--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wieszak tłumika
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 cze 2017, o 17:16
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Olsztyn
Wieszak tłumika
Witam wszystkich. Stałem się szczęśliwym posiadaczem Insigni 2.0 CDTI 160 km. Dziś byłem u mechanika na wymianie profilaktycznej uszczelki smoka i okazało się że Insignia nie ma jednego wieszaka tłumika. Dość dziwny wieszak ponieważ nie jest to zwykła guma jak dotąd zawsze spotykałem tylko taka Ala gumowa tuleja w aluminiowej obudowie, występują 2 sztuki. Moje pytanie; czy można to zastąpić zwykłymi gumami standardowymi czy muszą być właśnie takie? Pytam bo w żadnej hurtowni motoryzacyjnej nie mógł tego znaleźć mechanik i strasznie hałasuje mi tłumik a tego nie zniosę. Dzięki za porady.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 cze 2017, o 17:16
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Olsztyn
Re: Wieszak tłumika
Byłem w ASO Mibo w Olsztynie. Za wieszak zażyczyli sobie ok180 zł + 100 za wymianę. Okazało się że nie mają tego wieszaka na miejscu i mogą ściągnąć za tydzień lub mogą ściągnąć od innego dealera w Polsce ( tylko 3 sztuki w całej Polsce ). Krzyknęli mi cenę na jutro 250 zł + wymiana. Byłem w takim szoku że odpuściłem. Dorobiłem z mechanikiem tuleje i wprasowalismy, na jakiś czas powinno być ok ale ciągle przeglądam neta i jak tylko się pojawi to kupię oryginał . Zaczynam doprowadzacć moja perełkę do ładu a wtedy pochwałę się efektem finalnym. Pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 kwie 2018, o 16:31
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Wymiana tłumika w 2.8
Witam wszystkich,
Niestety po 3 tygodniach ( i zrobieniu tylko 1000km bo 2 tygodnie byłem poza polską) odpadł mi wczoraj tłumik...
Teraz moje pytanie czy orientujecie się ile może kosztować taki kompletny tłumik do wersji 2.8T 4x4 z 2009 roku numer VIN: W0LGT57F091002656? Rozmawiałem już z jednym mechanikiem specjalizującym się w tłumikach i powiedział, że raczej tylko serwis...
W serwisie powiedzieli:
tłumik środkowy + rura środkowa = 1320zł.
tłumiki końcowe = 2620zł
Czy wymieniał ktoś już w tej wersji i orientuje się czy są jakieś zamienniki? Polecono mi również sprawdzenie w niemieckim Oplu i sprowadzenie (w przypadku clka mercedesa wyszła połowa ceny).
Dzięki z góry.
Niestety po 3 tygodniach ( i zrobieniu tylko 1000km bo 2 tygodnie byłem poza polską) odpadł mi wczoraj tłumik...
Teraz moje pytanie czy orientujecie się ile może kosztować taki kompletny tłumik do wersji 2.8T 4x4 z 2009 roku numer VIN: W0LGT57F091002656? Rozmawiałem już z jednym mechanikiem specjalizującym się w tłumikach i powiedział, że raczej tylko serwis...
W serwisie powiedzieli:
tłumik środkowy + rura środkowa = 1320zł.
tłumiki końcowe = 2620zł
Czy wymieniał ktoś już w tej wersji i orientuje się czy są jakieś zamienniki? Polecono mi również sprawdzenie w niemieckim Oplu i sprowadzenie (w przypadku clka mercedesa wyszła połowa ceny).
Dzięki z góry.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Wymiana tłumika w 2.8
W jaki sposób odpadł ? Rozleciał się w drobny mak czy tylko wieszaki puściły ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 kwie 2018, o 16:31
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Wymiana tłumika w 2.8
W takim razie należałoby dorobić, dospawać wieszaki i po problemie. Myślę, że ogarnięty spawacz poradziłby sobie z dokładnością co do milimetra, a jeżeli chcesz mieć spokojną głowę to podjedź do zakładu, który zajmuje się wydechami.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 kwie 2018, o 16:31
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Wymiana tłumika w 2.8
Już auto zostało zostawione. Tłumiki są dobre. Największy problem z tulejami (wieszakami?) trzymającymi. Koszt jednego to około 170zł. Będę próbowali dopasować tą część z innego auta. Stąd me kolejne pytanie, czy miał może już ktoś taki problem i znalazł z czego najlepiej to dopasować?
- li3var
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 17:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Wieszak tłumika
Także poszukuję tego nietypowego wieszka tłumika środkowego, który występuje w parze z wieszakiem obok. Czy któryś z kolegów zna zamiennik tego elementu lub numer oryginału? Jeden z nich mam zerwany i w kabinie słychać "ćwierkanie". Pozdrawiam
Znalazłem coś takiego:
Czy to ta guma występuje w parze z drugą taką samą podwieszając tłumik środkowy? Jeśłi tak to guma ta posiada numery 13229780 oraz GM 856423, występują zamienniki. Może info przyda się kolejnym poszukującym
Znalazłem coś takiego:
Czy to ta guma występuje w parze z drugą taką samą podwieszając tłumik środkowy? Jeśłi tak to guma ta posiada numery 13229780 oraz GM 856423, występują zamienniki. Może info przyda się kolejnym poszukującym