--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Skrzynia biegów OPC
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Skrzynia opc
Podejść może, ale przełożenie główne już na pewno bo diesel ma inny zakres obrotów niż benzyna.
- KenyBDG
- Użytkownik
- Posty: 658
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Skrzynia opc
o jakiej skrzyni mowa ? o automacie ? jeśli tak to klikając na poniższy link możesz zweryfikować jaka skrzynia do jakiego silnika.
http://www.opel-infos.de/getriebe/af40.html
http://www.opel-infos.de/getriebe/af40.html
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Skrzynia biegów OPC
Tu możesz wstępnie popatrzeć:
http://www.opel-infos.de/getriebe/f40.html
Wychodzi na to, że OPC miało skrzynię F40 wariant CR (MK6) z przełożeniem głównym 3.895. Jednak niektóre diesle - konkretnie 160 KM 4x4, 163 KM 4x4 i 195 KM biturbo FWD i 4x4 - miały skrzynię F40 wariant WR (MR6) z takim samym przełożeniem głównym 3.895. Różnica jest w poszczególnych przełożeniach - wyższe biegi w dieslu były "dłuższe".
Skrzynia w OPC nie była w żaden sposób "mocniejsza".
Oczywiście to jest info do potwierdzenia w serwisie.
M.
http://www.opel-infos.de/getriebe/f40.html
Wychodzi na to, że OPC miało skrzynię F40 wariant CR (MK6) z przełożeniem głównym 3.895. Jednak niektóre diesle - konkretnie 160 KM 4x4, 163 KM 4x4 i 195 KM biturbo FWD i 4x4 - miały skrzynię F40 wariant WR (MR6) z takim samym przełożeniem głównym 3.895. Różnica jest w poszczególnych przełożeniach - wyższe biegi w dieslu były "dłuższe".
Skrzynia w OPC nie była w żaden sposób "mocniejsza".
Oczywiście to jest info do potwierdzenia w serwisie.
M.