https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... ujacy.html
To nie jest to?
-- 18 lip 2017, o 17:18 --
http://shop.boxmoto.pl/?369,pl_http-sho ... 03slang-pl
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Turbina Turbo 2.0T A20NHT A20NFT- problemy
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 maja 2017, o 16:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Łódź
Re: Turbina Turbo 2.0T A20NHT A20NFT- problemy
Ten tajemniczy zbiornik podciśnienia to taka plastikowa puszka z przodu, zaraz pod kolektorem ssącym. Jeśli nie da się pospawać/posklejać to pewnie podejdzie z niewielkimi przeróbkami zbiorniczek od vectry/saaba w dieslu za kilkadziesiąt zł. Ważniejsze jest pytanie czemu się rozpadł? U mnie od czasu do czasu zsuwa się jeden z króćców co by oznaczało że zdarza się że pojawia się tam ciśnienie zamiast podciśnienia. Pytanie tylko skąd? Jedyne co mi przychodzi do głowy to wadliwie działający zawór upustowy turbiny, ale może miał ktoś podobne problemy?
- m4gz
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 mar 2015, o 10:12
- Auto: Insignia 2.0T 4x4
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gdańsk
Re: Turbina Turbo 2.0T A20NHT A20NFT- problemy
#norbi333 znalazłem tą część: wygląda to mniej więcej tak:
http://icq.aukro.com.ua/zbiornik-podcis ... 36308.html
w moim przypadku miał nr 126 22 038 i udało się to dosztukować od astry opc 2.0 t.
#mojejapko
Masz rację to właśnie to, a dlaczego się rozpadł, hmm.. rozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem z opla i podobno była na to kiedyś akcja naprawcza i montowali tam jeszcze zawór jednokierunkowy - może to właśnie jest przyczyną
Gdyby komuś udało się znaleźć zawór jednokierunkowy, który zakłada się na przewód to prośba o podanie numerów tej części - jest to rozwiązanie problemów rozpadającego się zbiornika podciśnienia a łatwo to zmodyfikować. Ja też będę tego szukał, więc dam znać jak mi się uda.
http://icq.aukro.com.ua/zbiornik-podcis ... 36308.html
w moim przypadku miał nr 126 22 038 i udało się to dosztukować od astry opc 2.0 t.
#mojejapko
Masz rację to właśnie to, a dlaczego się rozpadł, hmm.. rozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem z opla i podobno była na to kiedyś akcja naprawcza i montowali tam jeszcze zawór jednokierunkowy - może to właśnie jest przyczyną
Gdyby komuś udało się znaleźć zawór jednokierunkowy, który zakłada się na przewód to prośba o podanie numerów tej części - jest to rozwiązanie problemów rozpadającego się zbiornika podciśnienia a łatwo to zmodyfikować. Ja też będę tego szukał, więc dam znać jak mi się uda.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 gru 2022, o 16:56
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Tychy
Re: Turbina Turbo 2.0T A20NHT A20NFT- problemy
Witam pytanko za 100 punktów ( nie wiem czy dobry dział - nowy jestem) Wyciągne to turbo góra tzn bez kanału itp ??
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 gru 2022, o 16:56
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Tychy
Re: Turbina Turbo 2.0T A20NHT A20NFT- problemy
Jakieś wskazówki , pod turbem sa 4 sruby do kolektora tam chyba lipa bedzie co ? tak na czuja