--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Autoalarm
- Major601
- Użytkownik
- Posty: 596
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:37
- Auto: Opel Astra H
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Siemianowice Śląskie / Czechowice Dziedzice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Autoalarm
proponuję udać się do Autoflash, bez problemu zrobi. Samemu - wątpliwe instalacji nie ma
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: 12 gru 2017, o 07:23
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Autoalarm
Witam.
Gdzie jest przymocowane syrena alarmu? Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie syreny umocowanie w aucie?
Gdzie jest przymocowane syrena alarmu? Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie syreny umocowanie w aucie?
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: 12 gru 2017, o 07:23
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Autoalarm
Witam.
Już mam wszystkie graty i tylko muszę wiedzieć gdzie się wpiąć w tylną skrzynkę bezpieczników, ale musze mieć schemat elektryczny alarmu.
Niestety mam problem ze znalezieniem go.
Może ktoś się spotkał ze schematem i może podrzucić.
Już mam wszystkie graty i tylko muszę wiedzieć gdzie się wpiąć w tylną skrzynkę bezpieczników, ale musze mieć schemat elektryczny alarmu.
Niestety mam problem ze znalezieniem go.
Może ktoś się spotkał ze schematem i może podrzucić.
-
- Użytkownik
- Posty: 170
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 07:12
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Autoalarm
Witam Panowie Chciałbym się dowiedzieć czy moja Isia posiada fabryczny alarm... Po rozkodowaniu VIN nie jest nic wspomniane w wyposażeniu o alarmie jednak w instrukcji obsługi w opisie bezpieczników w bagażniku pod numerami 22 jesa autoalarm i pod nr.23 napęd na wszystkie koła, autoalarm no i u mnie pod pozycją 22 nie ma bezpiecznika a pod 23 jest bezpiecznik 5A dodam że na podszybiu jest czujnik ale nie miga na czerwono żadna lampka w podsufitce przy lampkach też nie ma żadnego przełącznika ... Czy to by oznaczało że mój samochód nie posiada alarmu ? W takim bądź rszie od czego jest ten bezpiecznik pod nr. 23 ? Nie wydaje mi sie żebym miał napęd na 4x4...
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Autoalarm
Zamknij drzwi z pilota, poczekaj z minutę i otwórz kluczykiem. Jak zacznie wyć po otwarciu drzwi to masz alarm.
Dioda od alarmu mruga w czujniku nasłonecznienia na podszybiu, a czujniki ultradźwiękowe są przy przełącznikach oświetlenia na podsufitce.
Dioda od alarmu mruga w czujniku nasłonecznienia na podszybiu, a czujniki ultradźwiękowe są przy przełącznikach oświetlenia na podsufitce.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
Re: Autoalarm
Przy lampce sufitowej masz czujniki?
Wersja z alarmem ma środkowa cześć panelu jak na zdjeciu
Wersja z alarmem ma środkowa cześć panelu jak na zdjeciu
-
- Użytkownik
- Posty: 170
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 07:12
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Autoalarm
Właśnie nie mam tych czujników w podsufitce jak na zdjęciu... sprawdziłem też sposób który napisał rataj73 i po otwarciu zamka kluczykiem i otwarciu drzwi... cisza tak więc moja Isia alarmu nie posiada.... jednak zastanawia mnie ten bezpiecznik w bagażniku który według instrukcji obsługi odpowiedzialny jest za napęd na wszystkie koła no i wspomniany autoalarm... hmm czyżbym miał wersje 4x4 Z tego co pamiętam to nie widziałem na tylnej osi dyfra jak oglądałem spód przy wymianie oleju...
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Autoalarm
Po włączeniu zapłonu wyświetlił się komunikat CODE 66 Autoalarm wymaga serwisowania.
Czy powinienem coś z tym zrobić? Dlaczego tak się dzieje?
Czy powinienem coś z tym zrobić? Dlaczego tak się dzieje?
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3059
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=1580
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lis 2018, o 19:44
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Wejherowo
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Autoalarm
Czy ktoś montował może w swojej Insigni alarm KEETEC TS CAN ver 03?
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lis 2018, o 19:44
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Wejherowo
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Autoalarm
Przymierzam się do montażu alarmu KEETEC TS CAN.
Wydaje się całkiem spoko, można go samodzielnie programować bezpośrednio podłączając go przez USB do komputera bez programatora. Mam jednak kilka pytań:
1) Czy podłączając alarm CAN w Insigni z 2015 sygnał CAN L podłączać do masy czy pozostawić niepodłączony?
2) Gdzie znajduje się "niebiesko-fioletowy PIN 4 w czarnej wtyczce"? W opisie mam:
"Feedback control for sequential output - blue/violet wire PIN 4 in the black connector 27 pin in the front side of the fuse
box under the dashboard driver side".
Pod skrzynką bezpieczników przy kierowcy widzę wtyczki koloru: zielony, niebieski i biały.
3) Gdzie najlepiej umieścić czujnik wstrząsowy (czy lepiej na środku auta, czy na elemencie metalowym czy może być na elemencie plastikowym) ?
Instrukcja jest trochę ogólna i nie wszystko jest szczegółowo opisane (np. CAN L).
Wydaje się całkiem spoko, można go samodzielnie programować bezpośrednio podłączając go przez USB do komputera bez programatora. Mam jednak kilka pytań:
1) Czy podłączając alarm CAN w Insigni z 2015 sygnał CAN L podłączać do masy czy pozostawić niepodłączony?
2) Gdzie znajduje się "niebiesko-fioletowy PIN 4 w czarnej wtyczce"? W opisie mam:
"Feedback control for sequential output - blue/violet wire PIN 4 in the black connector 27 pin in the front side of the fuse
box under the dashboard driver side".
Pod skrzynką bezpieczników przy kierowcy widzę wtyczki koloru: zielony, niebieski i biały.
3) Gdzie najlepiej umieścić czujnik wstrząsowy (czy lepiej na środku auta, czy na elemencie metalowym czy może być na elemencie plastikowym) ?
Instrukcja jest trochę ogólna i nie wszystko jest szczegółowo opisane (np. CAN L).
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lis 2018, o 19:44
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Wejherowo
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Autoalarm
Ktoś może podpowiedzieć którędy najlepiej przeciągnąć przewody do komory silnika od syreny alarmu oraz odcięcia rozrusznika?
Znalazłem tylko ogólne podpowiedzi w stylu:
-przejście kabla syreny pod maskę przez otwór linki maski w podszybiu pod wycieraczkami
-nad serwem hamulca chyba jest gumowy korek
Co należy zdemontować? Może ktoś ma jakieś zdjęcia? Z góry dzięki za podpowiedź.
Znalazłem tylko ogólne podpowiedzi w stylu:
-przejście kabla syreny pod maskę przez otwór linki maski w podszybiu pod wycieraczkami
-nad serwem hamulca chyba jest gumowy korek
Co należy zdemontować? Może ktoś ma jakieś zdjęcia? Z góry dzięki za podpowiedź.
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Autoalarm
mam schemat od ampio
rozcięcie rozrusznika musisz zrobić w komorze silnika więc zrobiłbym to nieco inaczej lecz sam decyduj co odcinasz alarmem ja bym proponował zasilanie a nie sygnał do rozrusznika Kable poprowadź tak jak piszesz przez oryginalne dławiki co prawda nikt nie mówi iż jest to proste
rozcięcie rozrusznika musisz zrobić w komorze silnika więc zrobiłbym to nieco inaczej lecz sam decyduj co odcinasz alarmem ja bym proponował zasilanie a nie sygnał do rozrusznika Kable poprowadź tak jak piszesz przez oryginalne dławiki co prawda nikt nie mówi iż jest to proste
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lis 2018, o 19:44
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Wejherowo
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Autoalarm
Gdzie mam podłączyć wszystkie przewody już wiem. Mam dokładne informacje, jaki PIN, kolor przewodu. Przed podłączeniem oczywiście upewnię się miernikiem czy jest ok:
- masa,
- +12V (czerwono/niebieski przewód PIN 4 w niebieskiej wtyczce w skrzynce bezpieczników obok kierowcy)
- rozrusznik (żółty przewód 11 PIN we wtyczce X3 w skrzynce bezpieczników w komorze silnika)
- CAN-H (zielony przewód PIN 22 w zielonej wtyczce w skrzynce bezpieczników obok kierowcy),
- wyjście kierunkowskazów - sekwencyjne (zielony przewód PIN 26 w niebieskiej wtyczce w skrzynce bezpieczników obok kierowcy)
- wykrywanie kierunków - kontrola zwrotna dla wyjścia sekwencyjnego (niebiesko/fioletowy przewód PIN 4 w czarnej wtyczce w skrzynce bezpieczników obok kierowcy)
Zostało mi ustalenie którędy najlepiej przeprowadzić przewody (syrena alarmu, odcięcie rozrusznika) do komory silnika...
Ktoś może montował alarm samodzielnie i podzieli się informacją?
- masa,
- +12V (czerwono/niebieski przewód PIN 4 w niebieskiej wtyczce w skrzynce bezpieczników obok kierowcy)
- rozrusznik (żółty przewód 11 PIN we wtyczce X3 w skrzynce bezpieczników w komorze silnika)
- CAN-H (zielony przewód PIN 22 w zielonej wtyczce w skrzynce bezpieczników obok kierowcy),
- wyjście kierunkowskazów - sekwencyjne (zielony przewód PIN 26 w niebieskiej wtyczce w skrzynce bezpieczników obok kierowcy)
- wykrywanie kierunków - kontrola zwrotna dla wyjścia sekwencyjnego (niebiesko/fioletowy przewód PIN 4 w czarnej wtyczce w skrzynce bezpieczników obok kierowcy)
Zostało mi ustalenie którędy najlepiej przeprowadzić przewody (syrena alarmu, odcięcie rozrusznika) do komory silnika...
Ktoś może montował alarm samodzielnie i podzieli się informacją?
-
- Użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 cze 2015, o 21:01
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Autoalarm
Błędne myślenie , nie potrzeba odcinać przy rozruszniku ( bo tam już dużo większy prąd) ,wystarczy przy stacyjce dokładnie to samo .
A syrena w podszybiu tam pod plastikiem za wycieraczkami i przewód łatwo przeprowadzić i trudno się do niej dostać by wyłączyć.
A syrena w podszybiu tam pod plastikiem za wycieraczkami i przewód łatwo przeprowadzić i trudno się do niej dostać by wyłączyć.
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lis 2018, o 19:44
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Wejherowo
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Autoalarm
Nie wiem czy tak do końca jest to błędne myślenie. Wg mnie to nie jest to samo. W razie usterki alarmu (różnie bywa) w czasie jazdy:
- podłączając odcięcie do rozrusznika auto nadal jedzie
- podłączając do stacyjki - wszystko się wyłącza i ....
Jeszcze się zastanowię czy warto podłączać - dołączone przewody mają chyba 2,5mm2 przekroju.
A gdzie od środka kabiny wychodzą te przewody?
- podłączając odcięcie do rozrusznika auto nadal jedzie
- podłączając do stacyjki - wszystko się wyłącza i ....
Jeszcze się zastanowię czy warto podłączać - dołączone przewody mają chyba 2,5mm2 przekroju.
A gdzie od środka kabiny wychodzą te przewody?