Witam, mam wyciek z przekładni kierowniczej, Insignia 1.6 turbo sports tourer z 2010r, orientuje się ktoś jaka tam idzie przekładnia ,bo na necie jest kilka rodzajów , z czujnikiem , bez czujnika, z servotronic, ceny też kosmiczne, lepiej kupić nową czy postawić na regenerację?
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wyciek z przekładni kierowniczej
-
- Forumowicz
- Posty: 70
- Rejestracja: 25 paź 2020, o 11:10
- Auto: Opel Insignia 1
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Nowy Sącz
Wyciek z przekładni kierowniczej
Ostatnio zmieniony 28 cze 2023, o 11:46 przez Davidof90, łącznie zmieniany 1 raz.
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Wyciek z przekładni kierowniczej
Regenerowałem chyba ze 3 lata temu, niestety nie pamiętam ile wtedy płaciłem ale po regeneracji jest większe prawdopodobieństwo że posłuży znacznie dłużej jak używka nie znanego pochodzenia.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 mar 2021, o 13:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Wyciek z przekładni kierowniczej
witam .
Właśnie dopadł mnie problem maglownicy (przy skreconych kołach na maxa w lewo sika)
teraz pytanie czy da sie to naprawić (wymiana uszczelki itp.) czy regeneracja ? na zdjęciu podglądowym zaznaczyłem z którego miejsca cieknie.
Okazało się że wyciek jest z tych dwóch rurek , (poluzowana śróba dociskająca rurki ) po dokręceniu brak wycieku .
Właśnie dopadł mnie problem maglownicy (przy skreconych kołach na maxa w lewo sika)
teraz pytanie czy da sie to naprawić (wymiana uszczelki itp.) czy regeneracja ? na zdjęciu podglądowym zaznaczyłem z którego miejsca cieknie.
Okazało się że wyciek jest z tych dwóch rurek , (poluzowana śróba dociskająca rurki ) po dokręceniu brak wycieku .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 kwie 2023, o 07:44
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gliwice
Re: Wyciek z przekładni kierowniczej
A czy możesz zdradzić gdzie regenerowałeś ten reduktor? Bo widzę że też jesteś ze śląska.
A jakie były objawy zużycia tego reduktora?
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Wyciek z przekładni kierowniczej
Był bo nie wiem czy jeszcze jest zakład regeneracji w Bytomiu Szombierkach.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 maja 2021, o 17:09
- Auto: vc 1.8
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubelskie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Wyciek z przekładni kierowniczej
Silnik a14net.
Czy we wspomaganiu elektrycznym jest jakiś płyn ?
Na osłonie drążka jest mokro od płynu. Kierownica piszczy przy skręcaniu i chodzi ciężej.
Maglownice i wspomaganie mam takie:
Czy we wspomaganiu elektrycznym jest jakiś płyn ?
Na osłonie drążka jest mokro od płynu. Kierownica piszczy przy skręcaniu i chodzi ciężej.
Maglownice i wspomaganie mam takie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.