--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Spalanie chwilowe na luzie i przy hamowaniu silnikiem

7ups

Re: Wskazania komputera "spalanie chwilowe"

Post autor: 7ups » 11 wrz 2014, o 12:47

Tak skakalo podobnie jak u ciebie wymiana rury i do tego akcja serwisowa na której wygrywali coś tam i pomogło :D

rwelon

Re: Wskazania komputera "spalanie chwilowe"

Post autor: rwelon » 15 wrz 2014, o 06:39

Wąż wymieniony:) Spalanie o ok. 1-1,5 l/100km mniej. Falowanie ustąpiło.
Zastanawia mnie jeszcze trzymanie 1000/obr na luzie spalaniu ok. 0,8l/h. Dopalanie filtra nastąpiło po zmianie węża/skończone po trasie 300 km.. Wcześniej było 0,7l/h przy obrotach 7000/800. Dlaczego obroty się zwiększyły.. ?

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Wskazania komputera "spalanie chwilowe"

Post autor: P405 » 15 wrz 2014, o 07:47

Musisz zobaczyć jakie masz obroty ustawione, ja mam 850 i tak w miarę trzyma. Możliwe, że trzyma wyższe jak doładowuje aku.

rwelon

Re: Wskazania komputera "spalanie chwilowe"

Post autor: rwelon » 15 wrz 2014, o 11:36

Obrotnie nie były zmieniane. Akumlator OK - nawet po trasie 300 km ze średnią 150/h jest w pełni naładowany. Po trasie przez 5 min chodził na wolnych obrotach (chłodzenie turbiny), niestety trzyma 1000obr. Rozumiem, że do sprawdzenia ustawień obrotów muszę jechać do ASO :cry:

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Wskazania komputera "spalanie chwilowe"

Post autor: P405 » 15 wrz 2014, o 15:53

Opcomem też zobaczysz.

gongi
Użytkownik
Posty: 117
Rejestracja: 18 sty 2015, o 16:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Spalanie na biegu jałowym

Post autor: gongi » 20 wrz 2017, o 22:04

Jak myślicie w czym jest problem? Kiedyś miałem stałą wartość 0,5l

Film: https://drive.google.com/open?id=0B259R ... ndVX01fcUE

-- 21 wrz 2017, o 09:13 --

Jaki wąż trzeba wymienić? Ten od turbo co tak często pęka lub wylatuje? Jaki to ma wpływ, że jest zapocony? Z drugiej strony trzebaby tez wyeliminować przyczynę tego pocenia.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2017, o 23:25 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Post przeniesiony. Nie zakładaj niepotrzebnie nowych tematów. Regulamin Forum.

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Spalanie chwilowe na luzie i przy hamowaniu silnikiem

Post autor: Rooff_ » 21 wrz 2017, o 13:32

Przyczyną skoków średniego spalania na postoju może być też MAP sensor, EGR i rura, MAF sensor lub zanieczyszczenia, które dostały się do układu CR i zaburzają przepływ. Ewentualnie problem z wtryskiwaczami.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”