--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpieszaniu
Re: Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpiesza
Hmm ale pomimo nagrzania się silnika wciąż na biegu jałowym na postoju obroty nie spadaja, spalanie chwilowe 0,7 a obroty jak przy wypalaniu stad moje pytanie i niepokój o ISIE
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpiesza
U mnie dzisiaj było tak samo - zamiast ok. 850 rpm było bliżej 1000 rpm. Spalanie takie samo jak przy niższych obrotach - oczywiście po nagrzaniu. Po odpaleniu 2,5 l/h...
-
- Użytkownik
- Posty: 130
- Rejestracja: 25 lis 2017, o 20:02
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpiesza
u mnie dzisiaj przy -10 po odpaleniu też spalanie 2,5l/h . Więc chyba norma, po nagrzaniu normalnie 0.8-0.9
-- 26 lut 2018, o 21:14 --
Wgle zauważyłem że podczas mrozów kultura pracy jest żenująca . taka traktorowata . I na Ciepłym jak dotąd nie była zadowalająca tak teraz jest tragedia . może po prostu nie mogę się przyzwyczaić po przesiadce z hdi do cdti :/
-- 26 lut 2018, o 21:14 --
Wgle zauważyłem że podczas mrozów kultura pracy jest żenująca . taka traktorowata . I na Ciepłym jak dotąd nie była zadowalająca tak teraz jest tragedia . może po prostu nie mogę się przyzwyczaić po przesiadce z hdi do cdti :/
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpiesza
Zawsze raczej każde auto na zimnym ma wyższe obroty. Potrzeba więcej mocy chociażby na podładowanie akumulatora po tak dużej utracie mocy przy odpalaniu z rana przy minus kilkunastu stopniach. To normalne.
#Adrian tak jest. Przy tych temperaturach to Zetor 7211 chodzi ciszej od cdti
#Adrian tak jest. Przy tych temperaturach to Zetor 7211 chodzi ciszej od cdti
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 6 paź 2017, o 21:23
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Jarocin
Re: Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpiesza
No dokładnie, przy tych temperaturach klekocze nieźle, ale można się przyzwyczaić albo zrobić głośniej radio
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Re: Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpiesza
Oki tak właśnie zrobię i dzięki za info
Re: Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpiesza
Panowie , moje nie klekocze , zimna przy -12 stC nawet ciszej niż w temperaturach dodatnich , chyba to zasługa paliwa Aral Ultimate , na Vervie było znacznie głośniej , nawet coś stukało na wolnych obrotach.
Zmieńcie CPN , może na BP ultimate te paliwa mają wyższą liczbę cetanową.
Zwykłe 50 , Ultimate 60.
Więcej info :
https://www.aral.de/de/retail/kraftstof ... iesel.html
Zapewniam , że nie jest to efekt placebo , nie dolałem oleju 2T a jedynie 50 ml na bak tego kleen flo zielonego.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Zmieńcie CPN , może na BP ultimate te paliwa mają wyższą liczbę cetanową.
Zwykłe 50 , Ultimate 60.
Więcej info :
https://www.aral.de/de/retail/kraftstof ... iesel.html
Zapewniam , że nie jest to efekt placebo , nie dolałem oleju 2T a jedynie 50 ml na bak tego kleen flo zielonego.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpiesza
@bodex
Ty u mnie podobnie, jak tak każdy odpalał auto dzisiaj po pracy to tak sobie pomyślałem 'kurczę swojego silnika nie słyszę'
Chłopaki, a te alfy 159 jtdm to sie nie zacierały? Bo jak dzisiaj widziałem gościa wsiadł odpalił pojechał, nie pierdzielił sie w żadne 10-30s na jałowym na rozporowadzenie oleju po magistrali, aż mnie ciary przeszły jak rąbał ten silnik
Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka
Ty u mnie podobnie, jak tak każdy odpalał auto dzisiaj po pracy to tak sobie pomyślałem 'kurczę swojego silnika nie słyszę'
Chłopaki, a te alfy 159 jtdm to sie nie zacierały? Bo jak dzisiaj widziałem gościa wsiadł odpalił pojechał, nie pierdzielił sie w żadne 10-30s na jałowym na rozporowadzenie oleju po magistrali, aż mnie ciary przeszły jak rąbał ten silnik
Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka
Re: Falujące obroty, trochę słabszy, kangur przy przyśpiesza
@Dan , ja na automacie to nawet nie mogę przybutować , tzn obroty rosną a prędkość nie bardzo
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka