--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Szarpie podczas przyśpieszania A20DTH A20DTJ
Re: Szarpanie przy przyspieszaniu
Sprzedaj ten szajs i nie będzie kłopotu. Ja mam to samo na okrągło coś się psuje i tylko kasa idzie na mechaników. Opel się nie popisał ..myślę jak się tego pozbyć mam od nowego dbalem lepiej jak o żonę. I zostało kupe złomu.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Szarpanie przy przyspieszaniu
A może to problem elektrozaworu turbo. Jak jest do wymiany to jest taki efekt szarpania przy przyspieszaniu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Szarpanie przy przyspieszaniu
Mechanik wyczyścił tylko rurę czy najważniejszą rzecz a mianowicie sam zawór też? Co do tego, że Opel się nie popisał. No cóż vag to nie jest. Ale moja sprawuje się nie najgorzej. Nie mogę powiedzieć, że to złom. Choć parę usterek na tle vaga jakimi w rodzinie w większości jeździmy i jeździliśmy było zaskakująca.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Szarpie podczas przyśpieszania A20DTH A20DTJ
Za szarpanie nie jest tylko odpowiedzialny zawór turbiny, on ma tylko za zadanie regulować WG żeby nie było porzeładowania. U dołu tam gdzie idzie wężyk z podcisnieniem jest jeszcze jakiś czujnik nie wiem co ma robic wlaściwie ale u mnie ostatnio wypadła wtyczka , nie była zapieta dobrze i miałem problem z szarpaniem, przeczyściłem , sprzwdziłem elektrozawór turbiny, sprawdziłem szczelność weżyków i wszystko było ok ale problem nie znikał. Później zauważyłem ze wisi mi jakaś wtyczka, wpiąłem porządnie i problem znikł.
- domell98
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 18 gru 2014, o 12:39
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wieluń
Re: Szarpie podczas przyśpieszania A20DTH A20DTJ
Problem rozwiązany, problemem był elektrozawór turbiny, mechanik miał taką samą Insignie na warsztacie, przełożył zawór i auto przestało szarpać, zamówiłem nowy, zamontowałem i szarpanie ustało.
Rok temu padł mi ten zawór całkowicie, mechanik założył używany od innego auta może dlatego zaczął szwankować.
Rok temu padł mi ten zawór całkowicie, mechanik założył używany od innego auta może dlatego zaczął szwankować.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Szarpie podczas przyśpieszania A20DTH A20DTJ
Psiknij smarem w niego i przedmuchaj. Powinno być dobrze.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 2 mar 2021, o 21:42
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Jarocin
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Szarpie podczas przyśpieszania A20DTH A20DTJ
Hej mam pytanie zrobiło się ciepło i zauważyłem szarpanie podczas jazdy jest to w granicach 2000 a 3000 obrotów przy większej prędkości oraz na postoju jak dodaje gazu ponad 2 tyś to są trzaski w aucie. Co to może być ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 mar 2023, o 16:47
- Auto: Astra J
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Rybnik
Re: Szarpie podczas przyśpieszania A20DTH A20DTJ
Witam, pozwoliłem sobie odświeżyć temat. Mam silnik A20DTH i problem z szarpaniem zamulaniem przy przyspieszaniu.
Zlogowalem doładowanie i przy pełnym przyspieszaniu na autostradzie widać wachania doładowania, czasem jest to dużo bardziej odczuwalne tak jakby sterownik bronił się przed owerboostem i odcinał doładowanie. Błędów oczywiście nie ma.
Dotychczas wymienilem map sensor, oraz zawor sterowania turbo bo brzęczał po zgaszeniu ale poprawy brak.
Zlogowalem doładowanie i przy pełnym przyspieszaniu na autostradzie widać wachania doładowania, czasem jest to dużo bardziej odczuwalne tak jakby sterownik bronił się przed owerboostem i odcinał doładowanie. Błędów oczywiście nie ma.
Dotychczas wymienilem map sensor, oraz zawor sterowania turbo bo brzęczał po zgaszeniu ale poprawy brak.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.