--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego

ODPOWIEDZ
siema66
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: 23 lis 2017, o 12:22
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego

Post autor: siema66 » 27 wrz 2018, o 11:38

Witam. Wczoraj byłem na ustawieniu zbieżności w mojej Insigni. Niestety gość który miał to zrobić stwierdził ze śruby regulacyjne są tak zapieczone że nie da się ich odkręcić. Powiedział żeby wymienić te śruby razem z tulejami.
I teraz moje pytanie. Czy ktoś z kolegów wie które śruby są od geometrii a które od zawieszenia. A najlepiej jak by ktoś znał numer katalogowy.
Z góry dziękuję za pomoc.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Major601
Użytkownik
Posty: 596
Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:37
Auto: Opel Astra H
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2009
Miasto: Siemianowice Śląskie / Czechowice Dziedzice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego

Post autor: Major601 » 27 wrz 2018, o 21:30


gingop
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: 7 lip 2017, o 07:52
Auto: Insignia A20DTH
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego

Post autor: gingop » 8 paź 2018, o 20:07

Tak patrzę ten link i nic mi to nie mówi które to śruby są od regulacji geometrii.
Tych śrub trzeba kupić dwie czy więcej?

siema66
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: 23 lis 2017, o 12:22
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego

Post autor: siema66 » 8 paź 2018, o 20:56

Śruby od regulacji to numer 21 i 25 do tego podkładki 12 i 22 i nakrętki 11 i 20 i to jest komplet na jedną stronę.
W serwisie taki zestaw kosztuje ok. 100 zł

Dodano po 9 godzinach 37 minutach 10 sekundach:
Są dwie średnice śrub. 12 i 14. Z tego co się dowiedziałem 14 idą do wersji OPC . Ale serwis po vin powinien podać jakie idą do konkretnego auta

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

siema66
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: 23 lis 2017, o 12:22
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego

Post autor: siema66 » 9 paź 2018, o 06:34

Są dwie średnice śrub. 12 i 14. Z tego co się dowiedziałem 14 idą do wersji OPC . Ale serwis po vin powinien podać jakie idą do konkretnego auta

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


gingop
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: 7 lip 2017, o 07:52
Auto: Insignia A20DTH
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego

Post autor: gingop » 9 paź 2018, o 16:01

Ok. Czyli kompletny zestaw na obie strony to cztery śruby.
To będzie chyba coś takiego jak zestaw na poniższej aukcji?

https://allegro.pl/sruby-regulacji-tyln ... 84013.html

siema66
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: 23 lis 2017, o 12:22
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Regulacja geometrii i zbieżności zawieszenia tylnego

Post autor: siema66 » 9 paź 2018, o 17:14

Dokładnie taki zestaw. Tylko sprawdz jaką średnice śrub masz w aucie. Ja nie sprawdzając bo nie wiedziałem kupiłem 14. Dobrze że gość z Allegro zadzwonił i mi wyjaśnił co i jak.


Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie + układ hamulcowy”