--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Koła zębate rozrządu A20DTJ

ODPOWIEDZ
MichalNottingham
Użytkownik
Posty: 163
Rejestracja: 29 sie 2015, o 12:41
Auto: Insignia 2.0CDTI SRI
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2010
Miasto: Nottingham/Bytom

Koła zębate rozrządu A20DTJ

Post autor: MichalNottingham » 30 lip 2016, o 23:03

Witam.Zaniepokojony głośnymi a raczej drażniącymi stukami z pod pokrywy zaworów postanowiłem wymienić dźwigienki zaworowe.Po zdjęciu dekla okazało się że dźwigienki są w stanie dobrym.Skoro już kupiłem to wymieniłem.Ale do rzeczy koła zębate wałków rozrządu mają luz i to dosyć wyczuwalny.Teraz moje pytanie
1.Czy luz jest dopuszczalny(około 0.5mm między zębami)
2.Czy ktoś już miał taki problem.
Dzięki za pomoc

-- 6 sie 2016, o 20:56 --

Panowie bo zaczyna mnie to już męczyć.Wyczyściłem turbine wymieniłem dźwigienki zaworowe czyściłem EGR cały dolot wraz z uszczelnieniem połączeń.Auto sprawdzone komputerem .A dalej pali 0,9-1,0 litra na biegu jałowym (auto oczywiście na postoju).Rozmawiałem z innymi użytkownikami 131 konnych 2.0cdti i u nich spalanie to 0,6-0,8 litra.Dodam że rozrząd filtry itp zmienione.Czy ktoś ma jakieś pomysły ???

Damian123
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 12 maja 2019, o 14:16
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2019
Miasto: Mielec

Re: Koła zębate rozrządu A20DTJ

Post autor: Damian123 » 12 maja 2019, o 15:55

Witam udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam taki sam problem. W niektórych nasadach na walku ssacym były stosowane koła z kasatorem luzu, zastanawiam się czy brak tego kasatora to problem klekoczacy h silników w insigniach.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”