--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KenyBDG
Użytkownik
Posty: 658
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
Auto: Insignia B
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 3 razy

A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: KenyBDG » 25 paź 2014, o 11:43

W dniu wczorajszym gdy temperatura spadła poniżej zera zauważyłem dziwną rzecz, mianowicie podczas postoju mam zawsze obroty ok. 1000-1100, na początku myślałem iż silnik jest słabo rozgrzany, przejechałem około 30 km po mieście i obroty spadły do ok 800 rpm. Pojechałem w trochę dłuższą trasę (Warszawa - Poznań) i wszystko było ok, w drodze powrotnej gdy było -2 ponownie zauważyłem wysokie obroty i tak aż do samej Warszawy, wjechałem do garażu i nadal 1000-1100 rpm, samochód lekko drży tak jak podczas wypalanie DPF, tyle że spalanie 0,7-0,8l ,dość dziwna sytuacja.
Podłączałem do OPCOM i nie ma żadnych błędów.

Awatar użytkownika
KenyBDG
Użytkownik
Posty: 658
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
Auto: Insignia B
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: KenyBDG » 25 paź 2014, o 15:34

Nie ukrywam że jest to mega denerwujące, coraz bardziej zaczyna mnie irytować to co dzieje się z tym samochodem, absurd goni absurd.... chyba go sprzedam i kupie ponownie Astre H która nigdy mnie nie zawiodła

Awatar użytkownika
wojciechhh
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Niemcy NRW
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Odp: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: wojciechhh » 25 paź 2014, o 19:15

KenyBDG pisze:Nie ukrywam że jest to mega denerwujące, coraz bardziej zaczyna mnie irytować to co dzieje się z tym samochodem, absurd goni absurd.... chyba go sprzedam i kupie ponownie Astre H która nigdy mnie nie zawiodła
Ja też tęsknię za astra h gtc, zdaje mi się że w przyszłym roku zamienię na astre I.

Bazgrane na compakcie Z1

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Odp: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: Alex » 25 paź 2014, o 19:30

wojciechhh pisze:zdaje mi się że w przyszłym roku zamienię na astre I.
W dwulitrowym dieslu, która również ma silnik A20DTH, identyczny jak w Insignii ? ;)
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
wojciechhh
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Niemcy NRW
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: wojciechhh » 25 paź 2014, o 19:34

Moja była 2.0 lpg 200Km, idealne auto. Następne też wolałbym lpg zamiast rechota.

Bazgrane na compakcie Z1

jaromat

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: jaromat » 25 paź 2014, o 19:42

Alex koledze chodzi o astre h nie o J

Awatar użytkownika
KenyBDG
Użytkownik
Posty: 658
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
Auto: Insignia B
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: KenyBDG » 26 paź 2014, o 10:08

Jeździłem Astrą H 1,7 CDTI 100KM silnik Isuzu, silnik był trochę głośny, ale nie do zajechania, przez 4 lata padła mi tylko przepustnica, która kosztowała 200 zł. W tej chwili jeżdżę Insignią i co rusz to wyskakują jakieś kwiatki, a to zły soft w skrzyni, a to obroty, a to DPF. Po ostatnich perypetiach ze skrzynią biegów, jestem przewrażliwiony....męczy mnie to :( Także na dniach Insignia idzie na allegro..... tylko co teraz kupić ? :)

mokryy1983

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: mokryy1983 » 26 paź 2014, o 10:14

Cokolwiek bys nie kupil zawsze bedzie jakis problem a im nowsze auto tym ciekawsze problemy i usterki .

Awatar użytkownika
wojciechhh
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Niemcy NRW
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: wojciechhh » 26 paź 2014, o 16:33

Może przesiąść się na transport miejski. :roll:

Bazgrane na compakcie Z1

mokryy1983

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: mokryy1983 » 26 paź 2014, o 16:47

Wiesz jakie auta sa najlepsze!? SŁUŻBOWE :D

Awatar użytkownika
KenyBDG
Użytkownik
Posty: 658
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
Auto: Insignia B
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: KenyBDG » 26 paź 2014, o 17:30

wojciechhh pisze:Może przesiąść się na transport miejski. :roll:

Bazgrane na compakcie Z1
Na co dzień jeżdżę komunikacją miejską.....
mokryy1983 pisze:Wiesz jakie auta sa najlepsze!? SŁUŻBOWE :D
Wiem :), tyle że jestem Informatykiem- architektem więc na samochód służbowy nie ma co liczyć :)

Awatar użytkownika
spiryt4
Zapaleniec
Posty: 1021
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
Auto: Insignia Grand Sport
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Świętochłowice
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: spiryt4 » 26 paź 2014, o 23:17

KenyBDG pisze:W dniu wczorajszym gdy temperatura spadła poniżej zera zauważyłem dziwną rzecz, mianowicie podczas postoju mam zawsze obroty ok. 1000-1100, na początku myślałem iż silnik jest słabo rozgrzany, przejechałem około 30 km po mieście i obroty spadły do ok 800 rpm. Pojechałem w trochę dłuższą trasę (Warszawa - Poznań) i wszystko było ok, w drodze powrotnej gdy było -2 ponownie zauważyłem wysokie obroty i tak aż do samej Warszawy, wjechałem do garażu i nadal 1000-1100 rpm, samochód lekko drży tak jak podczas wypalanie DPF, tyle że spalanie 0,7-0,8l ,dość dziwna sytuacja.
Podłączałem do OPCOM i nie ma żadnych błędów.
U mnie podobnie z tym że obroty w granicy 1200-1300 i spalanie chwilowe na biegu jałowym to 1,4l :x

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: P405 » 27 paź 2014, o 08:13

Taki jest urok tego softu, że przy spadku temperatury nasze auta chodzą inaczej, oczywiście te na ostatnim sofcie.

Awatar użytkownika
spiryt4
Zapaleniec
Posty: 1021
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
Auto: Insignia Grand Sport
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Świętochłowice
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: spiryt4 » 28 paź 2014, o 16:35

Podłączyłem wczoraj wieczorem moją insi na noc pod prostownik podładowałem aku i na razie po odpaleniu chodziła normalnie zobaczę czy nadal będzie ok nad ranem jak będę wracał gdzieś o godzinie 4 z pracy temperatura powinna być niższa niż teraz. Aku jest jeszcze z pierwszego montażu może jego czas już dobiegł końca :lol:
Jednak to nie jest wina nie doładowanego aku powrót z pracy o godzinie 4,10 temp.4st.C.i znowu to samo wysokie obroty na bieg jałowym

zibi-71
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: 10 lis 2014, o 17:18
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wałcz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: zibi-71 » 12 lis 2014, o 20:09

Czy można coś zrobić aby pozbyć się tych wysokich obrotów w chłodne dni ?? Z tymi obrotami poranna jazda po mieście jest uciążliwa :D.

evolution1
Użytkownik
Posty: 107
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 15:10
Auto: Insignia B
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2018
Miasto: Zabrze
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: evolution1 » 13 lis 2014, o 19:56

U mnie była aktualizacja softu, przed obroty miały jakieś 880 obr./min po 925 obr./ na min. Co autor z GM miał na myśli cholera go wie, może twojemu autku jest to potrzebne?

kaolad
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: 27 cze 2014, o 22:15
Auto: Insignia 2.0 CTDI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Jastrzębie-Zdrój

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: kaolad » 29 lis 2014, o 08:04

I mnie dopadła bolączka z wysokimi obrotami. Zawsze miałem w granicy 800. Teraz mam 900/1000. Mam pytanie czy te obroty mogą być spowodowane doładowywaniem aku. Trasy robię krótkie. Obroty wyższe wskoczyły wczoraj gdy było -3. Co sądzicie?

Andrzej

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: Andrzej » 29 lis 2014, o 09:25

U mnie wczoraj pierwszy raz spadła temperatura -2, jeździłem 30km temperatura płynu 90C czyli samochud rozgrzany na wolnych obrotach 900obr.
obroty wyższe niż latem 700-800obr, myślę że ten TYP tak ma będę dalej obserwował

kaolad
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: 27 cze 2014, o 22:15
Auto: Insignia 2.0 CTDI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Jastrzębie-Zdrój

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: kaolad » 29 lis 2014, o 12:55

Na zimnym silniku ok zgodzę się ale na zagrzanym to trochę dziwne. Powinny być normalne tzn. ok 850. Chyba,że się mylę to poprawcie.

pawelpio

Re: A20DTH wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: pawelpio » 6 gru 2014, o 20:55

zibi-71 pisze:Czy można coś zrobić aby pozbyć się tych wysokich obrotów w chłodne dni ?? Z tymi obrotami poranna jazda po mieście jest uciążliwa :D.
ja sie pzbylem tego tak ze na zime wypinam czujnik temperatury z zderzaka xD

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”