--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Nagar w silnikach benzynowych

ODPOWIEDZ
TeroM

Nagar w silnikach benzynowych

Post autor: TeroM » 12 lip 2014, o 11:29

Witam.
Chciałem się Was zapytać.
W niedługim czasie chciałem wymienić swoje wysłużone 1.8T w A4 B5 na coś nowszego.

Wybór początkowo był 2.0 TFSI w Audi A6 C6 Avant, ale zainteresowałem się strasznie Insignią 2.0T

Do TFSI odpycha mnie głównie nagar na zaworach który się gromadzi przez wtrysk bezpośredni.
Z tego co wyczytałem A20NHT w Insigni również posiada wtrysk bezpośredni. Jednakże czy ktoś się już bawił w sprawdzanie tego nagaru? Na necie nic nie znalazłem.

Czy ktoś z Was już może to przerabiał? Albo się interesował?
Ostatnio zmieniony 18 mar 2015, o 15:48 przez yerry, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Posprzątałem temat- proszę trzymać się struktur forum !

sonnenberg

Re: A20NHT nagar?

Post autor: sonnenberg » 12 lip 2014, o 13:09

TFSI w Audi ma problem z braiem oleju -> poczytaj www.spalaczbenzyny.pl
Ja mam mały przebieg ale żadnych problemów z silnikiem

TeroM

Re: A20NHT nagar?

Post autor: TeroM » 13 lip 2014, o 09:43

Silniki w Audi znam doskonale. Branie oleju w TFSI czy to 1.8 (np B8) albo 2.0 TFSI (np C6) to jedna loteria.
Jednemu bierze znikome ilości 1-2l /10 tyś. Drugiemu 1l/1000 km.
Dodatkowo A6 C6 ma problem z zaciskami tylnymi (elektryczne - problemy z korodującą wtyczką)
Dlatego też brałem pod uwagę Isię.

Ale nie o to pytałem. Audi i jego problemy znam po prostu na wylot.
Wiem że bezpośredni wtrysk wiąże się z nagarem. Ale czy ktoś w Insigni to przerabiał?
Rozbierał kolektor, czyścił itp.

Awatar użytkownika
pro-choice
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: 11 sie 2014, o 15:13
Auto: GTS z20net+
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Szczecin
Kontakt:

Re: A20NHT nagar?

Post autor: pro-choice » 31 paź 2014, o 11:56

MIR ma przebieg ponad 230tys km i raczej nie słyszałem od niego o problemach z nagarem ;)

Awatar użytkownika
kuba89
Zapaleniec
Posty: 1326
Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
Auto: Insignia 2.0 T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Berlin
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Nagar w silnikach benzynowych

Post autor: kuba89 » 1 paź 2016, o 17:52

Jak czyścić/usuwać takie rzeczy? Czym i w jaki sposób?
Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik benzynowy”