--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Brak mocy silnik CDTI
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Może się mylę ale sam miałem taki problem,za sterowanie turbiną w naszych autach odpowiada zawór elektromechaniczny przykręcony do chłodnicy u mnie był uszkodzony i miałem podobne objawy i odczyty.Na waszym miejscu spróbowałbym najpierw podmienić właśnie ten zawór.
Re: Brak mocy silnik CDTI
Turbo lekko się kręci bo patrzylem ,narazie rozkłada ręce, a nie chce wymieniać wszystkiego po kolei
-- 16 gru 2016, o 07:54 --
Spróbuję właśnie od zaworu, nie jest drogi wiec spróbuję. Dzięki
-- 16 gru 2016, o 07:54 --
Spróbuję właśnie od zaworu, nie jest drogi wiec spróbuję. Dzięki
Re: Brak mocy silnik CDTI
To jedz na,serwis oni bede podmienić po kolej i aż trafią.
Nikt tak tego nie stwierdzi
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Nikt tak tego nie stwierdzi
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Zobacz ten zawór w gruszce. Ci od turbin mają miernik do sprawdzania.
Xperia Z3
Xperia Z3
Re: Brak mocy silnik CDTI
A właściwie od czego jest ten właśnie zawór w tej gruszce? Za co on odpowiada bo pierwszy raz spotkałem się z czymś takim
Re: Brak mocy silnik CDTI
To jest podcisnieniowa membrana od sterowania kierownicą łopat turbo.
Gdzieś pisali na tym forum , że gdy polecą klapy wirowe przez turbo to uszkodzą powyginają te łopatki kierownicy.
Musisz zacząć od czegoś. Przecież nikt ci tu na forum nie eywróży masz to.
Kup sobie elektrozawór i zacznijcie niego , na zapas i tak musisz go mieć,
Ja sie nie pieprzyłem z tym tylko wizyta w Aso , 450 zł mam nowy elektrozawór poprawiony i przekonane testowane reszta od kolektora po turbo .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Gdzieś pisali na tym forum , że gdy polecą klapy wirowe przez turbo to uszkodzą powyginają te łopatki kierownicy.
Musisz zacząć od czegoś. Przecież nikt ci tu na forum nie eywróży masz to.
Kup sobie elektrozawór i zacznijcie niego , na zapas i tak musisz go mieć,
Ja sie nie pieprzyłem z tym tylko wizyta w Aso , 450 zł mam nowy elektrozawór poprawiony i przekonane testowane reszta od kolektora po turbo .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Re: Brak mocy silnik CDTI
Elaktrozawot podmirnione i bez zmian. Ciegno gruszki chodzi po dodaniu gaz po zdjęciu wężyk podcisnienia również zaciąga a rura od doladowania miękka czyli brak doladowania. .geometria w turbo padła czy co?
Re: Brak mocy silnik CDTI
No to rozkrecaj turbinę i zaglądaj do gorącej ,
Opcom i analiza parametrów .
Czy czasem turbo ostatnio nie gwizdało
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Opcom i analiza parametrów .
Czy czasem turbo ostatnio nie gwizdało
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Re: Brak mocy silnik CDTI
. Samochód był lekko z przodu wręcz bardzo lekko uszkodzony taki zakupilem.po naprawie tak już było. Skoro dźwignią chodzi i ściąga a rura od turbo która dochodzi do intercolera mięciutka jak na zgaszobym silniku. .
-- 16 gru 2016, o 19:17 --
W sumie wirnik lekko się kręci i luzu tez nie ma tylko minimalny
-- 16 gru 2016, o 19:17 --
W sumie wirnik lekko się kręci i luzu tez nie ma tylko minimalny
Re: Brak mocy silnik CDTI
Chm... to może masz nieszczelność na intercoolerze ?
To zrób próbę szczelności , zaślepki do rury i pompować kompresorem do 1 Bar. I jakiś manometr , godzinę mierzyć czy trzyna ciśnienie.
Będzie syczeć .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
To zrób próbę szczelności , zaślepki do rury i pompować kompresorem do 1 Bar. I jakiś manometr , godzinę mierzyć czy trzyna ciśnienie.
Będzie syczeć .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Re: Brak mocy silnik CDTI
No właśnie nic nie syczy. .. tylko jest dziwne ze rura która jest częściowo metalowa przykrecsna do turbo i dalej guma i kolanko do intercolera jest cały czas miękka. A nie powinno tak być skoro ciegno od gruszki przy dodawaniu gazu odpuszcza i ściąga tak jak powinno być.
-- 17 gru 2016, o 00:30 --
Chyba trzeba wyjmować turbine bo innej przyczyny narazie nie widzę
-- 17 gru 2016, o 00:30 --
Chyba trzeba wyjmować turbine bo innej przyczyny narazie nie widzę
Re: Brak mocy silnik CDTI
Jesli padły łopaty po stronie gorącej to wirnik nie osiąga obrotów i nie pompuje , sama dzwignia może działać.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Re: Brak mocy silnik CDTI
Dziś wyjmuje turbo i zobaczymy. .czyli prawdopodobnie stanęły i to jest efekt
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Od razu szukaj drugiej turbiny bo tych podobno się nie regeneruje.Tzn.wydasz kasę a będzie lipa bo nie ma części i wkładają chińczyki.
Re: Brak mocy silnik CDTI
Kolega z forum juz przerabiał temat i inni też , po regeneracji na zestawie chińczyku będzie pracować tylko w górnych obrotach ,
Jest duzo turbin używanych w cenach 400- 1000 zł , chyba trzeba ten czujnik gruszki zaprogramować.
Kamerką zobacz czy masz wszystkie klapy w kolektorze , jesli brakuje to nowy kolektor lub zaślepienie , zanim reszta klap udzkodzi resztę silnika
Ja mam ponad 200 tyś. I aż sie boję bo kolektor przed liftem , tylko że w trasie jeżdżone .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Jest duzo turbin używanych w cenach 400- 1000 zł , chyba trzeba ten czujnik gruszki zaprogramować.
Kamerką zobacz czy masz wszystkie klapy w kolektorze , jesli brakuje to nowy kolektor lub zaślepienie , zanim reszta klap udzkodzi resztę silnika
Ja mam ponad 200 tyś. I aż sie boję bo kolektor przed liftem , tylko że w trasie jeżdżone .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Re: Brak mocy silnik CDTI
Problem rozwiązany. Przestawiena cześć turbiny i ciegno gruszki miało mały ruch.ustawiona po starych śladach i jest jak potrzeba.moc wróciła chodzi jak rakieta. Ale jest drugi problem dpf czas regeneracji ma moc ale po jakimś czasie tryb awaryjny. Po resecie z kluczyka dalej jedzie
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Wypal DPF w trybie serwisowym. Procedura opisana na Forum. Może obejdzie się bez regeneracji.
Re: Brak mocy silnik CDTI
Lub wypal DPF na autostradzie z tym w paliwie :
co było przyczyną ze sie przestawiło ?
co było przyczyną ze sie przestawiło ?
Re: Brak mocy silnik CDTI
Rura przykrecsna do turbiny jak był z przodu dotknięty przestawila się razem z turbina tzn przekrecia się. W sumie nawet nie przyszlo mi ti do gkiwy ze tak moze sie stac.Czyli wlać to do paliwa i jak na autostradzie wypalić?
Re: Brak mocy silnik CDTI
Najlepiej na autostradę , jak wlaczy sie wypalanie , tempomat na 140 , 6 bieg i trzymaj tak nawet z 25 km. Może trwać proces.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju