Witam.Zaniepokojony głośnymi a raczej drażniącymi stukami z pod pokrywy zaworów postanowiłem wymienić dźwigienki zaworowe.Po zdjęciu dekla okazało się że dźwigienki są w stanie dobrym.Skoro już kupiłem to wymieniłem.Ale do rzeczy koła zębate wałków rozrządu mają luz i to dosyć wyczuwalny.Teraz moje pytanie
1.Czy luz jest dopuszczalny(około 0.5mm między zębami)
2.Czy ktoś już miał taki problem.
Dzięki za pomoc
-- 6 sie 2016, o 20:56 --
Panowie bo zaczyna mnie to już męczyć.Wyczyściłem turbine wymieniłem dźwigienki zaworowe czyściłem EGR cały dolot wraz z uszczelnieniem połączeń.Auto sprawdzone komputerem .A dalej pali 0,9-1,0 litra na biegu jałowym (auto oczywiście na postoju).Rozmawiałem z innymi użytkownikami 131 konnych 2.0cdti i u nich spalanie to 0,6-0,8 litra.Dodam że rozrząd filtry itp zmienione.Czy ktoś ma jakieś pomysły ???
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Koła zębate rozrządu A20DTJ
-
- Użytkownik
- Posty: 163
- Rejestracja: 29 sie 2015, o 12:41
- Auto: Insignia 2.0CDTI SRI
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Nottingham/Bytom
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 14:16
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Mielec
Re: Koła zębate rozrządu A20DTJ
Witam udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam taki sam problem. W niektórych nasadach na walku ssacym były stosowane koła z kasatorem luzu, zastanawiam się czy brak tego kasatora to problem klekoczacy h silników w insigniach.