A20DTH, komunikat jak poniżej, czy będzie to padający wtrysk? Może świeca żarowa (czytałem ze one mają czujnik?)
Kod: Zaznacz cały
P03B1 - Cylinder 3 Pressure Variation Too High
(00) - Not present
P03B0 - Cylinder 3 Pressure Variation Too Low - Short to Battery
(01) - Not present
P03AD - Cylinder 3 Pressure Sensor Circuit Erratic
(00) - Present
na biegu jałowym:
Kod: Zaznacz cały
https://i.imgur.com/OPDJuuO.png
Kod: Zaznacz cały
https://i.imgur.com/QbHqAHP.png
edit:
dodam ze olej, uszelka smoka wymienione i auto na bieżąco serwisowane, wlasnie przeczytalem post sprzed 3 lat:
podobne objawy do moich, do tego błąd P1325 kasowałem kilka dni temu... nie wiem co o tym myśleć, auto 2 miesiące temu było serwisowane [oleje itp]shaky18 pisze: ↑4 sie 2018, o 09:51Podsumowując takie przypadki zatarć można krótko: Insignia jaka piękna taka awaryjna i nie jest mi do śmiechu bo mnie też zatarł się silnik bez wcześniejszych objawów. Jeżeli mogę komuś w tej sprawie pomóc to zwrócić trzeba szczególną uwagę na nieciągłe błędy silnika odczytane przez interfejs połączony ze sterem silnika takiego typu jak: P03B1 wysokie wahanie ciśnienia w cylindrze 3, P03A7 .....w cylindrze 2, P2282 czujnik przepływu powietrza wydajność, P03A6 niskie wahanie ciśnienia w cylindrze 2, P1325 koło reduktora położenia wału korbowego wydajność. Gdybym to przeczytał to może uniknął bym zatarcia silnika bo takie błędy świadczą o złym stanie panewek. Wynika to że jakiekolwiek błędy silnika także te nieciągłe nie wolno lekceważyć tak jak niektórzy tu na forum wprowadzając w błąd.