filtry
Po podłączeniu do komputera nie ma błędów. Od czasu do czasu pokazują się informacje typu Wykryto próbę włamania,
Sprawdź system esp ,Brak płynu spryskiwaczy,Sprawdź układ wspomagania itp. Czy ktoś może mi pomóc.
Czy powodem takich anomalii może być akumulator?Mimo ze auto pali na dotyk.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Seba

P405
Zapaleniec
Posty: 2400
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Leszno
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: P405 » 17 cze 2018, o 13:22

Wymień akumulator, sprawdź przewód od masy.

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka


Zaba12345
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 26 cze 2018, o 20:43
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: Zaba12345 » 27 cze 2018, o 08:00

Witam
Mamy problem z nasza insignia 2.0 cdti 2013.
Od pewnego czasu przestal dzialac start-stop pozniej zaczal wariowac czujnik parkowania ale myslelismy ze gdzies moze woda sie dostala .Pewnego pieknego popoludnia wjezdzajac na utostrade na liczniku 60 zaczynaja pojawiac sie komunikaty awaria ESP a to awaria samochodu itp.w pewnym momencie tak jakby cos walnelo myslelismy ze opona auto piszczy , przestalo dzialac wspomaganie i inne podzespoly.Maz zgasil silnik i dupa auto nie odpala po przekreceniu kluczyka sa kontrolki +blad ESP ale rozrusznik ani drgnie.Bagaznik zablokowany nie mozna otworzyc😣 laweta i do mechanika sprawdzal wszystko podejrzenie BCM tydzien stalo bez wiesci pozytywnych czarna magia bo komputer laczyl sie tylko z ABS vaxuall sprawdzal to samo BCM.cholowanie do nastepnego tym razem elekromechanik sprawdza BCM dziala ESP dziala jest ok ale BCM nie laczy sie z ESP masakra cy jest mozliwe ze to ladowanie bo mamy juz dosc trzy tyg.auto stoi i nikt nie wie co jest grane.jeszcze pierwszy mech .mowi ze nie dziala nawet reczny zaciaga ale zaraz sam sie opuszcza teraz drugi mowi ze podladowal aku i reczny dziala tylko do tego sami doszlismy pomocy!!!😭😣
Ostatnio zmieniony 27 cze 2018, o 13:09 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

Awatar użytkownika
grzegorz13
Użytkownik
Posty: 574
Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
Auto: Insignia 4x4 v6
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Lubin
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: grzegorz13 » 27 cze 2018, o 08:11

Poszukaj dobrego elektryka ponieważ nikt Ci nie pomoże poprzez złotą radę ! to co piszesz może świadczyć o uszkodzeniu akumulatora lub alternatora ! Dobry elektryk zacznie od sprawdzenia błędów i napięć akumulatora bo to podstawa a z tego co piszesz to teraz twoi mechanicy wróżą z fusów ! Tak Ci nikt nie naprawi auta

eMGie
Nowicjusz
Posty: 64
Rejestracja: 21 lut 2018, o 09:50
Auto: Insignia ST manual
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: eMGie » 27 cze 2018, o 09:58

Zaba12345 pisze:
27 cze 2018, o 08:00
czy jest mozliwe ze to ladowanie bo mamy juz dosc trzy tyg.auto stoi i nikt nie wie co jest grane.jeszcze pierwszy mech .mowi ze nie dziala nawet reczny zaciaga ale zaraz sam sie opuszcza teraz drugi mowi ze podladowal aku i reczny dziala tylko do tego sami doszlismy pomocy!!!😭😣
Myślę, że może być coś na rzeczy, choć pewnie mechaniki sprawdzili alternator i pasek :-)

marcin74uk
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 6 wrz 2015, o 19:18
Auto: srinavturbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009

Re: Akumulator - napięcie ładowania, usterka, objawy

Post autor: marcin74uk » 27 cze 2018, o 11:04

Taka historia moja trochę z innej beczki, ale rzucił mi się w oczy ten brak komunikacji z BCM i błąd TC… jakiś czas temu zostawiłem moją iśkę w warsztacie na typowo mechaniczną naprawę auto postało tydzień w oczekiwaniu na części po złożeniu do kupy auto nie odpala :o ,napięcie jest wszystko działa żadnych błędów tylko właśnie to brak komunikacji z BCM i błąd TC ,co ciekawe absolutnie nic nie było robione z elektryką o:o sprawdzone i przeczyszczone wszystkie kostki wtyczki i nic :cry: podejrzenie BCM padł ale dlaczego :?: nikt nie wie … ostatni pomysł ostatnia nadzieja sprawdzić i przeczyścić wszystkie masy :idea: mimo iż wyglądały dobrze tylko jedna przy rozruszniku troszkę zaśniedziała minimalny nalot tak z zewnątrz i po tej operacji auto jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki ożyło :D wrócił kontakt z BCM i wszystko zaczęło śmigać i śmiga do dziś :D . Także moja rada sprawdzić wszystkie masy na silniku .Insignia jest bardzo czuła na tym punkcie :lol: przynajmniej moja ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”