--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Awatar użytkownika
kubass22
Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 8 sie 2019, o 18:39
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Miasto: Sierpc / Eastbourne
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: kubass22 » 3 gru 2021, o 14:29

Maverick montowałeś ori czujnik z ASO czy zamiennik ?

Maverick_86
Użytkownik
Posty: 753
Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
Auto: Insignia ST Cosmo
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: lubelskie
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Maverick_86 » 3 gru 2021, o 15:14

Oryginalny, ale kupiłem używany. Nie ufam zamiennikom jeśli chodzi o czujniki, z własnego doświadczenia nie polecam, lepiej używany oryginał niż nowy zamiennik.

Awatar użytkownika
kubass22
Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 8 sie 2019, o 18:39
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Miasto: Sierpc / Eastbourne
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: kubass22 » 3 gru 2021, o 15:20

Dzięki za odpowiedź, jestem podobnego zdania co so czujników ale wolałem dopytać, nie wiem ile nowy w PL kosztuje ale mi się nogi ugięty jak usłyszałem cenę u siebie 150 funa

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: P405 » 3 gru 2021, o 15:38

495 zł nowy w hurtowni.

Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka


Maverick_86
Użytkownik
Posty: 753
Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
Auto: Insignia ST Cosmo
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: lubelskie
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Maverick_86 » 4 gru 2021, o 08:35

Ja mam złe doświadczenia z czujnikami zamiennikami. W drugim aucie czujnik położenia wału wymieniłem na zamiennik, który działał tylko rok, drugi nowy innej firmy w ogóle nie działał. Oryginał używany chodzi już 3 lata.

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: P405 » 15 gru 2021, o 12:31

Dla potomnych, pompa wymieniona na inną używaną. Kupiona z linku parę postów wyżej pojechała spowrotem. Sprzedają niby pompy sprawdzone, ale w moje przy jednym króću były odrobiny piasku. Wpradzie dalej jest sitko, ale nie rezykowałem. Możliwe, że brudne były zatyczki, które były zamontowane. Druga sprawa ludzie sprzedają pompy o tych samych numerach, a jedne są od Insigni inne od Vectry. Można poznać po tym , że od Vectry mają klin na ośce, a od Insigni bolec. Drugą pompę którą szybko przywiozłem po wykręceniu zaworu okazała się skorodowana w środku. Dopiero trzecia jest ok. Moja nie ciekła, ale środek tak się wyrobił, że dwoma palcami można obracać.
Patrząc na aplikację parametry ciśnienia to teraz widzę, że mogą to być różnice w setnych pomiędzy żądanych, a tym jakie jest.

Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Rooff_ » 15 gru 2021, o 13:15

A wcześniej jakie były? Szczególnie chodzi mi o obroty jałowe na ciepłym silniku?

Ja co prawda błędu nie mam, ale wg aplikacji OPL Monitor różnica pomiędzy ciśnieniem żądanym (ok. 33 MPa) a rzeczywistym (czasem spada poniżej 28 MPa, rzadko kiedy jest bliżej 33 MPa) jest co najmniej zastanawiająca.

Awatar użytkownika
Dan
Użytkownik
Posty: 907
Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
Auto: ST 160HP
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Dan » 15 gru 2021, o 16:22

A u mnie właśnie trzyma sie tych 33Mpa +-2

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka


P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: P405 » 15 gru 2021, o 17:27

Ja teraz mam 32,5 na kiepskiej pompie falowało +/- 2,5 teraz jest to +/- 0,05.

Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Rooff_ » 15 gru 2021, o 17:37

A ten błąd pojawia się na jałowych czy pod obciążeniem?

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: P405 » 15 gru 2021, o 17:40

U mnie tylko pod obciążeniem, ok.3000 obr. Poniżej szło spokojnie jeździć.

Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka


iiyama
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 17:48
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: iiyama » 27 sty 2023, o 13:11

to samo u mnie pod obciążeniem , teraz już prawie za każdym razem przy 3 tys. obrotów ( wcześniej sporadycznie).
Pomożecie co wymienić ( p0087 typ 51) , bo już nie ma żartów przy wyprzedzaniu :)
Doczytałem też że ważna jest uszczelka przy wymianie filtr paliwa, musi być prawidłowo założona nowa.
( U mnie po wymianie filtra , problem nie ustąpił ale nie byłem przy wymianie)

Maverick_86
Użytkownik
Posty: 753
Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
Auto: Insignia ST Cosmo
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: lubelskie
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Maverick_86 » 28 sty 2023, o 00:38

Masz wyżej jakie mogą być przyczyny tego błędu. Wpierw do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie CR, jak również regulator ciśnienia na pompie CR. Jak to nie pomoże to już raczej tylko pompa CR zostaje jako winowajca.

adamzeet
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 22 gru 2019, o 05:42
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bydgoszcz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: adamzeet » 26 lut 2023, o 08:50

Mam to samo. Wymieniłem regulator ciśnienia na pompie - nic. Potem regeneracja pompy -nic. Gdzieś czytałem o przepływce powietrza -też nic. Został mi czujnik na listwie ale ktoś tu pisał że nie pomogło. Może sitko na pompie w zbiorniku? Czy ktoś rozwiązał już tą zagadkę? Czy tylko sprzedaż auta może rozwiązać ten problem?

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2350
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: dare50 » 26 lut 2023, o 09:03

Dobre dobre najtańszą rzecz nie wymieniłeś bo ktoś pisał, kurka poważnie

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: P405 » 26 lut 2023, o 12:44

Pierwszy właśnie sprawdziłem zawór na listwie, później w pompie, później cała pompa. U mnie tak były wytarte te oringi, że przy kręceniu nie było czuć oporu.

Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka


iiyama
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 17:48
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: iiyama » 14 mar 2023, o 20:21

P0087
Uparłem się tego filtra i mechanik wyciągnął całą obudowę filtra paliwa i był ułamany na górze kruciec. Przy okazji nowy wkład filtra oraz nowa obudowa. Złożone i testy pozytywne , 10 razy pedał w podłogę i już ucieszyłem że jest ok. Wracam do domu po pracy i znowu to samo albo jeszcze gorzej. Teraz nawet na jałowym biegu więcej niż 3tys obrotów nie pójdzie wskazówka. Załamany jestem tym gruchotem

Maverick_86
Użytkownik
Posty: 753
Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
Auto: Insignia ST Cosmo
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: lubelskie
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Maverick_86 » 15 mar 2023, o 09:32

Czujnik ciśnienia na listwie CR wymieniłeś? Jeśli nie proponuję zacząć od tego. Jak to nie pomoże to wtedy regulator ciśnienie na pompie CR do weryfikacji. A ostateczność to pompa CR.

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2350
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: dare50 » 15 mar 2023, o 11:08

Czytałeś jeden post wyżej? przecież już wszystko sprawdzał, obstawiam raczej złą diagnozę, przecież najprościej aplikacja Pinga sprawdzić ciśnienie paliwa jakie jest zadane a jakie daje na początek i dalej szukać

Maverick_86
Użytkownik
Posty: 753
Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
Auto: Insignia ST Cosmo
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: lubelskie
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa

Post autor: Maverick_86 » 15 mar 2023, o 21:04

A Ty czytałeś? Kto sprawdzał wszystko, chyba ktoś inny nie on, kilka osób pisze z tym samym problemem post pod postem.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”