--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Brak mocy i szarpanie autem
Brak mocy i szarpanie autem
Witam,
Czy ktos z forumowiczow mial podobna sytuacje? dzis parkuje auto (automat) i na D mi zgasl. Pozniej go odpalam i wrzucam D i szarpniecie i brak mocy, dodaje gazu a auto sie wlecze. Jak pusze gaz i dodam znow to najpierw szrpniecie autem i znow brak mocy. jakies pomysly?
Czy ktos z forumowiczow mial podobna sytuacje? dzis parkuje auto (automat) i na D mi zgasl. Pozniej go odpalam i wrzucam D i szarpniecie i brak mocy, dodaje gazu a auto sie wlecze. Jak pusze gaz i dodam znow to najpierw szrpniecie autem i znow brak mocy. jakies pomysly?
Ostatnio zmieniony 12 sie 2016, o 21:22 przez yerry, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: brak mocy i szarpanie autem
Bez kompa się nie obejdzie. Pomysły to można mieć jak podasz kod błędu.
Na początek odepnij klemę na pół godzinki może wyzdrowieje.
Na początek odepnij klemę na pół godzinki może wyzdrowieje.
Re: brak mocy i szarpanie autem
Dziwna sprawa. Bylem przed chwila w aucie i po odpaleniu iwrzuceniu D auto nie jedzie... dodaje gazu i ruszam z szarpnieciem, to samo z R. Postanowilem sie przejechac i przegonic go troche, dodam ze wyzsze biegi wchodza normalnie i jest moc. Po przejechaniu sie i wylaczeniu silnika i ponownym wlaczeniu wszystko wrocilo do normy. Moze cos ze skrzynia sie dzieje? zadne bledy na desce nie wyskoczyly.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2016, o 20:59 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: brak mocy i szarpanie autem
No to naprawdę dziwne. Możesz pokusić się o wymianę oleju w skrzyni, przy okazji będziesz miał pewność że jego poziom po wymianie jest właściwy. Jak ogarniesz to sam to koszt samego oleju zamknie się w 200 zł, a sama wymiana nie jest skomplikowana.
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Brak mocy i szarpanie autem
Zacznij koniecznie od wymiany oleju. Miałem podobnie. Wymiana oleju załatwiła sprawę.
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 163
- Rejestracja: 29 sie 2015, o 12:41
- Auto: Insignia 2.0CDTI SRI
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Nottingham/Bytom
Re: Brak mocy i szarpanie autem
Z doświadczenielw wiem (grupa VAG)że skrzynia się kończy.Koedy ostatnio wymieniałeś olej i filtr oleju w skrzyni?Obstawiam że nigdy.
W grupie VAGa producent nic nie mòwi o wymianie oleju,a jak przyjdzie wymienić skrzynie wraz ze sprzęgłem to serwis zaciera ręce"No wie Pan to będzie jakieś 14000 zł;ale proszę się nie przejmować bo to i tak cena promocyjna"
W Mysłowicach mam dobrego speca od skrzyń
Zwie się AbsPalka.
W grupie VAGa producent nic nie mòwi o wymianie oleju,a jak przyjdzie wymienić skrzynie wraz ze sprzęgłem to serwis zaciera ręce"No wie Pan to będzie jakieś 14000 zł;ale proszę się nie przejmować bo to i tak cena promocyjna"
W Mysłowicach mam dobrego speca od skrzyń
Zwie się AbsPalka.
Re: Brak mocy i szarpanie autem
tak nigdy nie wymienialem bo auto ma 80tys. (orginalny). Mialem zamiar w przyszlym roku ale zrobie to chyba w tygodniu metoda dynamiczna. Pewnie z tysiak peknie
Ostatnio zmieniony 13 sie 2016, o 21:52 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par. 5 pkt. 8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par. 5 pkt. 8
-
- Użytkownik
- Posty: 163
- Rejestracja: 29 sie 2015, o 12:41
- Auto: Insignia 2.0CDTI SRI
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Nottingham/Bytom
Re: Brak mocy i szarpanie autem
Olej i filtr nie jest aż tak drogi,choć po objawach ktòre opisujesz obstawiam że skończy się na regeneracji skrzyni oraz sprzęgła.A nie masz może tak ze jak wrzucisz np.D dajesz gaz i auto ma takie szarpnięcie i powoli zaczyna się rozpędzać?
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Brak mocy i szarpanie autem
MichalNottingham widać że ty też nie wymieniałeś oleju w insigni bo tu filtr się wymienia dopiero przy demontarzu skrzyni i jej rozpołowieniu czyli w praktyce nigdy.
Qjas olej tą wymianę dynamiczną bo jest mocno przereklamowana. Jeżeli masz faktycznie nalatane 80 tysięcy to wymień olej normalnie, a jak chcesz mieć naprawdę spokojne sumienie to po takiej wymianie zrób ze 2 tysiące i zmień ponownie. Jak masz dostęp do kanału to ogarniesz temat sam w godzinę, a za drugim razem to nawet w 30 minut, no i koszt który przy dwuch wymianach znacznie odbiega od tysiaka bo wyniesie aż całe 400zł za 8 litró oleju GM.
Qjas olej tą wymianę dynamiczną bo jest mocno przereklamowana. Jeżeli masz faktycznie nalatane 80 tysięcy to wymień olej normalnie, a jak chcesz mieć naprawdę spokojne sumienie to po takiej wymianie zrób ze 2 tysiące i zmień ponownie. Jak masz dostęp do kanału to ogarniesz temat sam w godzinę, a za drugim razem to nawet w 30 minut, no i koszt który przy dwuch wymianach znacznie odbiega od tysiaka bo wyniesie aż całe 400zł za 8 litró oleju GM.
-
- Użytkownik
- Posty: 163
- Rejestracja: 29 sie 2015, o 12:41
- Auto: Insignia 2.0CDTI SRI
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Nottingham/Bytom
Re: Brak mocy i szarpanie autem
Rataj73 masz racje nie grzebałem nigty przy automatach Oplowskich,zato mam bardzo bogatą wiedze na temat hrupy VAGa
Re: Brak mocy i szarpanie autem
Nie tak nie mialem. Bo jak wrzucilem D to auto stalo, dopiero jak dalem gazu to szarpniecie przypominajace raczej takie żabkowanie z x2 i pozniej juz normalnie jedzie. Dziwne dzis jezdzilem po miescie i znow wszsytko normalnie.MichalNottingham pisze:Olej i filtr nie jest aż tak drogi,choć po objawach ktòre opisujesz obstawiam że skończy się na regeneracji skrzyni oraz sprzęgła.A nie masz może tak ze jak wrzucisz np.D dajesz gaz i auto ma takie szarpnięcie i powoli zaczyna się rozpędzać?
Ostatnio zmieniony 13 sie 2016, o 21:52 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par. 5 pkt 8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par. 5 pkt 8
-
- Użytkownik
- Posty: 163
- Rejestracja: 29 sie 2015, o 12:41
- Auto: Insignia 2.0CDTI SRI
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Nottingham/Bytom
Re: Brak mocy i szarpanie autem
Jak w grupie VAGa skrzynie poszarpywały to były to początki końca skrzyni biegòw.Moja rada
Wymień olej i zobacz co się dzieje.Może elektrozawory się zawieszają/zapychają
Wymień olej i zobacz co się dzieje.Może elektrozawory się zawieszają/zapychają