--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
- KenyBDG
- Użytkownik
- Posty: 658
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
W dniu wczorajszym gdy temperatura spadła poniżej zera zauważyłem dziwną rzecz, mianowicie podczas postoju mam zawsze obroty ok. 1000-1100, na początku myślałem iż silnik jest słabo rozgrzany, przejechałem około 30 km po mieście i obroty spadły do ok 800 rpm. Pojechałem w trochę dłuższą trasę (Warszawa - Poznań) i wszystko było ok, w drodze powrotnej gdy było -2 ponownie zauważyłem wysokie obroty i tak aż do samej Warszawy, wjechałem do garażu i nadal 1000-1100 rpm, samochód lekko drży tak jak podczas wypalanie DPF, tyle że spalanie 0,7-0,8l ,dość dziwna sytuacja.
Podłączałem do OPCOM i nie ma żadnych błędów.
Podłączałem do OPCOM i nie ma żadnych błędów.
- KenyBDG
- Użytkownik
- Posty: 658
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Nie ukrywam że jest to mega denerwujące, coraz bardziej zaczyna mnie irytować to co dzieje się z tym samochodem, absurd goni absurd.... chyba go sprzedam i kupie ponownie Astre H która nigdy mnie nie zawiodła
- wojciechhh
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Niemcy NRW
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Odp: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Ja też tęsknię za astra h gtc, zdaje mi się że w przyszłym roku zamienię na astre I.KenyBDG pisze:Nie ukrywam że jest to mega denerwujące, coraz bardziej zaczyna mnie irytować to co dzieje się z tym samochodem, absurd goni absurd.... chyba go sprzedam i kupie ponownie Astre H która nigdy mnie nie zawiodła
Bazgrane na compakcie Z1
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Odp: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
W dwulitrowym dieslu, która również ma silnik A20DTH, identyczny jak w Insignii ?wojciechhh pisze:zdaje mi się że w przyszłym roku zamienię na astre I.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- wojciechhh
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Niemcy NRW
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Moja była 2.0 lpg 200Km, idealne auto. Następne też wolałbym lpg zamiast rechota.
Bazgrane na compakcie Z1
Bazgrane na compakcie Z1
- KenyBDG
- Użytkownik
- Posty: 658
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Jeździłem Astrą H 1,7 CDTI 100KM silnik Isuzu, silnik był trochę głośny, ale nie do zajechania, przez 4 lata padła mi tylko przepustnica, która kosztowała 200 zł. W tej chwili jeżdżę Insignią i co rusz to wyskakują jakieś kwiatki, a to zły soft w skrzyni, a to obroty, a to DPF. Po ostatnich perypetiach ze skrzynią biegów, jestem przewrażliwiony....męczy mnie to Także na dniach Insignia idzie na allegro..... tylko co teraz kupić ?
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Cokolwiek bys nie kupil zawsze bedzie jakis problem a im nowsze auto tym ciekawsze problemy i usterki .
- wojciechhh
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Niemcy NRW
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Może przesiąść się na transport miejski.
Bazgrane na compakcie Z1
Bazgrane na compakcie Z1
- KenyBDG
- Użytkownik
- Posty: 658
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Na co dzień jeżdżę komunikacją miejską.....wojciechhh pisze:Może przesiąść się na transport miejski.
Bazgrane na compakcie Z1
Wiem , tyle że jestem Informatykiem- architektem więc na samochód służbowy nie ma co liczyćmokryy1983 pisze:Wiesz jakie auta sa najlepsze!? SŁUŻBOWE
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
U mnie podobnie z tym że obroty w granicy 1200-1300 i spalanie chwilowe na biegu jałowym to 1,4lKenyBDG pisze:W dniu wczorajszym gdy temperatura spadła poniżej zera zauważyłem dziwną rzecz, mianowicie podczas postoju mam zawsze obroty ok. 1000-1100, na początku myślałem iż silnik jest słabo rozgrzany, przejechałem około 30 km po mieście i obroty spadły do ok 800 rpm. Pojechałem w trochę dłuższą trasę (Warszawa - Poznań) i wszystko było ok, w drodze powrotnej gdy było -2 ponownie zauważyłem wysokie obroty i tak aż do samej Warszawy, wjechałem do garażu i nadal 1000-1100 rpm, samochód lekko drży tak jak podczas wypalanie DPF, tyle że spalanie 0,7-0,8l ,dość dziwna sytuacja.
Podłączałem do OPCOM i nie ma żadnych błędów.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Taki jest urok tego softu, że przy spadku temperatury nasze auta chodzą inaczej, oczywiście te na ostatnim sofcie.
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1021
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Podłączyłem wczoraj wieczorem moją insi na noc pod prostownik podładowałem aku i na razie po odpaleniu chodziła normalnie zobaczę czy nadal będzie ok nad ranem jak będę wracał gdzieś o godzinie 4 z pracy temperatura powinna być niższa niż teraz. Aku jest jeszcze z pierwszego montażu może jego czas już dobiegł końca
Jednak to nie jest wina nie doładowanego aku powrót z pracy o godzinie 4,10 temp.4st.C.i znowu to samo wysokie obroty na bieg jałowym
Jednak to nie jest wina nie doładowanego aku powrót z pracy o godzinie 4,10 temp.4st.C.i znowu to samo wysokie obroty na bieg jałowym
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 10 lis 2014, o 17:18
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wałcz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Czy można coś zrobić aby pozbyć się tych wysokich obrotów w chłodne dni ?? Z tymi obrotami poranna jazda po mieście jest uciążliwa .
-
- Użytkownik
- Posty: 107
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 15:10
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Zabrze
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
U mnie była aktualizacja softu, przed obroty miały jakieś 880 obr./min po 925 obr./ na min. Co autor z GM miał na myśli cholera go wie, może twojemu autku jest to potrzebne?
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: 27 cze 2014, o 22:15
- Auto: Insignia 2.0 CTDI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
I mnie dopadła bolączka z wysokimi obrotami. Zawsze miałem w granicy 800. Teraz mam 900/1000. Mam pytanie czy te obroty mogą być spowodowane doładowywaniem aku. Trasy robię krótkie. Obroty wyższe wskoczyły wczoraj gdy było -3. Co sądzicie?
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
U mnie wczoraj pierwszy raz spadła temperatura -2, jeździłem 30km temperatura płynu 90C czyli samochud rozgrzany na wolnych obrotach 900obr.
obroty wyższe niż latem 700-800obr, myślę że ten TYP tak ma będę dalej obserwował
obroty wyższe niż latem 700-800obr, myślę że ten TYP tak ma będę dalej obserwował
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: 27 cze 2014, o 22:15
- Auto: Insignia 2.0 CTDI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
Na zimnym silniku ok zgodzę się ale na zagrzanym to trochę dziwne. Powinny być normalne tzn. ok 850. Chyba,że się mylę to poprawcie.
Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym
ja sie pzbylem tego tak ze na zime wypinam czujnik temperatury z zderzaka xDzibi-71 pisze:Czy można coś zrobić aby pozbyć się tych wysokich obrotów w chłodne dni ?? Z tymi obrotami poranna jazda po mieście jest uciążliwa .