Witam, dopadł mnie taki problem, najpierw komunikat: Moc silnika została ograniczona. Zawiozłem auto do mechanika, podpiął komputer i wyskoczył ten właśnie błąd. Doradził żeby zawieźć auto do ASO bo mają komputer, który potrafi zmierzyć ciśnienie paliwa. Diagnoza ASO:
- Brak ciśnienia na pompie paliwowej wysokiego ciśnienia podczas rozruchu silnika. Wymagane ciśnienie 6,5 mpa ciśnienie zmierzone 0,5 mpa. Pompa do wymiany.
Zwracam się z prośbą czy ktoś miał tego typu przypadek? Co mogło mieć na niego wpływ? Silnik A16XHT przebieg ori 128600km.
Na chwilę obecną ASO demontuje pompę w celu weryfikacji krzywki wałka rozrządu ponieważ twierdzą, że ma on też jakiś wpływ na pracę tej pompy. Doradzicie coś?
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
P228C Regulator ciśnienia paliwa A16XHT
- Tomabr
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 18:57
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 10 wrz 2016, o 16:57
- Auto: Insignia bi-turbo
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Warszawa
Re: P228C Regulator ciśnienia paliwa A16XHT
Do sprawdzenia
• Niedrożny przewód paliwowy między czujnikiem ciśnienia paliwa w przewodzie zasilającym a pompą wysokiego ciśnienia paliwa może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Stan modułu pompy paliwa w zbiorniku paliwa lub modułu sterującego przepływem pompy paliwa może spowodować wygenerowanie DTC.
• Przekrzywiony czujnik ciśnienia w szynie paliwowej lub przerwa w obwodzie czujnika może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Nieszczelny lub niedrożny wtryskiwacz paliwa może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Zwarcie do napięcia akumulatora w obwodzie sygnału położenia wału korbowego może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Zwarcie do napięcia akumulatora w obwodzie sterowania zaworu elektromagnetycznego elementu nastawczego wałka rozrządu może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Niedrożny przewód paliwowy między czujnikiem ciśnienia paliwa w przewodzie zasilającym a pompą wysokiego ciśnienia paliwa może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Stan modułu pompy paliwa w zbiorniku paliwa lub modułu sterującego przepływem pompy paliwa może spowodować wygenerowanie DTC.
• Przekrzywiony czujnik ciśnienia w szynie paliwowej lub przerwa w obwodzie czujnika może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Nieszczelny lub niedrożny wtryskiwacz paliwa może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Zwarcie do napięcia akumulatora w obwodzie sygnału położenia wału korbowego może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Zwarcie do napięcia akumulatora w obwodzie sterowania zaworu elektromagnetycznego elementu nastawczego wałka rozrządu może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
- Tomabr
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 18:57
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Re: P228C Regulator ciśnienia paliwa A16XHT
Niestety winna okazała się sama pompa wysokiego ciśnienia, która nie daje ciśnienia (zmierzone zaraz za pompą 0,5mpa).
Nowa już jedzie z Niemiec. Można zamknąć.
Nowa już jedzie z Niemiec. Można zamknąć.