--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Kluczyk - naprawa, programowanie

ODPOWIEDZ
lukjach
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:28
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Toruń
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: lukjach » 28 sty 2018, o 14:27

Mam ten sam problem, ok 3 m-ce temu wymieniłem obudowe i działało wszystko. Od paru dni pilot nie reaguje, auto otwieram z grota i odpalam, drugi kluczyk działa więc to nie bezpiecznik. Co jest więc nie tak, instrukcja z książki po wymianie baterii nie daje dezultatu.

Awatar użytkownika
panorafix
Użytkownik
Posty: 182
Rejestracja: 5 gru 2017, o 20:12
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Szczecin/Goleniów
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: panorafix » 30 sty 2018, o 11:01

Posiadam jeden kluczyk w swojej insigni. Właśnie jestem po telefonie do mojego nie ulubionego ASO Szcczecin Kozłowski i tam usłyszałem cene za kluczyk 480 zł i programowanie 250 zł. Żadnych rabatów ani ulg z programu tani serwis opel. 730 zł. to lekka przesada. Insignia 2013 lift. Jakie są tańsze opcje? Czy kluczyk z ali np.Zdalne Klucz Samochodowy dla Astra J/Corsa E/Insignia/Zafira C/Cascade dla OPEL/VAUXHALL 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
http://s.aliexpress.com/JJfa2Y3a?fromSns=Kopiuj do schowka
(from AliExpress Android)
zadziała po docięciu i zaprogramowaniu bo cena ASO kosmiczna.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

marcin27061979
Użytkownik
Posty: 180
Rejestracja: 18 lut 2015, o 09:58
Auto: Astra J SPORT 140KM
Rok produkcji: 2013
Miasto: Włocławek
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: marcin27061979 » 30 sty 2018, o 13:46

Będzie dobry. Zaprogramujesz op-comem clonem.
Może ten cię zainteresuje, obudowa i elektronika ta sama, ale na odwrocie wycięte miejsce na logo opla jak w oryginale. Emblemat w chromie w zestawie.
https://pl.aliexpress.com/item/3-Button ... 270.ToXZ0b

Awatar użytkownika
panorafix
Użytkownik
Posty: 182
Rejestracja: 5 gru 2017, o 20:12
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Szczecin/Goleniów
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: panorafix » 30 sty 2018, o 14:09

marcin27061979 pisze:...
Zdecydowanie lepszy biere.Dzieki i jednak op-coma też trzeba kupić a miałem to zrobić miesiąc temu.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 30 sty 2018, o 15:23 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

Awatar użytkownika
panorafix
Użytkownik
Posty: 182
Rejestracja: 5 gru 2017, o 20:12
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Szczecin/Goleniów
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: panorafix » 30 sty 2018, o 15:04

marcin27061979 pisze:Mogę poprosić instrukcję programowania czystego pilota na klonie Op-coma.
Dotyczy Astry J MY 2013.
Za info lub jakiś link z góry dziękuję
i ja bym poprosił insignia 2013 lift.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

marcin27061979
Użytkownik
Posty: 180
Rejestracja: 18 lut 2015, o 09:58
Auto: Astra J SPORT 140KM
Rok produkcji: 2013
Miasto: Włocławek
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: marcin27061979 » 30 sty 2018, o 15:35

Jak zacząć programowanie, widoczne na filmiku z tym, że jest to pokazane na ory op-com. Analogicznie wygląda w programie Vaux-com, który działa na klonie Opcoma, z tym że jest po angielsku: https://www.youtube.com/watch?v=NTIv4IKduOU

Dodatkowo to tej czynności potrzebny będzie cod security twojego auta i piloty które chcecie zaprogramować (najlepiej wszystkie działające + ten nowy czysty).

Awatar użytkownika
GRZEGOR
Użytkownik
Posty: 146
Rejestracja: 16 mar 2017, o 01:59
Auto: Insignia
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2009
Miasto: NEWCASTLE

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: GRZEGOR » 30 sty 2018, o 15:59

Kiedyś próbowałem zaprogramować kluczyk od nowa, ale nie wyszło. OPCOM zwiesił się przy dwóch i pół minutach do końca programowania. Naszczęście nic się nie stało. Kod Security można uzyskać z odczytu EEPROMa licznika. Teraz nie wiem czy to nie to samo co CAR PASS.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
panorafix
Użytkownik
Posty: 182
Rejestracja: 5 gru 2017, o 20:12
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Szczecin/Goleniów
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: panorafix » 30 sty 2018, o 16:18

Dzis dopiero zamowilem klucz i klona wiec zabawa dopiero pewnie za miesiąc. Mam nadzieję,że nie dojdzie do sytuacji,że oryginalny kluczyk mi rozkoduje i zostanę jak coś nie zatrybi z martwym autem.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

lukjach
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:28
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Toruń
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: lukjach » 30 sty 2018, o 22:39

lukjach pisze:Mam ten sam problem, ok 3 m-ce temu wymieniłem obudowe i działało wszystko. Od paru dni pilot nie reaguje, auto otwieram z grota i odpalam, drugi kluczyk działa więc to nie bezpiecznik. Co jest więc nie tak, instrukcja z książki po wymianie baterii nie daje dezultatu.
Problem rozwiązany, przyczyna prozaiczna bo wsadziłem baterię cr2026 i byłą za cienko i chyba nie stykała. Wczoraj włożyłem 2032 i eureka centralny działa ;-) notabene kodowanie u mnie w aso 320 zł

Awatar użytkownika
monterrey
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 30 sty 2018, o 19:16
Auto: Insignia 2.8 4x4
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: monterrey » 31 sty 2018, o 17:40

lukjach pisze:Mam ten sam problem, ok 3 m-ce temu wymieniłem obudowe i działało wszystko. Od paru dni pilot nie reaguje, auto otwieram z grota i odpalam, drugi kluczyk działa więc to nie bezpiecznik. Co jest więc nie tak, instrukcja z książki po wymianie baterii nie daje dezultatu.
Mam dokładnie to samo wymieniłem obudowy w dwóch kluczykach,mój działał, żony przestał działać po paru dniach, stwierdziłem, że wymienię baterię w kluczyku żony. Wszystko ok chodziło, po paru dniach znowu przestał działać zamieniłem baterie z moim kluczykiem i wszystko chodziło. Teraz z kolei mój nie działa nawet po kolejnej zmianie baterii. Oszaleć można. Czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu?

Awatar użytkownika
GRZEGOR
Użytkownik
Posty: 146
Rejestracja: 16 mar 2017, o 01:59
Auto: Insignia
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2009
Miasto: NEWCASTLE

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: GRZEGOR » 31 sty 2018, o 17:57

Ja miałem podobny problem. Kupiłem baterie ale z górnej pułki chyba Dulacell i problem znikł. Baterie w kluczykach to baterie które rzadko kto kupuje wiec leżąc na półce sklepowej z czasem tracą swoją trwałość.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
panorafix
Użytkownik
Posty: 182
Rejestracja: 5 gru 2017, o 20:12
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Szczecin/Goleniów
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: panorafix » 28 mar 2018, o 17:13

Nie stety nie mogę zakodować nowego kluczyka op comem klonem. Posiadam car pass a przy wprowadzaniu przy kodowaniu wyskakuje komunikat zły kod.Nie wiem czy to wina czegoś z kodem czy klona do końca nie działającego z liftem. mam wybór auta 2014 z literką E jak u mnie. Test fejsa ok. Błędy sczytuje,a car pass pisze że wrong code?

niumen
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 12 mar 2018, o 12:52
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Tarnowskie Góry

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: niumen » 28 mar 2018, o 20:59

Witam nie posiadam drugiego kluczyka jak kupie z tej aukcji http://allegro.pl/kluczyk-pilot-opel-in ... 71430.html to ktoś mi go zaprogramuje op- com posiadam car-pass

Awatar użytkownika
panorafix
Użytkownik
Posty: 182
Rejestracja: 5 gru 2017, o 20:12
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Szczecin/Goleniów
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: panorafix » 28 mar 2018, o 21:55

Na ali za ten kluczyk zaplacisz 40 zł. Jak masz przed lifta to pewnie bez problemu zakodujesz.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
Blest
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: Blest » 29 mar 2018, o 12:25

Wie ktoś ile kosztuje kodowanie kluczyka do lifta? Mam jeden niestety. I czy jest jakaś różnica miedzy kluczykiem przedlift a polift?

Bo można od klegów z chin kupić coś takiego
https://pl.aliexpress.com/item/QCONTROL ... autifyAB=0

piszą tam że do roku 2015, u siebie mam 2016.

Awatar użytkownika
panorafix
Użytkownik
Posty: 182
Rejestracja: 5 gru 2017, o 20:12
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Szczecin/Goleniów
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: panorafix » 29 mar 2018, o 17:21

Ja mam kupiony czysty z ali. Kodowanie w ASO 250 zł jak masz kod. Mi nie stety opcomem klonem nie udało się zakodować lifta. Pozostaje tylko serwis tylko pytanie jak podejdą do kluczyka z chin za 40 zł. W ASO 650 kluczyk,40 docięcie grota i 250 kodowanie. Czyli 1000 zł jak nic.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: dokia » 11 kwie 2018, o 17:32

W moim ASO też ok 650zł za kluczyk wyszło, ale już z programowaniem. Gumki przycisków, były tak przetarte, że można było je pogubić. W ASO, powiedzieli że nie zajmują się przełożeniem tylko mogą zamówić nowy. Zgodziłam się, czekałam 2 tygodnie, przyszedł już z dociętym grotem, tylko go doprogramowali.
Jednakże, skoro jest w domu kluczyk sprawny- mimo że to trzeci, ale z wypadającymi gumkami , zakupiłam na allegro za 40zł dedykowaną obudowę kluczyka. W moim zaprzyjaźnionym serwisie elektryk przełożył grot i elektronikę, ale niestety... moja Isia twierdzi że się włamuję, wcale nie chce sama go ogarnąć. Tydzień temu kluczyk był u drugiego elektryka i też na razie bez efektów. Dzisiaj miał dojść nowy immobilizer, (bo tak sugeruje elektryk), ale jeszcze nie dostarczyła go poczta. Kolejne podejście do kluczyka mam w piątek- tzn może dojdzie już zamówiony przez niego nowy immobilizer.
Na razie walczę :) ale bardzo możliwe, że i tak się nie uda go wskrzesić.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 120 razy

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: Rooff_ » 11 kwie 2018, o 19:01

A przełożyłeś wszystko? U ojca wymieniałem obudowę w kluczyku od Citroena i tam oprócz elektroniki był jeszcze taki mało jakby magnesik czy coś - taka kostka sześcienna ciemna. Była w pobliżu grota. Bez niej też samochód nie odpalał.

Awatar użytkownika
spiryt4
Zapaleniec
Posty: 1019
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
Auto: Insignia Grand Sport
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Świętochłowice
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: spiryt4 » 12 kwie 2018, o 13:48

Mi się wydaje że zaprogramowali w serwisie nowy kluczyk a stary wykasowali z pamięci , po prostu chyba najlepszym rozwiązaniem było by doprogramowanie kolejnego kluczyka.Same przełożenia gratów z obudowy do obudowy może nie załatwić sprawy.

marcin27061979
Użytkownik
Posty: 180
Rejestracja: 18 lut 2015, o 09:58
Auto: Astra J SPORT 140KM
Rok produkcji: 2013
Miasto: Włocławek
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Kluczyk - naprawa, programowanie

Post autor: marcin27061979 » 12 kwie 2018, o 14:15

Programowanie czy w ASO czy np. Op-comem polega na usunięciu wszystkich kluczy a następnie programowanie wszystkich dostępnych. Doprogramować do już zaprogramowanych się nie da. Te które nie zaprogramowało się czy ostatniej operacji programowania nie będą widziane przez immo.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”