--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wysokie ciśnienie czynnika w układzie klimatyzacji
- tomilondyn
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 cze 2018, o 23:27
- Auto: insignia Sri
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Birmingham UK
Wysokie ciśnienie czynnika w układzie klimatyzacji
Jak w temacie po 3 miesiącach od doładowania klimy dziś zajechalem sprawdzić temat bo mi zaczynała słabo chłodzić okazało się że zostało 160g czynnika, po sprawdzeniu szczelności (brak), ponownym nabiciu pokazywalo zbyt wysokie ciśnienie w układzie, zalecenie wymienić zawór rozprężny, co wy na to? Jaki mógł być powód utraty ponad 400g w 3 miesiące?
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Wysokie ciśnienie czynnika w układzie klimatyzacji
No nieszczelność układu innej możliwości raczej nie ma. Na maszynie do nabijania klimy ciężko jest sprawdzić szczelność (te 20 min na próżni to za mało chyba że jopa duża to wtedy wyjdzie, u mnie w ciągu tygodnia ucieklo 600g a maszyna nie wykryła nieszczelnego układu ) jedynie barwnik i latarka uv i lookanie najbardziej newralgicznych miejscach jak po zlaczach, kompresorze i skraplaczu.
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
- tomilondyn
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 cze 2018, o 23:27
- Auto: insignia Sri
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Birmingham UK
Re: Wysokie ciśnienie czynnika w układzie klimatyzacji
Sprawdzane... Na pusto i wbity inny suchy gas po czym sprawdzenie miejscowe czujnikiem, maszyna wiadomo że nie wykryje małego wycieku
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Wysokie ciśnienie czynnika w układzie klimatyzacji
Sprawdzane ale nie wykryte, a na uv by wyszło, no chyba że na parowniku jest nieszczelność - co jest mało prawdopodobne.
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
- konikkr
- Klubowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 1 lis 2015, o 20:11
- Auto: Insignia ST ecoFLEX
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Syrynia
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Wysokie ciśnienie czynnika w układzie klimatyzacji
Też się zdarza na parowniku miałem w poprzednim aucie a wyszło że gdzie odpływ wody to pod UV świeciło że aż miło
Wyciek był minimalny a więc co 2 sezon czeba było dobijać. Ale po wymianie już nie a parownik miał prawie nie widoczne pęknięcie na łączeniu jakby zmęczenie materiału
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Wyciek był minimalny a więc co 2 sezon czeba było dobijać. Ale po wymianie już nie a parownik miał prawie nie widoczne pęknięcie na łączeniu jakby zmęczenie materiału
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka