Cześć. Mam silnik A20NHT. Wymieniałem dzisiaj świece i zauważyłem, że rurka, która łączy zawór PCV z turbosprężarką ma na sobie ślady oleju. Sama rurka natomiast jest dość luźna przy zaworze, chociaż z niego nie wypada. Nie wiem czy tak powinno być, bo nie wiem w jaki sposób ta rurka jest montowana w zaworze i czy na styku końcówki rurki z zaworem powinno być zupełnie sztywno czy może być lekki luz.
Dla porządku, chodzi o ten zestaw (część 1 + 2):
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku