--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Łożysko igiełkowe w silniku 2.0 cdti 160 km
Łożysko igiełkowe w silniku 2.0 cdti 160 km
Mam pytanie przy wymianie uszczelniacza smoka w misce znalazłem igiełki jak by z łożyska igiełkowego moje pytanie gdzie mogę szukać przyczyny dodam ze auto działa nic nie puka w silniku . Czy może to po poprzednim właścicielu ?.
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Łożysko igiełkowe w silniku 2.0 cdti 160 km
Dzwigienki zaworowe mają łożyska igiełkowe.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Re: Łożysko igiełkowe w silniku 2.0 cdti 160 km
Dzieki czyli górny dekiel do zdjęcia bo nie wiadomo czy ktos to robił i miski nie wyczyscil czy cos sie rozlatuje.
Ale jeżeli ładnie cicho pracuje to chyba bedzie dobrze .
.
-- 11 lip 2017, o 19:38 --
Jeszcze mam pytanie czy komus tez sie rozlecialy te dzwigienki
Ale jeżeli ładnie cicho pracuje to chyba bedzie dobrze .
.
-- 11 lip 2017, o 19:38 --
Jeszcze mam pytanie czy komus tez sie rozlecialy te dzwigienki
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Łożysko igiełkowe w silniku 2.0 cdti 160 km
Jeżeli nastąpi kolizja tłoka z zaworem to dzwigienki mają przyjąć siłę uderzenia na siebie i łamać na środku, a tam akurat jest to łożysko. Rozwiązanie o tyle dobre że przeważnie zawory i prowadnice zostają całe i nie pogięte więc nie ma potrzeby ściągania głowicy tylko zdejmuje sie pokrywe zaworów (schodzi razem z wałkami) i wymienia uszkodzone dźwignie.
Jak byś robił sam to pamiętaj o nowych podkładkach pod wtryskiwacze - KONIECZNIE
No i chociaż nowy pasek rozrządu jak dawno nie zmieniany.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Jak byś robił sam to pamiętaj o nowych podkładkach pod wtryskiwacze - KONIECZNIE
No i chociaż nowy pasek rozrządu jak dawno nie zmieniany.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 11 lip 2017, o 20:55 przez Dan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Łożysko igiełkowe w silniku 2.0 cdti 160 km
Czyli komuś kiedyś mógł pęknąć lub przeskoczyć pasek rozrządu. Dlatego igiełki w misce.
Re: Łożysko igiełkowe w silniku 2.0 cdti 160 km
Tak jak mowisz tylko igielek było około
30 w misce a auto dobrze chodzi nic nie puka i zastanawiam sie czy tam zaglądać czy odpuscic temat.
30 w misce a auto dobrze chodzi nic nie puka i zastanawiam sie czy tam zaglądać czy odpuscic temat.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 lis 2021, o 18:31
- Auto: Opel Insignia 2l eco
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Morąg
Re: Łożysko igiełkowe w silniku 2.0 cdti 160 km
Odświeżam temat dziś się wzięłem za wymianę uszczelki smoka oleju,i ten sam przypadek auto chodzi bez zarzutu , autem zrobiłem ok 20 tys. km i teraz się zastanawiam czy poprzedni właściciel podczas remontu nie wyczyścił misy ,czy jest taka możliwość że bez większej awarii walki mogły wypaść same ???