Witam. Wczoraj byłem na ustawieniu zbieżności w mojej Insigni. Niestety gość który miał to zrobić stwierdził ze śruby regulacyjne są tak zapieczone że nie da się ich odkręcić. Powiedział żeby wymienić te śruby razem z tulejami.
I teraz moje pytanie. Czy ktoś z kolegów wie które śruby są od geometrii a które od zawieszenia. A najlepiej jak by ktoś znał numer katalogowy.
Z góry dziękuję za pomoc.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego
-
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: 23 lis 2017, o 12:22
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
-
- Użytkownik
- Posty: 325
- Rejestracja: 7 lip 2017, o 07:52
- Auto: Insignia A20DTH
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego
Tak patrzę ten link i nic mi to nie mówi które to śruby są od regulacji geometrii.
Tych śrub trzeba kupić dwie czy więcej?
Tych śrub trzeba kupić dwie czy więcej?
-
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: 23 lis 2017, o 12:22
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego
Śruby od regulacji to numer 21 i 25 do tego podkładki 12 i 22 i nakrętki 11 i 20 i to jest komplet na jedną stronę.
W serwisie taki zestaw kosztuje ok. 100 zł
Dodano po 9 godzinach 37 minutach 10 sekundach:
Są dwie średnice śrub. 12 i 14. Z tego co się dowiedziałem 14 idą do wersji OPC . Ale serwis po vin powinien podać jakie idą do konkretnego auta
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
W serwisie taki zestaw kosztuje ok. 100 zł
Dodano po 9 godzinach 37 minutach 10 sekundach:
Są dwie średnice śrub. 12 i 14. Z tego co się dowiedziałem 14 idą do wersji OPC . Ale serwis po vin powinien podać jakie idą do konkretnego auta
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: 23 lis 2017, o 12:22
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego
Są dwie średnice śrub. 12 i 14. Z tego co się dowiedziałem 14 idą do wersji OPC . Ale serwis po vin powinien podać jakie idą do konkretnego auta
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 325
- Rejestracja: 7 lip 2017, o 07:52
- Auto: Insignia A20DTH
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego
Ok. Czyli kompletny zestaw na obie strony to cztery śruby.
To będzie chyba coś takiego jak zestaw na poniższej aukcji?
https://allegro.pl/sruby-regulacji-tyln ... 84013.html
To będzie chyba coś takiego jak zestaw na poniższej aukcji?
https://allegro.pl/sruby-regulacji-tyln ... 84013.html
-
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: 23 lis 2017, o 12:22
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego
Dokładnie taki zestaw. Tylko sprawdz jaką średnice śrub masz w aucie. Ja nie sprawdzając bo nie wiedziałem kupiłem 14. Dobrze że gość z Allegro zadzwonił i mi wyjaśnił co i jak.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka