Witam . Niestety nie znalazłem konkretnej informacji i chcę zapytać o wyżej wymieniony błąd . Co to jest HVAC . Mi się wydaje że to coś związane z klimatyzacją ale pewny nie jestem . B023A -Napięcie zasilania elementów nastawczych HVAC -Zwarcie z masą . Taki błąd pokazał mi op-com .
Z góry dzięki za pomoc
Jeżeli nie ten dział to proszę o przeniesienie tego posta
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd B023A-Napięcie zasilania elementów nastawczych HVAC
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 967
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd B023A-Napięcie zasilania elementów nastawczych HVAC
Heating Ventilation Air Conditioning
http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... _or_b0418/
http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... _or_b0418/
Re: Błąd B023A-Napięcie zasilania elementów nastawczych HVAC
Dzięki serdeczne za materiały . Muszę się bardziej zagłębić w to co mi podeslaliscie . Bo narazie tylko tak rzuciłem okiem . Najpierw muszę zlokalizować gdzie to się znajduje w aucie .
Od razu jeszcze jedno pytanie . Czy to zwarcie (nie wiem czy jeszcze występuje ) może byc powodem wyładowania akumulatora ? . Pytam ponieważ jednego dnia wróciłem z pracy i wszystko było ok . Następnego dnia juz musiałem sie podpinać kablami . Bakterie wymienilem na nową ponieważ była oryginalna a auto ma juz 7 lat i narazie nie zauważyłem zeby nowy aku był rozładowany . W sumie ba błąd natchnolem sie przypadkowo jak testowałem Op coma ( czy jest warty swojej ceny )
Od razu jeszcze jedno pytanie . Czy to zwarcie (nie wiem czy jeszcze występuje ) może byc powodem wyładowania akumulatora ? . Pytam ponieważ jednego dnia wróciłem z pracy i wszystko było ok . Następnego dnia juz musiałem sie podpinać kablami . Bakterie wymienilem na nową ponieważ była oryginalna a auto ma juz 7 lat i narazie nie zauważyłem zeby nowy aku był rozładowany . W sumie ba błąd natchnolem sie przypadkowo jak testowałem Op coma ( czy jest warty swojej ceny )
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Błąd B023A-Napięcie zasilania elementów nastawczych HVAC
To błąd mógł być nie aktywny lub spowodowany zbyt niskim napięciem starego aku.
Zanim cokolwiek zaczniesz robić, skasuj błąd i zobacz czy wróci.
Zanim cokolwiek zaczniesz robić, skasuj błąd i zobacz czy wróci.
Re: Błąd B023A-Napięcie zasilania elementów nastawczych HVAC
Błąd wykasowany i nie wrócił . przynajmniej na razie .
Dzięki jeszcze raz za informacje
-- 12 sie 2017, o 00:40 --
Błąd wykasowany i nie wrócił . przynajmniej na razie .
Dzięki jeszcze raz za informacje
Dzięki jeszcze raz za informacje
-- 12 sie 2017, o 00:40 --
Błąd wykasowany i nie wrócił . przynajmniej na razie .
Dzięki jeszcze raz za informacje