Tak miałem wszystko ustawione,ale pomimo tego nie wyświetla mi wartości EGR,chyba spróbuję wgrać apkę jeszcze raz.pawel_insignia pisze: ↑28 maja 2018, o 18:35W aplikacji wejdź w:
-Ustawienia -> Interfejs -> Zaznacz Szybki Odczyt oraz Bardzo szybki Odczyt, wejdź w Tryb Odczytu i wybierz Szybki
-Ustawienia OBDII i zaznacz Wyświetlaj wskaźnik EGR
Jak to zrobiłem to przy ikonce EGR'a zaczął pokazywać procentowe wartości.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
EGR
-
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: 16 wrz 2017, o 07:57
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: EGR
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: EGR
Coś robisz nie tak....mi nie działało i po odchaczeniu odczyt szybki śmiga
Mam angielski język ale zasada ta sama
Mam angielski język ale zasada ta sama
Moja czarna
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: EGR
Pewnie troche już tych km natrzaskałeś z zaślepionym EGR. Wywala Ci check'a?
Ja jeżdżę cały czas i czasem wyskoczy check engine na kilka dni, a potem znika
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: EGR
Nic po za tym się nie dzieje? Auto lepiej chodzi cały czas? Błędy kasujesz czy jeździsz z nimi i same znikają?
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2343
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: EGR
Oczywiście wyskoczył check ale chyba po około 300 km po zaślepieniu , ale go sam skasowałem , ostatnio też się pojawił nie kasowałem i przejechałem z 50 km i nie zniknął wiec go skasowałem,ale w sumie dlatego że miałem miec wypalanie DPF i żebu coś tam nie kolidowało , ale ciekawostka że jak wyskoczy check to auto się gasi mięko więc jest inaczej niż odłączenie wtyczki
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: EGR
No tak cały czas piszemy o zaslepionym. Zdążyli Ci się może wypalac dpf z zapalonym checkiem?
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: EGR
Czyli trzeba pilnować checka przed wypalaniem. W takim razie czy można go skasować w czasie jazdy i dalej jadąc zainicjuje się wypalanie czy trzeba zgasić silnik przed wypalaniem?
- takisobie
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 13:03
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: DE
Re: EGR
ja checka kasuje zawsze przed wypalaniem bo faktycznie przerywa gdzieś tak w połowie rozgrzewania , od samości u mnie check gaśnie bardzo rzadko prawie że nigdy
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: EGR
Nic się nie dzieje. Jest to lepsze niż odłączenie wtyczki, gasi bez łomotnia. Błędu nie kasuje, cały czas wisi jako historyczny. Nie trafiłem na wypalanie z zaświeconym checkiem. Teraz w weekend zapalił się check, zrobiłem z 10-15km (przy 3 odpaleniu auta zgasł).kecraminsignia pisze: ↑18 cze 2018, o 08:09Nic po za tym się nie dzieje? Auto lepiej chodzi cały czas? Błędy kasujesz czy jeździsz z nimi i same znikają?
Ping sprawdz to wypalanie ze świecącym się checkiem i daj znac.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: EGR
I to jest najlepsza droga jeśli ktoś koniecznie chce pozbyć się egr. MI powiedzieli w Tuneforce 300 zł. Dpf nie trzeba było usuwać. Nie skorzystałem z braku czasu a i w sumie jakoś takiej potrzeby nie miałem. Jakieś odłączanie wtyczek, wkładanie blaszek jazda z check na desce, łomot silnika przy gaszeniu czy pilnowanie, aby nie było check bo będzie problem z wypalaniem to takie trochę druciarstwo. Aż dziwi, że ktoś jeszcze nie wpadł na pomysł zamontowania przełącznika gdzieś na desce odcinającego zasilanie egr a. Nie trzeba by było co rusz pod maską grzebać. 300 to nie są jakieś olbrzymie pieniądze. Można to zrobić raz i mieć spokój.
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: EGR
Ja to zrobiłem jak silnik miał 6000 km. Wszystko jeszcze czyściutkie kolektor dolotowy, MAP sensor, przepustnica, klapy wirowe. Cały ten układ nie miał jeszcze nagaru na sobie. I oczywiście nie ma do dziś
Poza wyprogramowaniem jest też zamontowana blaszka. Wolę nie ryzykować, że czasem kiedyś ten zawór się otworzy i będę miał problem na trasie .
Poza wyprogramowaniem jest też zamontowana blaszka. Wolę nie ryzykować, że czasem kiedyś ten zawór się otworzy i będę miał problem na trasie .