Mam intellilinka sparowanego cały czas przez bluetooth z telefonem ,w tle spotify po bluetooth,yanosik z komunikatami ustawionymi na kanał rozmów i dpf info działa bez problemu.Telefon SGS7 EDGE.Rooff_ pisze: ↑3 maja 2018, o 08:40Ja uparcie będę przypominał o powyłączaniu aplikacji działających w tle, w szczególności tych które używają lub mogą używać bluetooth. Trzeba to zrobić ręcznie lub jakimś programem - restart telefonu nie pomoże, bo zazwyczaj wszystko działające przed restartem jest uruchomione ponownie.
Druga sprawa to to, o czym pisali przedmówcy - najlepiej włączyć zapłon bez uruchamiania silnika, włożyć ELM do gniazda i spróbować się połączyć bezpośrednio w aplikacji.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
- mnieteczek
- Użytkownik
- Posty: 930
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Ostatnio zmieniony 3 maja 2018, o 09:28 przez mnieteczek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Też zwróciłem uwagę gdy jest BT włączony w samochodzie można połączyć się aplikacja. Natomiast jak jest inna aplikacja połączona z ELM to już nie uruchomie aplikacji
- noirdk
- Użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:02
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Ja równie mam mały problem z połączeniem do elm, ale po jego wymianie. Szczegóły wysłałem na PW.Ping pisze:Zrób skan fejsu programem ELM327 Idemtyfier
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Dziękuję
Wysłane przy użyciu Tapatalka
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
@wojtesuk
Nie uruchamniaj silnika jak łączysz się z Ecu ... u mnie łączy sie tylko jak samochód zgaszony nawet bez włączania zapłonu i po połączeniu ELM z ECU odpalam samochód
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Nie uruchamniaj silnika jak łączysz się z Ecu ... u mnie łączy sie tylko jak samochód zgaszony nawet bez włączania zapłonu i po połączeniu ELM z ECU odpalam samochód
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Moja czarna
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 26 kwie 2018, o 21:29
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
@szymek1976
U mnie wygląda to tak że po zgaszeniu auta i postoju żeby program połączył się z iCar muszę go fizycznie wyjąć z gniazda włożyć ponownie oraz ponownie sparować z telefonem. Po tym sparowaniu program się łączy i działa. Jeszcze nie wiem jak to ogarnąć ale udało się połączyć program z iCarem więc mały kroczek do przodu zrobiony.
U mnie wygląda to tak że po zgaszeniu auta i postoju żeby program połączył się z iCar muszę go fizycznie wyjąć z gniazda włożyć ponownie oraz ponownie sparować z telefonem. Po tym sparowaniu program się łączy i działa. Jeszcze nie wiem jak to ogarnąć ale udało się połączyć program z iCarem więc mały kroczek do przodu zrobiony.
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
No to masz inaczej niż ja ...
Ja nie muszę wyciągać tylko jak odpale silnik to już nie połączę suę z Ecu
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Ja nie muszę wyciągać tylko jak odpale silnik to już nie połączę suę z Ecu
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Moja czarna
- mnieteczek
- Użytkownik
- Posty: 930
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Wszystkie icar3 tak mają,że fizycznie trzeba je wyjąć i podłączyć ponownie ,a co do parowania stawiam ,że masz coś nie tak z telefonem,powinien pamiętać raz sparowane urządzenie,spróbuj zainstalować apke na innym telefonie/tablecie i sparować elma.wojtesuk pisze: ↑3 maja 2018, o 17:58@szymek1976
U mnie wygląda to tak że po zgaszeniu auta i postoju żeby program połączył się z iCar muszę go fizycznie wyjąć z gniazda włożyć ponownie oraz ponownie sparować z telefonem. Po tym sparowaniu program się łączy i działa. Jeszcze nie wiem jak to ogarnąć ale udało się połączyć program z iCarem więc mały kroczek do przodu zrobiony.
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Właśnie przeskanowałem swój ELM i mam jedną pozycję na czerwono czy ktoś wie co to może być
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Moja czarna
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 26 kwie 2018, o 21:29
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
telefon jest sparowany z elm ale po wyłączeniu stacyjki nie potrafią się połączyć. wyjęcie z gniazda i ponowne włożenie oraz połączenie działa. Również wydaje mi się że coś jest nie tak w telefonie. Z drugiej strony jeśli iCar3 ma tak że trzeba go wyjmować i wkładać do połączenia z programem to dałem ciała kupując ten właśnie elm.
tak wyglada i u mnie skan
tak wyglada i u mnie skan
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8975
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
szymek1976 pisze: ↑3 maja 2018, o 18:02No to masz inaczej niż ja ...
Ja nie muszę wyciągać tylko jak odpale silnik to już nie połączę suę z Ecu
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Ja mam już ponad dwa lata i2 i nigdy nie było z nim problemu, widać nowsze jest gorsze
Zawsze jest wpięty i zawsze widzi co się dzieje z autem w wielu aplikacjach po naciśnięciu tylko guziczka
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Zbieram się do wydania nowej wersji aplikacji więc wasze sugestie będą mile widziane.
Obecnie analizuje możliwości i wstępnie już coś koduje.
Założenia które przyjąłem to:
1. Kilka przewijanych ekranów na których będą umieszczone wskaźniki. Standardowo na ekranie pierwszym będą wskaźniki które są obecnie.
2. Możliwość zmiany położenia i wielkości każdego wskaźnika wedle własnego ucznia.
3. Sama aplikacja nie będzie posiadała w kodzie danych o wskaźnikach. Trzeba będzie ją dokonfigurować pobierając z serwera wskaźniki pod konkretny model i silnik.
4. Postaram się dodać możliwość definiowania własnych wskaźników.
5. Zniknie dolny pasek z informacją o prędkości odczytu parametrów. W jego miejsce pojawia się ikony informujące o przyczynie poniesionych obrotów itp.
6. Do pewnego etapu pozostanie możliwość przełączania pomiędzy starą (obecną) wersją a nową.
7. Informacje dotyczące sposobu odczytu parametrow będą przechowywane na serwerach - dlatego trzeba będzie ją dokonfigurować.
8. Połączenie z serwerem będzie wymagane jedynie do aktualizacji wskaźników.
9. Dokonfigurowanie ma służyć otwartości aplikacji na obsługę różnych silników, jak np pochodzących z Vectry Z19DT, czy też takich które dopiero nadchodzą np. B20DTR. W niektórych przypadkach trzeba będzie wskazać konkretny model oraz silnik, ale postaram się aby wybór ograniczony był do minimum.
10. Zastanawiam się co dalej ze statystykami, bo w modelu który przyjąłem może być ciężko je zaimplentować w takiej formie jakiej są obecnie, więc albo znikną albo jakoś to ogarnę.
11. Odczyt błędów podobnie jak p.10 z tym że jeżeli już to opisy kodów będą znajdowały się na serwerze.
12. W późniejszym etapie zakończenie podziału na wersję Lite oraz 'Premium'. Chcę aby w aplikacji była możliwość założenia konta które pozwoli na odblokowanie dodatkowych wskaźników z wersji 'Premium' oraz usunięcie reklam z wersji Lite oraz wyznaczenie kilku osób które ogarną temat aktywacji, przy czym aktywacja będzie na określona na pewien czas i uzależniona będzie np od opłacenia składki klubowej (osoby mające obecnie dostęp do wersji 'Premium' będą miały to dożywotnio*).
Ogólnie rzecz ujmując to moje dążenie jest takie aby oddzielić warstwę kodu aplikacji od definicji 'torów' pomiarowych i wskaźników.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Obecnie analizuje możliwości i wstępnie już coś koduje.
Założenia które przyjąłem to:
1. Kilka przewijanych ekranów na których będą umieszczone wskaźniki. Standardowo na ekranie pierwszym będą wskaźniki które są obecnie.
2. Możliwość zmiany położenia i wielkości każdego wskaźnika wedle własnego ucznia.
3. Sama aplikacja nie będzie posiadała w kodzie danych o wskaźnikach. Trzeba będzie ją dokonfigurować pobierając z serwera wskaźniki pod konkretny model i silnik.
4. Postaram się dodać możliwość definiowania własnych wskaźników.
5. Zniknie dolny pasek z informacją o prędkości odczytu parametrów. W jego miejsce pojawia się ikony informujące o przyczynie poniesionych obrotów itp.
6. Do pewnego etapu pozostanie możliwość przełączania pomiędzy starą (obecną) wersją a nową.
7. Informacje dotyczące sposobu odczytu parametrow będą przechowywane na serwerach - dlatego trzeba będzie ją dokonfigurować.
8. Połączenie z serwerem będzie wymagane jedynie do aktualizacji wskaźników.
9. Dokonfigurowanie ma służyć otwartości aplikacji na obsługę różnych silników, jak np pochodzących z Vectry Z19DT, czy też takich które dopiero nadchodzą np. B20DTR. W niektórych przypadkach trzeba będzie wskazać konkretny model oraz silnik, ale postaram się aby wybór ograniczony był do minimum.
10. Zastanawiam się co dalej ze statystykami, bo w modelu który przyjąłem może być ciężko je zaimplentować w takiej formie jakiej są obecnie, więc albo znikną albo jakoś to ogarnę.
11. Odczyt błędów podobnie jak p.10 z tym że jeżeli już to opisy kodów będą znajdowały się na serwerze.
12. W późniejszym etapie zakończenie podziału na wersję Lite oraz 'Premium'. Chcę aby w aplikacji była możliwość założenia konta które pozwoli na odblokowanie dodatkowych wskaźników z wersji 'Premium' oraz usunięcie reklam z wersji Lite oraz wyznaczenie kilku osób które ogarną temat aktywacji, przy czym aktywacja będzie na określona na pewien czas i uzależniona będzie np od opłacenia składki klubowej (osoby mające obecnie dostęp do wersji 'Premium' będą miały to dożywotnio*).
Ogólnie rzecz ujmując to moje dążenie jest takie aby oddzielić warstwę kodu aplikacji od definicji 'torów' pomiarowych i wskaźników.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
To może być ciekawa apka.
Kody błędów w sumie można sobie darować, przyśpieszy to proces uruchamiania apki.
Do odczytu błędów jest DTC Reader.
Statystyki dla mnie, także może nie być.
Kody błędów w sumie można sobie darować, przyśpieszy to proces uruchamiania apki.
Do odczytu błędów jest DTC Reader.
Statystyki dla mnie, także może nie być.
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3043
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Zgadzam się z przedmówcą, błędy są w DTC i tam się ich szuka a w statystyki niewiele się patrzy jak się na bierząco monitoruje wypalanie mając dodatkowo diodę.
Insignia MY2012
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Mnie od momentu przebudowania apki brakuje ekranu zbiorczego, na którym byłby błędy DTC ze wszystkich modułów. Wygodniej i prościej było wcześniej.
Co do statystyk to jeśli się używa programu rzadko, to i tak one nie mają specjalnego sensu.
Odczyt błędów - u mnie działa tak samo źle jak w DTC Reader (podejrzewam problem z ELM, ale nie miałem okazji sprawdzić na innym). W sumie funkcja może zostać. Ewentualnie można ją przerzucić do wersji Premium+
Co do statystyk to jeśli się używa programu rzadko, to i tak one nie mają specjalnego sensu.
Odczyt błędów - u mnie działa tak samo źle jak w DTC Reader (podejrzewam problem z ELM, ale nie miałem okazji sprawdzić na innym). W sumie funkcja może zostać. Ewentualnie można ją przerzucić do wersji Premium+
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Żaden z moich programów nie miał możliwości odczytu błędów że wszystkich modułów na raz.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Hmmm no w sumie to rzeczywiście nie (znalazłem jakieś screeny ze starej wersji DTC Reader i tam były do wyboru 2 albo 3 moduły). Generalnie wystarczał mi moduł silnika do większości błędów, które się u mnie pojawiały.
Tak czy siak - jakby się dało zrobić zbiorczy ekran z błędami ze wszytkich modułów to by było fajne No i kasowanie analogicznie
Tak czy siak - jakby się dało zrobić zbiorczy ekran z błędami ze wszytkich modułów to by było fajne No i kasowanie analogicznie
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
No tak bo w DTC trzeba wchodzić w każdy moduł z osobna. Szkoda że przy uruchamiania nie wykrywa błędy tylko trzeba wchodzić w każdy z modułów. Ja mam 5 więc w każdy z osobna zaglądam.
-
- Użytkownik
- Posty: 534
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
@Ping, jak przeczytałem te 12 punktów to obudziłeś we mnie nadzieję, że Twoja apka obejmie też i moją wersję silnikową - B20DTH
Jest na to szansa?
Jest na to szansa?
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Myślę, że każdy dodany silnik będzie na plus.
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Re: Insignia DPF Info - aplikacja na Androida
Pomysł ciekawy ale w przededniu RODO zastanów się dwa razy czy nie ściągniesz sobie na głowę dodatkowych problemów z przetwarzaniem danych osobowychPing pisze: 12. ... Chcę aby w aplikacji była możliwość założenia konta które pozwoli na odblokowanie dodatkowych wskaźników z wersji 'Premium' oraz usunięcie reklam z wersji Lite oraz wyznaczenie kilku osób które ogarną temat aktywacji...
Jak już będziesz kodował to pomyśl też czy nie warto dodać interfejsu wifi do komunikacji z elm. Mam jeden taki w zapasie mogę potestować