--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
A20NHT 2.0T pękający blok
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 cze 2018, o 18:04
- Auto: Opel Insignia 2.0t
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
A20NHT 2.0T pękający blok
Witam jestem nowy na forum i mam pytanie. Wiem że w oplach insigniach 2.0 turbo benzyna 220 km w rocznikach 2009 i 2010 był problemz mikropęknięciami bloku. Czy ktoś wie czy już od 2011 roku już to poprawiono. Pozdrawiam
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Witam. Niestety przypadłość peknietego bloku spotkała i mnie(plyn chłodniczy ubywajacy w zwrotnym tempie dostaję się do oleju)
Wyczytałem na forum ze insignie z tym silnikiem mają ową bolączke, ktoś z was podejmowal się próby naprawienia bloku? Jest jakaś możliwość by to naprawiać bez wymiany silnika? Pozdrawiam
Wyczytałem na forum ze insignie z tym silnikiem mają ową bolączke, ktoś z was podejmowal się próby naprawienia bloku? Jest jakaś możliwość by to naprawiać bez wymiany silnika? Pozdrawiam
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Zapomnij o naprawie tego, słupek do wymiany, w razie co mam kogoś kto ma pewny silnik mogę polecić
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2 sty 2019, o 17:50
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Bytom
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Czy wszystkie egzemplarze w rocznikach 2009-2010 posiadają wadliwe bloki czy wyszło tego x sztuk? Jest ktoś kto ma duży przebieg z silnikiem 2.0t w tych rocznikach i nie miał żadnego problemu z ubytkiem płynu chłodniczego?
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Moja jest ze stycznia 2011, aczkolwiek pewnie składana w grudniu 2010, więc mniemam że elementy są produkowane właśnie w 2010, mimo że modelowo to już 2011 wszystko. Przebieg mam 157k km, płynu mi nie ubywa.
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 maja 2018, o 18:59
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Legionowo
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
2010r, prawie 150 kkm, skręcony na 260KM i 450Nm, na razie wszystko Ok.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Wadliwy odlew aluminium... Rosyjska ruletka, podobno poprawiono to dopiero od po lifta.
Sporo osób na forum do tego sie przyznaje... a ilu "nie" i puściło auto na handel
Sporo osób na forum do tego sie przyznaje... a ilu "nie" i puściło auto na handel
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: 1 wrz 2018, o 07:49
- Auto: Insignia 2.0T
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Małopolska
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Nie straszcie! Ja mam auto ze stycznia 2011r a na liczniku dopiero 180tys km
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Cassiopeia
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 1 lip 2018, o 18:38
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Nie stresuj się @kazim, takie przypadki zdarzają się jednostkowo. U mnie też żadnych objawów.
-
- Klubowicz
- Posty: 1861
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Jak masz pecha, to i przy 20k padnie, znam przypadek Astry J OPC (chyba A20NFT), co przy 50k miała już czwarty silnik (dziura w bloku - wszystkie w tym samym miejscu), a są takie co mają sporo ponad 100k i wszystko jest OK. Wymieniać olej, nie pałować na zimnym i powinno być OK.
- nomadzik34
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 25 sie 2019, o 10:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Cieszyn
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Witam,
Podpinam sie pod temat, a mianowicie czy faktycznie ktoś wymieniał blok, moja Iśka prawdopodobnie ma tą doleglosc.
Faktycznie pasuje z Fiata, jeżeli tak to od jakiego.
Pytanie drugie :jak najlepiej sie zabrać za robote, kupić silnik, sam blok, czy jeszcze coś?
Dzięki za wszwlkie info.
Podpinam sie pod temat, a mianowicie czy faktycznie ktoś wymieniał blok, moja Iśka prawdopodobnie ma tą doleglosc.
Faktycznie pasuje z Fiata, jeżeli tak to od jakiego.
Pytanie drugie :jak najlepiej sie zabrać za robote, kupić silnik, sam blok, czy jeszcze coś?
Dzięki za wszwlkie info.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
No ja bym polecała i ja bym robiła zlecając to komuś na fakturę, bo masz wtedy chyba rok gwarancji i jak zrobią źle lub też włożą silnik z podobną wadą to wymienią ponownie. A jak sam będziesz kupował silniki to nie wiesz co kupujesz, to jak kot w worku. Można też regenerować własny, ale nie rób po taniości u Janusza który nie wystawi ci faktury czy rachunku, bo to wcale nie wyjdzie tanio. Umowa/ faktura/ gwarancja.
U nas to użytkownik @as pik ma ten sam silnik i coś tam grzebał w silniku. Zapytaj go. Ostatnio dziś pisaliśmy o silnikach tych w temacie "Opinia o ogłoszeniu".
No i diagnozę jakoś profesjonalnie trzeba sprawdzić a nie naprawiać na "chyba". Powodzenia.
U nas to użytkownik @as pik ma ten sam silnik i coś tam grzebał w silniku. Zapytaj go. Ostatnio dziś pisaliśmy o silnikach tych w temacie "Opinia o ogłoszeniu".
No i diagnozę jakoś profesjonalnie trzeba sprawdzić a nie naprawiać na "chyba". Powodzenia.
Radio 357 :)
- nomadzik34
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 25 sie 2019, o 10:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Cieszyn
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Witam,proszę o poradę czy ktoś już robił pszeszczep z innego auta, pytam tu o Saaba lub astra 2.0 turbo, czy ktos zna oznaczenia silnika w Saabie ktory pasuje do Iśi?
-
- Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 5 paź 2019, o 06:48
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Kalisz/ Wlkp. płd.
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
A orientuje się ktoś,gdzie te bloki puszczają?
Właśnie poszedł plyn z rejonu mocowania podpory prawej półosie do bloku w 2.0t.
Właśnie poszedł plyn z rejonu mocowania podpory prawej półosie do bloku w 2.0t.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 gru 2019, o 22:34
- Auto: insignia 4x4 2.0 T.
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Żywiec
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
podobno między 3-4 cylindrem gdzieś lubią pękać, ma ktoś wiedzę jak to poprawnie zdiagnozować?
- nomadzik34
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 25 sie 2019, o 10:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Cieszyn
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Dokładnie tam pękają, silnik do rozbiórki i na szczelność na temperaturę.
Miałem tego pecha i musiałem kupić nowy silnik. W serwisie sam blok 20 tys.
Miałem tego pecha i musiałem kupić nowy silnik. W serwisie sam blok 20 tys.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 gru 2022, o 10:29
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: ŁAZISKA GÓRNE
Re: A20NHT 2.0T pękający blok
Blok oddany na sprawdzenie firma z GLIWIC zapewniali że blok jest szczelny ,Silnik poskładany dalej płyn znikał. Wymiana bloku silnik sprawny