Witam.
Chciałem się Was zapytać.
W niedługim czasie chciałem wymienić swoje wysłużone 1.8T w A4 B5 na coś nowszego.
Wybór początkowo był 2.0 TFSI w Audi A6 C6 Avant, ale zainteresowałem się strasznie Insignią 2.0T
Do TFSI odpycha mnie głównie nagar na zaworach który się gromadzi przez wtrysk bezpośredni.
Z tego co wyczytałem A20NHT w Insigni również posiada wtrysk bezpośredni. Jednakże czy ktoś się już bawił w sprawdzanie tego nagaru? Na necie nic nie znalazłem.
Czy ktoś z Was już może to przerabiał? Albo się interesował?
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Nagar w silnikach benzynowych
Nagar w silnikach benzynowych
Ostatnio zmieniony 18 mar 2015, o 15:48 przez yerry, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Posprzątałem temat- proszę trzymać się struktur forum !
Powód: Posprzątałem temat- proszę trzymać się struktur forum !
Re: A20NHT nagar?
TFSI w Audi ma problem z braiem oleju -> poczytaj www.spalaczbenzyny.pl
Ja mam mały przebieg ale żadnych problemów z silnikiem
Ja mam mały przebieg ale żadnych problemów z silnikiem
Re: A20NHT nagar?
Silniki w Audi znam doskonale. Branie oleju w TFSI czy to 1.8 (np B8) albo 2.0 TFSI (np C6) to jedna loteria.
Jednemu bierze znikome ilości 1-2l /10 tyś. Drugiemu 1l/1000 km.
Dodatkowo A6 C6 ma problem z zaciskami tylnymi (elektryczne - problemy z korodującą wtyczką)
Dlatego też brałem pod uwagę Isię.
Ale nie o to pytałem. Audi i jego problemy znam po prostu na wylot.
Wiem że bezpośredni wtrysk wiąże się z nagarem. Ale czy ktoś w Insigni to przerabiał?
Rozbierał kolektor, czyścił itp.
Jednemu bierze znikome ilości 1-2l /10 tyś. Drugiemu 1l/1000 km.
Dodatkowo A6 C6 ma problem z zaciskami tylnymi (elektryczne - problemy z korodującą wtyczką)
Dlatego też brałem pod uwagę Isię.
Ale nie o to pytałem. Audi i jego problemy znam po prostu na wylot.
Wiem że bezpośredni wtrysk wiąże się z nagarem. Ale czy ktoś w Insigni to przerabiał?
Rozbierał kolektor, czyścił itp.
- pro-choice
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 sie 2014, o 15:13
- Auto: GTS z20net+
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Szczecin
- Kontakt:
Re: A20NHT nagar?
MIR ma przebieg ponad 230tys km i raczej nie słyszałem od niego o problemach z nagarem
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Nagar w silnikach benzynowych
Jak czyścić/usuwać takie rzeczy? Czym i w jaki sposób?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk