--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Pompa wysokiego ciśnienia
- golywojtek
- Użytkownik
- Posty: 439
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 18:48
- Auto: Insigniaśmierci
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czapielsk/Kartuzy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Pompa wysokiego ciśnienia
Oddałem auto do ASO na wymianę paska i pompy. Po godzinie telefon że mam wyciek z pompy wysokiego ciśnienia, wsiadam w auto i jadę zobaczyć co oni mi tu za bajki opowiadają.
Fakt jest wyciek i zaczyna się dyskusja.
Machnik powiedział że skoro już mają dostęp do pompy zalecają jej regeneracje w cenie od 800 do 1000zł.
W trójmieście wiem że nie ma firm które dobrze się tym zajmują, wiem bo to samo maniłem z vectrą.
Co najciekawsze że gdy z pompy wyciekała ropa na paski i rolki, ciepło które wytworzył spowodowało wklęśnięcie osłony od pasków do środka, co spowodowało że osłona obcierała o rolki i pasek. Rolka zdarta a pasek jeszcze z tydzień jazdy i by poszła a wraz z nią silnik.
Pytałem się jaki jest powód rozszczelnienia się pompy, jedną z przyczyn jest gęsta ropa zimą i masz...
Więc moje wydatki sporo się podniosą z 1300 zł na 2800zł
Fakt jest wyciek i zaczyna się dyskusja.
Machnik powiedział że skoro już mają dostęp do pompy zalecają jej regeneracje w cenie od 800 do 1000zł.
W trójmieście wiem że nie ma firm które dobrze się tym zajmują, wiem bo to samo maniłem z vectrą.
Co najciekawsze że gdy z pompy wyciekała ropa na paski i rolki, ciepło które wytworzył spowodowało wklęśnięcie osłony od pasków do środka, co spowodowało że osłona obcierała o rolki i pasek. Rolka zdarta a pasek jeszcze z tydzień jazdy i by poszła a wraz z nią silnik.
Pytałem się jaki jest powód rozszczelnienia się pompy, jedną z przyczyn jest gęsta ropa zimą i masz...
Więc moje wydatki sporo się podniosą z 1300 zł na 2800zł
Re: Pompa wysokiego ciśnienia (nie szczelność) 2.0 cdti 160k
ASO samo nie będzie tej pompy regenerować tylko ją oddadzą do Boscha i oczywiście dodadzą swoją prowizje
- golywojtek
- Użytkownik
- Posty: 439
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 18:48
- Auto: Insigniaśmierci
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czapielsk/Kartuzy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Pompa wysokiego ciśnienia (nie szczelność) 2.0 cdti 160k
Wiem Jak dzwoniłem firmy która robi regeneracje zażyczyli sobie 600-750zł, oczywiście wysyłka na mój koszt.
To już wolałem wybrać ASO bo jak coś dalej się rozwali to do ASO prosto pojadę a tu się baw w demontaż i znowu wysyłka...
To już wolałem wybrać ASO bo jak coś dalej się rozwali to do ASO prosto pojadę a tu się baw w demontaż i znowu wysyłka...
Re: Pompa wysokiego ciśnienia
Używana kosztuję 300 zł http://allegro.pl/opel-astra-iv-j-2-0-c ... 24398.html zaufany partner częsci z małymi przebiegam ta pąpa jest z 2013 r ,i nie zapomnij o wymianie paska rozrządu.
- golywojtek
- Użytkownik
- Posty: 439
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 18:48
- Auto: Insigniaśmierci
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czapielsk/Kartuzy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Pompa wysokiego ciśnienia
No i masz, pąpa wysokiego ciśnienia się rozczelniła, pół silnika zalane ropą. Na szczęście na gwarancji.
ASO naprawiło swój błąd bez żadnej dyskusji.
Pompa wysokiego cisnienia
Mam pytanie,czy można wymienić samemu pompę wysokiego ciśnienia gdyż się rozsiekła -z samochodu z małym przebiegiem.Czy potrzebne jest później przeuczenie pompy kompem czy wystarczy tylko wymiana starej na nową.
Re: Pompa wysokiego cisnienia
Pompą steruje ECU musza być razem kompatybilne .
Często awarie pompy stymuluje uszkodzony ECU
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Często awarie pompy stymuluje uszkodzony ECU
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Uszczelnienia pompy wysokiego ciśnienia
Cześć,
po ostatniej wymianie dwumasy i sprzęgła mechanik zameldował mi, że dość mocno cieknie z pompy paliwa . Kazał mi nabyć komplet uszczelek do pompy Bosch i stwierdził, że musi wyjąć pompę i wymienić uszczelnienia.
Nie znalazłem takiego tematu na forum oprócz poradnika wymiany zaworu ciśnienia na pompie, którego uszczelka potrafi przepuszczać oraz sam zawór sieje błędami...
I teraz pytania :
1. Czy ktoś już miał problemy z cieknącą pompą w innych miejscach niż przy zaworze ciśnienia?
2. Czy ktoś może mi pomóc w odnalezieniu numeru zestawu uszczelek do tej pompy?
3. Czy jest dostępna tylko uszczelka zaworu ciśnienia?
Niestety nie widzę dokładanie gdzie cieknie, bo cała pompa jest morka i nie wiem czy całą wyjmować i wymieniać wszystkie uszczelnienia czy wymienić tylko uszczelkę zaworu (sam zawór jest chyba ok, bo błędów żadnych nie mam)
Z góry dzięki za pomoc!
po ostatniej wymianie dwumasy i sprzęgła mechanik zameldował mi, że dość mocno cieknie z pompy paliwa . Kazał mi nabyć komplet uszczelek do pompy Bosch i stwierdził, że musi wyjąć pompę i wymienić uszczelnienia.
Nie znalazłem takiego tematu na forum oprócz poradnika wymiany zaworu ciśnienia na pompie, którego uszczelka potrafi przepuszczać oraz sam zawór sieje błędami...
I teraz pytania :
1. Czy ktoś już miał problemy z cieknącą pompą w innych miejscach niż przy zaworze ciśnienia?
2. Czy ktoś może mi pomóc w odnalezieniu numeru zestawu uszczelek do tej pompy?
3. Czy jest dostępna tylko uszczelka zaworu ciśnienia?
Niestety nie widzę dokładanie gdzie cieknie, bo cała pompa jest morka i nie wiem czy całą wyjmować i wymieniać wszystkie uszczelnienia czy wymienić tylko uszczelkę zaworu (sam zawór jest chyba ok, bo błędów żadnych nie mam)
Z góry dzięki za pomoc!
Re: Uszczelnienia pompy wysokiego ciśnienia
Z układem wtryskowym to bym pojechał tam gdzie robią pompy i wtryski , a nie zwykły mechanik .
Sugeruje że Ty i Ja też potrafimy kluczami kręcić ale to nie znaczy że wiemy co robimy , bo.można uwalić pompę, listę, wtryski .
Jesli mechanik nie ma przyżadow do testowania pomp i wtryskiwaczy oraz do czyszczenia ultradźwiekami , to niech dalej robi sprzęgła.
Miałem.przykład po sobie gdy auto gasło samo , przy wymianie filtra znaleźli kilka opiłków i sie zaczęło wróżenie z fusów pompa pada bo opiłkuje 4 tysiące , potem wtryski zalepione 4x1600 rachunki z sufitu. Żaden nie podpią kompa i nie odczytal błędów .
Pojechałem do diesel serwis miał ze 40 aut w kolejce , . Pierwsze to ich wyśmiał , bo skoro zapala i ma moc to nie ma mitu o padnietej pompie czy wtryskach ....dzwoni za 2 tygodnie że znalazł : gdy gaśnie brak napięcia na listwie z ECU do pompy. 900 zł nowe ECu i silnik jak mróweczka pracował.
@ Flcn znajdź polecany warsztat od pompiarzy i tam niech robią .
Oni tez maja dostęp do części i nic nie musisz szukać.
A ja bym umył zmywaczem do tarcz to miejsce i osuszył , przejechał kawałek i zobacz gdzie się pojawi wyciek , może jakąś nakrętek wystarczy dociągnąć ?
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Sugeruje że Ty i Ja też potrafimy kluczami kręcić ale to nie znaczy że wiemy co robimy , bo.można uwalić pompę, listę, wtryski .
Jesli mechanik nie ma przyżadow do testowania pomp i wtryskiwaczy oraz do czyszczenia ultradźwiekami , to niech dalej robi sprzęgła.
Miałem.przykład po sobie gdy auto gasło samo , przy wymianie filtra znaleźli kilka opiłków i sie zaczęło wróżenie z fusów pompa pada bo opiłkuje 4 tysiące , potem wtryski zalepione 4x1600 rachunki z sufitu. Żaden nie podpią kompa i nie odczytal błędów .
Pojechałem do diesel serwis miał ze 40 aut w kolejce , . Pierwsze to ich wyśmiał , bo skoro zapala i ma moc to nie ma mitu o padnietej pompie czy wtryskach ....dzwoni za 2 tygodnie że znalazł : gdy gaśnie brak napięcia na listwie z ECU do pompy. 900 zł nowe ECu i silnik jak mróweczka pracował.
@ Flcn znajdź polecany warsztat od pompiarzy i tam niech robią .
Oni tez maja dostęp do części i nic nie musisz szukać.
A ja bym umył zmywaczem do tarcz to miejsce i osuszył , przejechał kawałek i zobacz gdzie się pojawi wyciek , może jakąś nakrętek wystarczy dociągnąć ?
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- konikkr
- Klubowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 1 lis 2015, o 20:11
- Auto: Insignia ST ecoFLEX
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Syrynia
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Uszczelnienia pompy wysokiego ciśnienia
Ostatecznie wyciagasz sam i oddajesz do speców od pomp ja tak robie, a nie bawie sie w chałupnicze naprawianie pomp i wtrysków gdzie czeba rozbierać na drobne. Bo później jest jazda z ustawieniem.
Wysłane z mojego Samszunga
Wysłane z mojego Samszunga
Re: Uszczelnienia pompy wysokiego ciśnienia
Bodex jak i Konikkr mają rację i ja popieram takie sugestie.
Każdy fachowiec ma konkretny dział a ten co umie wszystko to nie umie nic.
Każdy fachowiec ma konkretny dział a ten co umie wszystko to nie umie nic.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: 29 lip 2016, o 21:35
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Uszczelnienia pompy wysokiego ciśnienia
Dodam tylko że dzwoniłem do serwisu aso i krzykneli 1400zł za pompe oleju, za chłodniczke chyba coś koło 800zł.
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 29 gru 2016, o 16:02
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Pompa wysokiego ciśnienia
Witam, jak pompa dopiero zaczyna sie pocić lekko to jeszcze można jeżdzić chyba nie??
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Pompa wysokiego ciśnienia
Można, ale kontroluj czy nie leci na alternator. Ja jeżdżę z cieknącą pompą ponad miesiąc, ale musiałem odłożyć kasę, bo wcześniej miałem problem ze sprzęgłem dwumasem itp...
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 29 gru 2016, o 16:02
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Pompa wysokiego ciśnienia
Narazie to delikatnie się poci że tak powiem.
Ostatnio ja wytarlem do sucha no to narazie nic nie widać to może dopiero początki jej końca
Ostatnio ja wytarlem do sucha no to narazie nic nie widać to może dopiero początki jej końca