Cześć,
Mam problem z moją Insignią, a mianowicie po wielkich mrozach (a nawet w ich trakcie) przy zapaleniu auta poczułem, że o wiele głośniej chodzi, ok myślę temperatura. Ale jak zacząłem kręcić kierownicą w trakcie jazy oraz na postoju poczułem opór oraz dziwny głośniejszy dźwięk. Dodatkowo jak otworzyłem klapę na jej podbiciu zauważyłem wydaje mi się, że coś jak olej.. Macie jakieś pomysły co to może być?
Dodam, że pod koniec tego tygodnia (jak dostanę olej i filtry + płyn hamulcowy) będę umawiał się do mechanika na wymianę + sprawdzenie co się dzieje z autem czego wcale nie planowałem..
Pozdr,
Hubert
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Głośniejsza praca silnika + opór przy skręcaniu kierownicą
-
- Użytkownik
- Posty: 130
- Rejestracja: 25 lis 2017, o 20:02
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Głośniejsza praca silnika + opór przy skręcaniu kierowni
A po rozgrzaniu wszystko wróciło do normy ? . Być może po prostu zgęstniał Ci płyn w układzie wspomagania ? .
- cinek08
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 5 lut 2018, o 12:31
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Głośniejsza praca silnika + opór przy skręcaniu kierowni
Spróbuj wstawić auto do ogrzewanego garażu na noc i zobacz czy objawy są te same
Re: Głośniejsza praca silnika + opór przy skręcaniu kierowni
Dzięki za podpowiedzi, szczerze po rozgrzaniu wydaje mi się, że nie wróciło do normy ale sprawdzę to (nie jeżdżę teraz często autem). Postaram się zrobić to jak będzie nieco cieplej żeby zobaczyć jak się zachowa.. ew. nagram film z pracy silnika i zachowania przy skręcaniu, który Wam pokażę może wpadniecie na jakiś pomysł. Co dwie (i więcej) głowy to nie jedna.
Re: Głośniejsza praca silnika + opór przy skręcaniu kierowni
Okazało się, że to jest przewód do wspomagania (zgniły, do wymiany). Koszt ok. 600zł + wymiana.. Po akcji dam znać.
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Głośniejsza praca silnika + opór przy skręcaniu kierowni
Gdzie Ci tyle zaśpiewali za przewód,ja kupowałem może ze dwa lata temu płaciłem coś około 350zł za przewód na a wymiana we własnym zakresie.Nic skomplikowanego to nie jest dasz radę samemu wymienić jeśli masz kanał.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Głośniejsza praca silnika + opór przy skręcaniu kierowni
Ja kupowałem na jesieni i podobnie płaciłem. 600 zł to bardzo dużo.