--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

B20DTH awaria

Awatar użytkownika
soulck
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 29 cze 2015, o 08:00
Auto: 2.0 Ecoflex
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: Kielce
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20DTH awaria

Post autor: soulck » 7 lip 2018, o 21:51

Nie do wiary ....Auto za tyle kasy potrafi się rozkraczyć na drodze ... Unijne dyrektywy, koszty, generalnie dużo MADE IN CHINA pod znakiem General Motors.... Przywyknijmy do słabej jakości tanim kosztem.
Każda marka nie ważne jaka wychodzi na pośrednika, który narzuca sobie za...stą marże na produkcie spod znaku ....................
(chinol wyprodukuje ,INNI nakleją fabryczną naklejkę) WITAMY W 21 wieku.... Niestety

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: B20DTH awaria

Post autor: kecraminsignia » 7 lip 2018, o 22:04

No ale były opinie co niektórych forumowiczow że współczesne auta są lepsze... No cóż... może są lepsze ale pod względem "plastiku"
Ostatnio zmieniony 7 lip 2018, o 22:04 przez kecraminsignia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ping
Klubowicz
Posty: 2825
Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
Auto: Insignia ST / MY2011
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: W-wa
Otrzymał  piwo: 140 razy
Kontakt:

Re: B20DTH awaria

Post autor: Ping » 7 lip 2018, o 22:05

Nie wszystkie części produkowane są przez Opla/GM/PSA - mógł bym wręcz pokusić się o stwierdzenie że dosyć mało - bo w zasadzie to tylko blacha i blok silnika. Resztę robią podwykonawcy, czyli firmy typu Bosch/Valeo/Lucas zależnie kto wygra przetarg.

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: B20DTH awaria

Post autor: kecraminsignia » 7 lip 2018, o 22:06

Jak w większości producentow...
Bo wszystko rozchodzi się o kase

Awatar użytkownika
soulck
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 29 cze 2015, o 08:00
Auto: 2.0 Ecoflex
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: Kielce
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20DTH awaria

Post autor: soulck » 7 lip 2018, o 22:16

Czyli jak dawniej u ruskich albo działa do dziś ,albo już nie opłaca się naprawiać....

hubertus
Zapaleniec
Posty: 1485
Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
Auto: Insignia 2,0 cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: B20DTH awaria

Post autor: hubertus » 8 lip 2018, o 06:22

@kecraminsignia wiem, że do mnie nawiązujesz. I ja podtrzymuje to zdanie. Są lepsze. A wpadki zdarzały się i kiedyś. W latach 90 tych też zdarzały się wpadki po produkcyjne awarie na gwarancji i to nie tylko w polonezach. Ale i autach zachodnich. Nie wspominam już o tym, że wtedy często gęsto po paru latach wiele z tych aut zjadała korozja. Co teraz aż tak nie występuje.
Ja uważam, że współczesne auta są coraz lepsze. Dają większy komfort, bezpieczeństwo, osiągi, mniejsze spalanie itd. A, że czasami zdarzy się jakaś usterka. Kiedyś 123 tez się psuł. Tylko nie było forów i całej tej dyskusji. Komuś się popsuł pojechał do mechanika i naprawił. Druga sprawa, że ludzie kiedyś tyle kilometrów autami nie robili jak teraz.
Co do samego opla no cóż Może wielu się zbulwersuje. Ale moim zdaniem awaryjnością vag owi ustępuje. Mieliśmy w rodzinie całą masę aut vag Nigdy nie było takich awarii przy takim małym przebiegu jak w insigni. W vag nie do pomyślenia aby rozrząd zaczynał hałasować w 2/3 zalecanego dystansu. Łożysko koła wymieniać przy 120 tys. Po 300 tys niektóre nasze auta miały i nic. Jedynie co w octavii wymieniłem przy 288 tys. A więc dwa razy więcej km niż w insigni. Ojciec, który jeździ autami do 250 - 300 tys km i wymienia najczęściej rzeczy eksploatacyjne to się tylko z insigni śmiał.

Awatar użytkownika
yerry
Prezes ICP
Posty: 6058
Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
Auto: Insignia B GS
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 84 razy
Kontakt:

Re: B20DTH awaria

Post autor: yerry » 8 lip 2018, o 10:59

Koledzy odbiegacie od tematu wątku
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/

mikepl

Re: B20DTH awaria

Post autor: mikepl » 23 paź 2018, o 15:23

Mały update Panowie. Więc po tamtej awarii motor został zakwalifikowany do naprawy gwarancyjnej i po oszałamiającym czasie trzech miesięcy powiedzmy że usprawniony (bo do naprawy to temu procesowi daleko). Po wyjeździe stwierdziłem, że z motoru dobywa się wyraźnie słyszalne stukanie przy pracy pod obciążeniem powyżej 1500-1800 RPM i zgłosiłem ten fakt ASO. Auto spędziło tam kolejny tydzień podczas kiedy to weryfikowano podobno wtryskiwacze po czym oddano mi go "tak ma byc wszystkie tak mają". parę tygodni pozniej i 6 tys km dalej na A1 motor rozpada się ponownie - wyciek oleju z gniazda wtryskiwacza, dym spod maski, brak mozliwosci ponownego uruchomienia. Auto wraca na lawecie do ASO, zobaczymy co dalej z tego wyniknie....

Awatar użytkownika
Blest
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: B20DTH awaria

Post autor: Blest » 17 maja 2019, o 14:32

I jak tam coś się ruszyło? Jak zakończyła się ta historia?

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”