Witam. Klimatyzacja przy ustawieniu automatycznym do temperatury 19 stopni słabo dmucha, jak zmienię temperaturę na 18 stopni to dmucha za bardzo. Powinna chyba stopniowo wzrastać siła nadmuchu wraz z zmianą temperatury na mniejszą. Gdzie znajduje się czujnik temperatury wewnątrz? może trzeba go wyczyścić ale nie mogę go znaleźć.
-- 16 wrz 2016, o 14:06 --
Chodzi o czujnik temperatury wewnątrz samochodu.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Skokowa praca klimatyzacji
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 sie 2016, o 16:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
- Putridum
- Użytkownik
- Posty: 648
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 17:21
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Klimatyzacja
A ustawiłeś siłę nadmuchu w ustawieniach komfortu?
Palnięte z mojego BlackBerry Classic za pomocą Tapatalka
Palnięte z mojego BlackBerry Classic za pomocą Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 sie 2016, o 16:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
Re: Klimatyzacja
Zmiana siły nawiewu w menu chyba pomogła za mało jezdziłem żeby to dokładnie sprawdzić. Dalej nie wiem gdzie jest czujnik temperatury??
- Putridum
- Użytkownik
- Posty: 648
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 17:21
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Klimatyzacja
czujnik temperatury masz na dole przedniego zderzaka po prawej stronie stojąc przodem do samochodu
tak wygląda:
tak wygląda:
mały problem z ogrzewaniem
Witam, wydaje mi się to dziwne, ale przy max. nagrzanym silniku ustawiam temperaturę na klimatroniku na 22st, dmucha zimnym, a na 24st gorącym. Niema regularnego przejścia (zimno, cieplej, ciepło, gorąco), ten typ tak ma?
Dodam, że czy z klimą czy bez to tak samo. Nie jest to specjalnie uciążliwe, ale może jest jakieś wytłumaczenie??
Dodam, że czy z klimą czy bez to tak samo. Nie jest to specjalnie uciążliwe, ale może jest jakieś wytłumaczenie??
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3063
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=1580&start=280
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Skokowa praca klimatyzacji
Miałem podobnie, albo gorące, albo zimne.azjata1 pisze:ustawiam temperaturę na klimatroniku na 22st, dmucha zimnym, a na 24st gorącym
Wizyta w ASO, pół godziny roboty. Zacinała się jedna z klapek.
Rozkręcili, poprawili, nic nie wymieniali i już 2 lata jest dobrze.
Która klapka nie wiem, wówczas auto dopiero co kupiłem, było jeszcze na gwarancji, miało rok czasu.
Nie byłem wówczas jeszcze tak obeznany w tym aucie jak teraz