--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Oryginalny, ale kupiłem używany. Nie ufam zamiennikom jeśli chodzi o czujniki, z własnego doświadczenia nie polecam, lepiej używany oryginał niż nowy zamiennik.
- kubass22
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 8 sie 2019, o 18:39
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Sierpc / Eastbourne
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Dzięki za odpowiedź, jestem podobnego zdania co so czujników ale wolałem dopytać, nie wiem ile nowy w PL kosztuje ale mi się nogi ugięty jak usłyszałem cenę u siebie 150 funa
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
495 zł nowy w hurtowni.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Ja mam złe doświadczenia z czujnikami zamiennikami. W drugim aucie czujnik położenia wału wymieniłem na zamiennik, który działał tylko rok, drugi nowy innej firmy w ogóle nie działał. Oryginał używany chodzi już 3 lata.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Dla potomnych, pompa wymieniona na inną używaną. Kupiona z linku parę postów wyżej pojechała spowrotem. Sprzedają niby pompy sprawdzone, ale w moje przy jednym króću były odrobiny piasku. Wpradzie dalej jest sitko, ale nie rezykowałem. Możliwe, że brudne były zatyczki, które były zamontowane. Druga sprawa ludzie sprzedają pompy o tych samych numerach, a jedne są od Insigni inne od Vectry. Można poznać po tym , że od Vectry mają klin na ośce, a od Insigni bolec. Drugą pompę którą szybko przywiozłem po wykręceniu zaworu okazała się skorodowana w środku. Dopiero trzecia jest ok. Moja nie ciekła, ale środek tak się wyrobił, że dwoma palcami można obracać.
Patrząc na aplikację parametry ciśnienia to teraz widzę, że mogą to być różnice w setnych pomiędzy żądanych, a tym jakie jest.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
Patrząc na aplikację parametry ciśnienia to teraz widzę, że mogą to być różnice w setnych pomiędzy żądanych, a tym jakie jest.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
A wcześniej jakie były? Szczególnie chodzi mi o obroty jałowe na ciepłym silniku?
Ja co prawda błędu nie mam, ale wg aplikacji OPL Monitor różnica pomiędzy ciśnieniem żądanym (ok. 33 MPa) a rzeczywistym (czasem spada poniżej 28 MPa, rzadko kiedy jest bliżej 33 MPa) jest co najmniej zastanawiająca.
Ja co prawda błędu nie mam, ale wg aplikacji OPL Monitor różnica pomiędzy ciśnieniem żądanym (ok. 33 MPa) a rzeczywistym (czasem spada poniżej 28 MPa, rzadko kiedy jest bliżej 33 MPa) jest co najmniej zastanawiająca.
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
A u mnie właśnie trzyma sie tych 33Mpa +-2
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Ja teraz mam 32,5 na kiepskiej pompie falowało +/- 2,5 teraz jest to +/- 0,05.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
A ten błąd pojawia się na jałowych czy pod obciążeniem?
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
U mnie tylko pod obciążeniem, ok.3000 obr. Poniżej szło spokojnie jeździć.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 wrz 2017, o 17:48
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
to samo u mnie pod obciążeniem , teraz już prawie za każdym razem przy 3 tys. obrotów ( wcześniej sporadycznie).
Pomożecie co wymienić ( p0087 typ 51) , bo już nie ma żartów przy wyprzedzaniu
Doczytałem też że ważna jest uszczelka przy wymianie filtr paliwa, musi być prawidłowo założona nowa.
( U mnie po wymianie filtra , problem nie ustąpił ale nie byłem przy wymianie)
Pomożecie co wymienić ( p0087 typ 51) , bo już nie ma żartów przy wyprzedzaniu
Doczytałem też że ważna jest uszczelka przy wymianie filtr paliwa, musi być prawidłowo założona nowa.
( U mnie po wymianie filtra , problem nie ustąpił ale nie byłem przy wymianie)
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Masz wyżej jakie mogą być przyczyny tego błędu. Wpierw do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie CR, jak również regulator ciśnienia na pompie CR. Jak to nie pomoże to już raczej tylko pompa CR zostaje jako winowajca.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 gru 2019, o 05:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Bydgoszcz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Mam to samo. Wymieniłem regulator ciśnienia na pompie - nic. Potem regeneracja pompy -nic. Gdzieś czytałem o przepływce powietrza -też nic. Został mi czujnik na listwie ale ktoś tu pisał że nie pomogło. Może sitko na pompie w zbiorniku? Czy ktoś rozwiązał już tą zagadkę? Czy tylko sprzedaż auta może rozwiązać ten problem?
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2350
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Dobre dobre najtańszą rzecz nie wymieniłeś bo ktoś pisał, kurka poważnie
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Pierwszy właśnie sprawdziłem zawór na listwie, później w pompie, później cała pompa. U mnie tak były wytarte te oringi, że przy kręceniu nie było czuć oporu.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 wrz 2017, o 17:48
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
P0087
Uparłem się tego filtra i mechanik wyciągnął całą obudowę filtra paliwa i był ułamany na górze kruciec. Przy okazji nowy wkład filtra oraz nowa obudowa. Złożone i testy pozytywne , 10 razy pedał w podłogę i już ucieszyłem że jest ok. Wracam do domu po pracy i znowu to samo albo jeszcze gorzej. Teraz nawet na jałowym biegu więcej niż 3tys obrotów nie pójdzie wskazówka. Załamany jestem tym gruchotem
Uparłem się tego filtra i mechanik wyciągnął całą obudowę filtra paliwa i był ułamany na górze kruciec. Przy okazji nowy wkład filtra oraz nowa obudowa. Złożone i testy pozytywne , 10 razy pedał w podłogę i już ucieszyłem że jest ok. Wracam do domu po pracy i znowu to samo albo jeszcze gorzej. Teraz nawet na jałowym biegu więcej niż 3tys obrotów nie pójdzie wskazówka. Załamany jestem tym gruchotem
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Czujnik ciśnienia na listwie CR wymieniłeś? Jeśli nie proponuję zacząć od tego. Jak to nie pomoże to wtedy regulator ciśnienie na pompie CR do weryfikacji. A ostateczność to pompa CR.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2350
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Czytałeś jeden post wyżej? przecież już wszystko sprawdzał, obstawiam raczej złą diagnozę, przecież najprościej aplikacja Pinga sprawdzić ciśnienie paliwa jakie jest zadane a jakie daje na początek i dalej szukać
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
A Ty czytałeś? Kto sprawdzał wszystko, chyba ktoś inny nie on, kilka osób pisze z tym samym problemem post pod postem.