Witajcie,
Otóż w mojej insigni coś jest nie tak, raz wspomaganie jest a drugi raz już jego nie ma. Jest to bardzo niebezpieczne. jadę sobie wszystko jest ok - wspomaganie jest, lekko przyspieszę i już wspomagania nie ma.
Dodam że podczas hamowania z prędkości też nagle wspomaganie wysiada
Płyn oczywiście jest zalany. nigdzie nic nie ucieka, a wspomaganie ma wtedy kiedy mu się zachcę
Co się mogło stać ?


Wspomaganie kierownicy
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 8 gru 2017, o 20:15
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Rok produkcji: 2010
Brak wspomagania - raz jest, raz nie
Ostatnio zmieniony 9 sty 2018, o 00:35 przez snorg, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Klubowicz
- Posty: 330
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Wspomaganie kierownicy
Szukam powodu gorszej pracy układu wspomagania. Sytuacja mniej więcej taka jak na filmie.
https://m.youtube.com/watch?v=6xmjjOLroRU
Podczas kręcenia kiera słychać delikatne buczenie. Głównie na postoju lub na wolnym wchodzeniu w zakręt. Bez znaczenia czy przy cofaniu czy jeździe do przodu. Z początku myślałem że to może łożyska kolumny Mcpersona, ale potem skojarzylem, że problem pojawił się po wymianie paska wielorowkowego, więc obstawiam coś z pompą wspomagania. Jesteście w stanie podpowiedziec co to może być? Czy pasek nieodpowiednio naciągnięty czy jak?
Płyn jest, wycieków brak.
https://m.youtube.com/watch?v=6xmjjOLroRU
Podczas kręcenia kiera słychać delikatne buczenie. Głównie na postoju lub na wolnym wchodzeniu w zakręt. Bez znaczenia czy przy cofaniu czy jeździe do przodu. Z początku myślałem że to może łożyska kolumny Mcpersona, ale potem skojarzylem, że problem pojawił się po wymianie paska wielorowkowego, więc obstawiam coś z pompą wspomagania. Jesteście w stanie podpowiedziec co to może być? Czy pasek nieodpowiednio naciągnięty czy jak?
Płyn jest, wycieków brak.