--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Spalanie chwilowe na luzie i przy hamowaniu silnikiem
Re: Wskazania komputera "spalanie chwilowe"
Tak skakalo podobnie jak u ciebie wymiana rury i do tego akcja serwisowa na której wygrywali coś tam i pomogło
Re: Wskazania komputera "spalanie chwilowe"
Wąż wymieniony:) Spalanie o ok. 1-1,5 l/100km mniej. Falowanie ustąpiło.
Zastanawia mnie jeszcze trzymanie 1000/obr na luzie spalaniu ok. 0,8l/h. Dopalanie filtra nastąpiło po zmianie węża/skończone po trasie 300 km.. Wcześniej było 0,7l/h przy obrotach 7000/800. Dlaczego obroty się zwiększyły.. ?
Zastanawia mnie jeszcze trzymanie 1000/obr na luzie spalaniu ok. 0,8l/h. Dopalanie filtra nastąpiło po zmianie węża/skończone po trasie 300 km.. Wcześniej było 0,7l/h przy obrotach 7000/800. Dlaczego obroty się zwiększyły.. ?
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Wskazania komputera "spalanie chwilowe"
Musisz zobaczyć jakie masz obroty ustawione, ja mam 850 i tak w miarę trzyma. Możliwe, że trzyma wyższe jak doładowuje aku.
Re: Wskazania komputera "spalanie chwilowe"
Obrotnie nie były zmieniane. Akumlator OK - nawet po trasie 300 km ze średnią 150/h jest w pełni naładowany. Po trasie przez 5 min chodził na wolnych obrotach (chłodzenie turbiny), niestety trzyma 1000obr. Rozumiem, że do sprawdzenia ustawień obrotów muszę jechać do ASO
-
- Użytkownik
- Posty: 117
- Rejestracja: 18 sty 2015, o 16:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Spalanie na biegu jałowym
Jak myślicie w czym jest problem? Kiedyś miałem stałą wartość 0,5l
Film: https://drive.google.com/open?id=0B259R ... ndVX01fcUE
-- 21 wrz 2017, o 09:13 --
Jaki wąż trzeba wymienić? Ten od turbo co tak często pęka lub wylatuje? Jaki to ma wpływ, że jest zapocony? Z drugiej strony trzebaby tez wyeliminować przyczynę tego pocenia.
Film: https://drive.google.com/open?id=0B259R ... ndVX01fcUE
-- 21 wrz 2017, o 09:13 --
Jaki wąż trzeba wymienić? Ten od turbo co tak często pęka lub wylatuje? Jaki to ma wpływ, że jest zapocony? Z drugiej strony trzebaby tez wyeliminować przyczynę tego pocenia.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2017, o 23:25 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Post przeniesiony. Nie zakładaj niepotrzebnie nowych tematów. Regulamin Forum.
Powód: Post przeniesiony. Nie zakładaj niepotrzebnie nowych tematów. Regulamin Forum.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Spalanie chwilowe na luzie i przy hamowaniu silnikiem
Przyczyną skoków średniego spalania na postoju może być też MAP sensor, EGR i rura, MAF sensor lub zanieczyszczenia, które dostały się do układu CR i zaburzają przepływ. Ewentualnie problem z wtryskiwaczami.