Witam serdecznie forumowiczów. Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam siły. Oddałem Opla do mechanika ponieważ przy skręcaniu kierownicą było słychać buczenie oraz lekkie drgania. Wymieniłem wcześniej pompę wspomagania i nic nie dało. Padło na przewód ciśnienia Pompa - Maglownica. Część zamówiłem pod VIN. Mechanik powiedział, że ten przewód nie pasuje ponieważ jest inna końcówka która wchodzi do maglownicy. Szukałem części w kilku sklepach, wysyłałem zapytania i wychodzi na to, że nie ma innego przewodu jednak mechanik upiera się, że musi być ponieważ ten który mam nie pasuje. Wysyłam zdjęcie które zrobił mechanik i kawałek rysunku przewodu który nabyłem. Proszę o pomoc ;(
Opel Insignia 2009r. 160 km, 2.0 CDTI
Diesel, VIN W0LGM8EMXA1032428
https://ibb.co/LxVtnLt
https://ibb.co/Ph18jQw
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Przewód wysokiego ciśnienia wspomagania.
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Przewód wysokiego ciśnienia wspomagania.
Zmień mechanika ,wymień( łożysko) sprzęgło na alternatorze i buczenia nie usłyszysz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 18 sie 2021, o 16:37
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Iława
- Postawił piwo: 9 razy
Re: Przewód wysokiego ciśnienia wspomagania.
Na pewno zmienie mechanika, jednak temu juz zaplacilem i robi to w formie poprawki. W nawiazaniu do Twojej odpowiedzi, kola jak są w powietrzu to nie halasuja tak jak na ziemi. Gdyby to bylo lozystko to mysle ze halas utrzymywalby sie caly czas. Wrazenie jest takie, ze to jakby za cienki przewod byl i cisnienie jest za slabe. Nie zmienia to faktu ze czesc ktora posiadam i zamowilem ją po VIN nie bardzo pasuje do tej ktora jest aktualnie w pojezdzie a o to mi najbardziej chodzi
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Przewód wysokiego ciśnienia wspomagania.
Do pewności sprzęgła alternatora możesz sobie to sam sprawdzić, zdejmując pasek wielorowkowy i zakręcić alternatorem jeśli po złapaniu za koło pasowe alternatora będzie się ono obracało to masz winowajcę koło powinno się zatrzymać a alternator dalej kręcić. Przerabiałem temat w poprzedniej Insigni A.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 18 sie 2021, o 16:37
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Iława
- Postawił piwo: 9 razy
Re: Przewód wysokiego ciśnienia wspomagania.
Wymienie je prewencyjnie aczkolwiek to nie rozwiaze mojego problemu z czescia ktora po numerze jest do tego samochodu a zamontowana jest inna. Odsylam do zdjec ktore zalaczylemspiryt4 pisze: ↑14 gru 2023, o 14:00Do pewności sprzęgła alternatora możesz sobie to sam sprawdzić, zdejmując pasek wielorowkowy i zakręcić alternatorem jeśli po złapaniu za koło pasowe alternatora będzie się ono obracało to masz winowajcę koło powinno się zatrzymać a alternator dalej kręcić. Przerabiałem temat w poprzedniej Insigni A.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2023, o 12:51 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin Forum.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin Forum.